Μιλώντας σε επενδυτές, ο Gregory Peters και ο Theodore Sarandos παρείχαν κάποιες πληροφορίες για τις φιλοδοξίες της εταιρείας για τα παιχνίδια και το επίπεδο των επενδύσεων που είναι διατεθειμένοι να κάνουν στον κλάδο.
Ο Peters ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε το τμήμα παιχνιδιών της πριν από σχεδόν τρία χρόνια, έθεσε από την αρχή «αρκετά επιθετικούς στόχους ανάπτυξης της δέσμευσης». Είπε ότι η εταιρεία είχε εκπληρώσει και ξεπεράσει αυτούς τους στόχους «σε πολλές περιπτώσεις».
Πέρυσι, η εταιρεία τριπλασίασε τη δέσμευσή της με τα παιχνίδια και ο Peters σημείωσε ότι η εταιρεία είχε «καλή» ανάπτυξη το 2024. Επιπλέον ανακοίνωσε ότι το Netflix σχεδιάζει να παραμείνει με παιχνίδια μακροπρόθεσμα, έχοντας θέσει «ακόμη πιο επιθετικούς στόχους ανάπτυξης» για το σκέλος των παιχνιδιών του για το 2025 και το 2026. Μάλιστα, στόχος είναι να κυκλοφορεί ένα νέο παιχνίδι κάθε μήνα, γεμίζοντας το Netflix Stories hub με εμπειρίες που θα βασίζονται σε δημοφιλείς σειρές, όπως τα Emily in Paris και Selling Sunset.
Πέρυσι το Netflix ξεκίνησε να φέρνει την τριλογία του GTA Definitive Edition – που περιλαμβάνει τα GTA 3, GTA: San Andreas και GTA: Vice City – στο Netflix. Οι τίτλοι έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 33 εκατομμύρια λήψεις μέχρι σήμερα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του AppMagic.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix δεν έχει ακόμη δηλώσει δημόσια ποιοι είναι οι στόχοι του. Ο αντιπρόεδρος παιχνιδιών της εταιρείας, Mike Verdu, ο οποίος ηγείτο του τμήματος, αποχώρησε πρόσφατα από τον ρόλο, με την εταιρεία να ψάχνει τώρα για αντικαταστάτη.
«[Αξίζει] να σημειωθεί ότι, αυτή η δέσμευση και ο αντίκτυπος στη συνολική επιχείρησή μας στην τρέχουσα κλίμακα, είναι ακόμα αρκετά μικρός», είπε ο Peters.
Χριστούγεννα στο Netflix: Οι 10 σειρές και ταινίες με γιορτινή διάθεση
«Και αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το επίπεδο επένδυσης σε παιχνίδια σε σχέση με τη συνολική μας δαπάνη περιεχομένου είναι επίσης αρκετά μικρό. Και έχουμε βαθμονομήσει την αύξηση των επενδύσεων με την αύξηση του επιχειρηματικού αντίκτυπου. Επομένως, είμαστε γνώστες σχετικά με το πώς θα το κλιμακώσουμε αυτό.
Μέχρι σήμερα, το Netflix έχει κυκλοφορήσει πάνω από 100 παιχνίδια στη συνδρομητική του υπηρεσία και έχει περισσότερα από 80 παιχνίδια σε ανάπτυξη.
Ο Peters σημείωσε ότι ένα από τα σημεία εστίασής του αυτή τη στιγμή είναι στον διαδραστικό χώρο μυθοπλασίας, ιδιαίτερα μέσω των ιστοριών του Netflix, που ισχυρίστηκε ότι είναι «πιο εύκολο να κατασκευαστούν». Ιστορικά, οι επιτυχημένοι τίτλοι στο χώρο απαιτούν τακτικές ενημερώσεις για να διασφαλιστεί ότι συμβαδίζουν με την κατανάλωση των παικτών και αποφεύγουν την ανατροπή.
Ο Συν-Διευθύνων Σύμβουλος Σαράντος πρόσθεσε ότι η ευκαιρία που βλέπει για το Netflix είναι να «εξυπηρετήσει τους θαυμαστές με παιχνίδια είναι πραγματικά διασκεδαστική».
«Νομίζω ότι η ευκαιρία που μας δίνεται εδώ να υπηρετήσουμε το super fandom με παιχνίδια είναι πραγματικά διασκεδαστική και αξιοσημείωτη. Νομίζω ότι η ιδέα του να μπορείς να πάρεις μια σειρά και να δώσεις στον superfan ένα μέρος για να βρεθεί ανάμεσα στις σεζόν και ακόμη και πέρα από αυτό, να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πλατφόρμα του παιχνιδιού για να εισάγεις νέους χαρακτήρες και νέες ιστορίες ή νέα γεγονότα, τώρα μπορείς να κάνεις τέτοια πράγματα και μετά να τα υλοποιήσεις στην επόμενη σεζόν ή στη συνέχεια της ταινίας».
«Είναι μια πραγματικά σπουδαία ευκαιρία και σπάνια όπου ένα και ένα ισούται με τρία. Οπότε είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος να δω πού πάει αυτό».
Ειδήσεις σήμερα
Αθήνα σε Άγκυρα: Στον ελληνοτουρκικό διάλογο δεν μπαίνουν ζητήματα κυριαρχικών δικαιωμάτων