Μετά από πολύ καιρό μπορούμε πλέον να μιλήσουμε για θεατρικά σχέδια. Τι ετοιμάζετε;
Κάνουμε πρόβες για τον «Οθέλλο» του Σαίξπηρ, που σκηνοθετούν ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανόλης Δούνιας. Θα κάνουμε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, ξεκινάμε στις 24 Ιουνίου από το θέατρο Βράχων. Είναι υπέροχο, συγκινητικό, κάνουμε ξανά πρόβες έπειτα από ένα διάστημα αδράνειας. Εχουμε αρχίσει να εμβολιαζόμαστε, οπότε αυτό μας κάνει πιο προστατευμένους.
Υπάρχουν δημιουργικό άγχος και προσμονή για την ανταπόκριση του κοινού μετά από αρκετό καιρό;
Η ανταπόκριση νομίζω θα είναι μεγάλη. Ο κόσμος λαχταρά να έρθει στο θέατρο, ειδικά μετά από τόσο καιρό. Το πιστεύω βαθιά.
Και τηλεοπτικά, όμως, σας βλέπουμε σε μια από τις ωραιότερες παραγωγές των τελευταίων ετών. Ποιες ήταν οι πρώτες σκέψεις όταν ήρθε η πρόταση για τον «Σιωπηλό δρόμο»;
Χάρηκα απίστευτα, είναι μια δουλειά που ονειρεύεται κανείς να κάνει, να δουλέψει σε αυτή. Σενάριο, σκηνοθεσία, παραγωγή, συντελεστές είναι όλα μια όαση. Ολα αυτά με βρήκαν, δε, μέσα στην πανδημία, οπότε ήταν ακόμη πιο σημαντικό για μένα.
Οταν είδατε το πρώτο επεισόδιο, νιώσατε μεγαλύτερη χαρά-ευγνωμοσύνη;
Εντυπωσιάστηκα, ένιωσα δικαίωση και μεγάλη χαρά που είμαι μέρος αυτής της δουλειάς.
Τι σας λέει ο κόσμος που σας συναντά για τον ρόλο σας; Είναι μια γυναίκα γεμάτη μυστήριο, που σίγουρα κρύβει πολλά.
«Η Γη της ελιάς - spoiler»: Νέα απόπειρα δολοφονίας στην Μάνη - Ποιο θα είναι το θύμα;
Ολος ο κόσμος μού λέει ότι ο ρόλος μου κάτι κρύβει. Οντως κρύβει, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά. Ξέρω ακριβώς τι θα γίνει μέχρι το τέλος, αλλά το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι οι ανατροπές είναι πολύ μεγάλες.
Πώς είναι το να πρωταγωνιστείς σε μια σειρά τέτοιων προδιαγραφών και επιπέδου; Οι δυσκολίες και οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες;
Οταν μια δουλειά γίνεται όπως πρέπει, είναι πιο εύκολη. Οταν παίζεις σε ένα καθημερινό σίριαλ και έχεις να κάνεις 22 σκηνές την ημέρα, είναι πολύ πιο δύσκολο από το να έχεις να κάνεις 4. Και, μάλιστα, 4 για τις οποίες έχεις τον χρόνο να κάνεις πρόβα, να επαναλάβεις μια λήψη.
Είστε ηθοποιός που ακόμη και στα χρόνια της βαθιάς κρίσης κάνατε τηλεόραση. Είδατε και τις 2 όψεις του νομίσματος. Πλέον είστε πιο αισιόδοξη για το μέλλον της TV;
Ισχύει ότι έχω κάνει πολλά χρόνια τηλεόραση, μετά από όλα όσα έχω δει στη δουλειά, θεωρώ τον εαυτό μου λοκατζή (γέλια). Οσον αφορά στην αισιοδοξία, ναι, αισιοδοξώ και νιώθω ανακούφιση. Ηδη έχουμε αρχίσει να επιστρέφουμε στην κανονικότητά μας μετά την πανδημία και γενικά θεωρώ ότι αυτό θα αρχίσει να φτιάχνει.
Πώς είδατε τη μυθοπλασία φέτος; Ξεχωρίσατε κάτι;
Στροφή, επιστροφή στη μυθοπλασία, όπως και να το θέσουμε, είμαι ευτυχής. Ο κόσμος το θέλει αυτό το πράγμα. Είμαι υπέρμαχος της μυθοπλασίας, ποτέ δεν υπήρξα ο άνθρωπος που θα δει ριάλιτι και σόου. Ηταν κρίμα τόσος κόσμος να μείνει στην απέξω. Οπότε, από όποια οπτική κι αν το δεις, η προσπάθεια που γίνεται με χαροποιεί.
Τι βλέπετε στη μικρή οθόνη;
Δεν βλέπω τηλεόραση, από το λίγο πάντως που έχω παρακολουθήσει, σειρές, σίγουρα οι «Αγριες Μέλισσες» και «Τα καλύτερά μας χρόνια» είναι δύο ωραίες παραγωγές. Γενικά πάντως, δεν βλέπω σειρές ούτε Netflix, δεν μπορώ τα πολλά επεισόδια. Εχουν άλλα πράγματα προτεραιότητα για μένα…
Ο «Σιωπηλός δρόμος» ανοίγει την πόρτα σε μια καλύτερη εποχή για την τηλεόραση;
Εχω την αίσθηση ότι σειρές όπως ο «Σιωπηλός δρόμος» και «Το έτερος εγώ», με υψηλό επίπεδο παραγωγής, ανοίγουν ένα νέο δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε.
Πιστεύετε ότι μπορούν να σταθούν στο εξωτερικό;
Γιατί να μη σταθούν; Πίστεψέ με, δεν στερούνται τίποτα από αυτά που βλέπουμε στο εξωτερικό.
Ο κόσμος είναι πλέον πιο εκπαιδευμένος σε τέτοιες παραγωγές;
Το κοινό των σειρών χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, σε αυτούς που έτσι κι αλλιώς θα ανοίξουν τηλεόραση και σε εκείνους που ψάχνονται για κάτι πιο ποιοτικό. Το τελευταίο ολοένα και αυξάνεται και, ναι, είναι πιο εκπαιδευμένο. Οπότε αναζητά νέα πράγματα.
Η τηλεόραση είναι δείγμα αισθητικής;
Φυσικά, δημιουργεί. Είναι σημαντική η αισθητική με την έννοια των ηθών, του κατά πόσο θέλουμε να εμβαθύνουμε, να μην είμαστε «αρπακολλατζήδες».
ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΟΨΙΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
Η αποκάλυψη της απιστίας της Αθηνάς θα συνταράξει την οικογένειά της και θα τη θέσει προ των ευθυνών της. Την ίδια στιγμή η αστυνομία αποφασίζει να μην προχωρήσει σε συλλήψεις και να παρακολουθήσει τον δράστη με την ελπίδα να τους οδηγήσει στο κρησφύγετο που κρατούνται τα παιδιά. Η Θάλεια ακολουθεί τα στοιχεία που της άφησε ο «ενορχηστρωτής», καταλήγοντας σε μια παλιά υπόθεση που πηγαίνει 25 χρόνια πίσω. Ταυτόχρονα, ο Σπύρος προσπαθεί να κρατήσει τον έλεγχο της οικογένειάς του και να αποτρέψει τον Βασίλη από το να προβεί σε αποκαλύψεις. Η ξαφνική επιδείνωση της υγείας της μητέρας του Μιχάλη θα ανατρέψει τα πάντα.
Από το περιοδικό ΤΥΠΟΣ TV που κυκλοφορεί με την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter.