ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ ***1/2
(I’M STILL HERE)
ΒΡΑΖΙΛΙΑ, 2024
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΒΑΛΤΕΡ ΣΑΛΕΣ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΦΕΡΝΑΝΤΑ ΤΟΡΕΣ, ΣΕΛΤΟΝ ΜΕΓΙΟ
Στις αρχές της δεκαετίας του ’70, στη Βραζιλία, επί δικτατορίας, η ασφάλεια συλλαμβάνει τον πρώην βουλευτή Ρούμπενς Παΐβα και γρήγορα τα ίχνη του χάνονται. Η «ανέμελη», έως εκείνη τη στιγμή, ζωή της επταμελούς οικογένειάς του διακόπτεται βίαια και απότομα και η σύζυγός του, Γιούνις, καλείται να φροντίσει μόνη της τα πέντε παιδιά τους και παράλληλα να προσπαθήσει να μάθει περισσότερα για την τύχη του Ρούμπενς στα κρατητήρια του Ρίο.
Με μια εξαιρετικά ζωντανή και δονούμενη κινηματογράφηση, που στο πρώτο μέρος αποτυπώνει ανάγλυφα τη χαρά της ζωής της πολυμελούς οικογένειας και του κύκλου της, ο Βάλτερ Σάλες κάνει κοντινό στη συνέχεια στην πρωταγωνίστριά του, Φερνάντα Τόρες, που υποδύεται τη μαχήτρια μητέρα και σύζυγο, με όλες τις ψυχολογικές μεταπτώσεις που βιώνει έως την κάθαρση στο φινάλε. Η ταινία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και έχει αποσπάσει βραβείο σεναρίου στο Φεστιβάλ Βενετίας, Χρυσή Σφαίρα α’ γυναικείας ερμηνείας για τη Φερνάντα Τόρες και τρεις υποψηφιότητες στα Οσκαρ (καλύτερης ταινίας, καλύτερης διεθνούς ταινίας και α’ γυναικείας ερμηνείας).
ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ***
(ΕΛΛΑΔΑ, 2024)
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΣΛΕΜΕΣ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΠΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ (ΤΖΟΥΛΙΟ) ΚΑΤΣΗΣ
Τρία αδέλφια είναι κλεισμένα στο σπίτι τους και προσπαθούν, μέσω μιας αυτοσχέδιας χρονομηχανής, να φέρουν πίσω τη μητέρα τους που έχει πεθάνει.
Τολμήστε να μπείτε στο «ψυχεδελικό» κινηματογραφικό σύμπαν του Γιάννη Βεσλεμέ και θα αποζημιωθείτε, καθώς θα γίνετε κι εσείς μέρος ενός «σουρεάλ» ταξιδιού προς την ενηλικίωση, το οποίο μοιάζει με θολό όνειρο, που, όμως, πατάει γερά στα πόδια του σεναριακά και αφηγηματικά. Θα μπορούσε εύκολα ο Γιάννης Βεσλεμές να παρασυρθεί σε άλματα λογικής και σειράς, παράγοντας μια ταινία που δεν ξέρει τι θέλει να πει και στέκεται αμήχανη μπροστά στο υλικό της. Ομως, ο δημιουργός της έχει φροντίσει να μας οδηγήσει εκεί που θέλει με καθαρό μυαλό και βούληση να προσφέρει μια «καλειδοσκοπική» ταινία, από αυτές που σπάνια φτάνουν στις ελληνικές, αλλά και στις διεθνείς οθόνες.
CAPTAIN AMERICA: ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ **1/2
(CAPTAIN AMERICA: BRAVE NEW WORLD)
ΗΠΑ, 2025
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΤΖΟΥΛΙΟΥΣ ΟΝΑ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΑΝΤΟΝΙ ΜΑΚ ΚΙ, ΧΑΡΙΣΟΝ ΦΟΡΝΤ
Ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ, Θαντέους Ρος, ζητά από τον Κάπτεν Αμέρικα να συνεργαστούν για την παγκόσμια ειρήνη και ευημερία, αλλά μια απόπειρα δολοφονίας του πρώτου από τον φίλο του δεύτερου ενεργοποιεί μια σειρά από γεγονότα που φέρνουν στο φως το μοχθηρό σχέδιο ενός παλιού κρατούμενου του προέδρου.
H Marvel επανέρχεται με το μεγάλο της όπλο, τον Κάπτεν Αμέρικα, στο πρόσωπο, πλέον, του Αντονι ΜακΚι, αλλά δεν θυμίζει σχεδόν σε τίποτα τα… περασμένα μεγαλεία. Η νέα ταινία είναι σαν να βλέπεις μια οποιαδήποτε action περιπέτεια, απόλυτα προβλέψιμη και με πλοκή που από ένα σημείο και μετά μοιάζει κοινότοπη και παύει να προκαλεί το ενδιαφέρον. Μια αναλαμπή στην αναμέτρηση του Κόκκινου Χαλκ με τον Κάπτεν Αμέρικα προς το φινάλε σαφώς δεν αρκεί.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
Τρελή από έρωτα. Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή. Του Μάικλ Μόρις με τους Ρενέ Ζελβέγκερ, Τσιουέτελ Ετζιοφόρ, Λίο Γούντολ
Η Μπρίτζετ είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, αφού ο Μαρκ σκοτώθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στο Σουδάν. Τώρα είναι η ανύπαντρη μητέρα του 9χρονου Μπίλι και της 4χρονης Μέιμπελ, με την προσωπική της ζωή τελείως μουδιασμένη και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Ντάνιελ Κλίβερ.
Υποχωρώντας στις πιέσεις του περίγυρού της, η Μπρίτζετ επιστρέφει στη δουλειά και δοκιμάζει ακόμη και τις εφαρμογές γνωριμιών, όπου σύντομα την προσεγγίζει ένας γοητευτικός και ενθουσιώδης νεότερος άνδρας.
Το πιο πολύτιμο φορτίο. Κινούμενα σχέδια του Μισέλ Χαζαναβίσιους
Στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, σε ένα δάσος της Πολωνίας, μία γυναίκα ακούει το κλάμα ενός μωρού. Ο Θεός των Φορτίων, το τρένο που περνάει μέσα από το δάσος, της έχει δώσει το πολυτιμότερο δώρο: ένα νεογέννητο κοριτσάκι. Παρά τις έντονες αντιρρήσεις του άνδρα της, η γυναίκα το επιβάλει, το φροντίζει, το μεγαλώνει σαν δικό τους.
Συμμετοχή στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών. Υποψήφιο για βραβείο σεναρίου, μουσικής και καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων στα βραβεία Σεζάρ.
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας. Ντοκιμαντέρ των Μιχάλη Ασθενίδη και Βασίλη Λούρα
Ντοκιμαντέρ που επιχειρεί να φωτίσει την περίοδο της προσωπικής και καλλιτεχνικής ενηλικίωσης της Μαρίας Κάλλας στην Αθήνα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, από το 1937 έως το 1945, καθώς και τα χρόνια μετά το 1957, όταν η παγκόσμια, πλέον, ντίβα επανασυνδέεται με την Ελλάδα.
Ενα σημαντικό ντοκιμαντέρ για τη μεγάλη Ελληνίδα ντίβα.
Dog Man. Κινούμενα σχέδια του Πίτερ Χάστινγκς
Οταν ένας πιστός σκύλος της Αστυνομίας και ο αστυνόμος ιδιοκτήτης του τραυματίζονται εν ώρα καθήκοντος, μία παράδοξη, αλλά σωτήρια χειρουργική επέμβαση ενώνει τους δύο σε ένα και έτσι γεννιέται ο Dog Man. Καθώς ο Dog Man συνηθίζει τη νέα του ταυτότητα και παλεύει να εντυπωσιάσει τον αρχηγό του, καλείται να εμποδίσει τις δολοπλοκίες του Petey the Cat, του οποίου το σχέδιο είναι να κλωνοποιήσει τον εαυτό του δημιουργώντας το γατάκι Lil Petey.