Η τιμή της μετοχής του Netflix έπεσε αρχικά κοντά στο 20% μετά την είδηση ότι έχασε 200.000 συνδρομητές παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο.
Σε μια αναπάντεχη κίνηση, τα στελέχη του Netflix δήλωσαν ότι είναι πλέον ανοιχτά στο ενδεχόμενο να προσθέσουν διαφημίσεις στην υπηρεσία με αντάλλαγμα μια συνδρομή σε χαμηλότερη τιμή.
Η εταιρεία από την πλευρά της επέρριψε τις ευθύνες για την πτώση της μετοχής, σε διάφορους παράγοντες, όπως ο αυξημένος ανταγωνισμός, η οικονομία, ο πόλεμος στην Ουκρανία, η επιβράδυνση της κυκλοφορίας της ευρυζωνικής σύνδεσης αλλά και ο μεγάλος αριθμός ατόμων που μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με νοικοκυριά που δεν πληρώνουν.
Ανέφερε επίσης ότι η απόφαση να κλείσει το παράρτημά της στη Ρωσία κόστισε στην εταιρεία 700.000 νέους συνδρομητές.
Για να ανακόψει αυτή την τάση, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι απαγορεύεται σε χρήστες στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με άλλα νοικοκυριά. Η κίνηση αυτή αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
Χριστούγεννα στο Netflix: Οι 10 σειρές και ταινίες με γιορτινή διάθεση
«Το σχέδιό μας είναι να επιταχύνουμε εκ νέου την αύξηση των προβολών και των εσόδων μας, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε όλες τις πτυχές του Netflix. Ειδικότερα, την ποιότητα του προγραμματισμού και των προτάσεών μας, αυτό που εκτιμούν περισσότερο τα μέλη μας», ανέφερε το Netflix.
Ειδήσεις σήμερα
Διάγγελμα Μητσοτάκη το απόγευμα για τον κατώτατο μισθό
Πλεύρης: Μπήκαμε στη φάση συνύπαρξης με τον κορονοϊό – Πώς θα κάνουμε Πάσχα και καλοκαίρι
Λογαριασμοί ρεύματος: Κύμα ενστάσεων – Βήμα-βήμα η διαδικασία
Ρούλα Πισπιρίγκου: «Μαμά γιατί τρέμω;» – Αυτό είναι το λάθος που την «πρόδωσε» στην παιδίατρο