Οι αριθμοί αυτό δείχνουν. Από τον Νοέμβριο του 2019, που ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στη μικρή οθόνη, έως τις αρχές αυτού του μήνα, το Disney+ έχει ήδη εγγράψει περισσότερους από 100 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο που απολαμβάνουν τις ταινίες και τις σειρές της Ντίσνεϊ, της Pixar και της Marvel.
Επίτευγμα που το Netflix χρειάστηκε μια δεκαετία για να πετύχει. Προσθέστε, λέει ο ξένος Τύπος, τους συνδρομητές του αθλητικού ESPN+ και του Hulu στις ΗΠΑ και περιμένετε να δείτε την προσπέραση έως το 2024. Και όλο αυτό τη στιγμή που το κορυφαίο στούντιο είχε δείξει αυτοσυγκράτηση στις φιλοδοξίες του θεωρώντας ότι θα χρειαζόταν να περάσουν 5 χρόνια για να φτάσει τους 90 εκατ. συνδρομητές.
Τον προηγούμενο μήνα το Netflix ανακοίνωσε ότι έχει 203,7 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο και του πήρε τέσσερα χρόνια για να περάσει από τα 100 εκατ. στα 200 εκατ. συνδρομητές.
Την ίδια στιγμή, ο δεύτερος μεγάλος παίκτης στις ψηφιακές πλατφόρμες, το Amazon Prime Video, διαθέτει περί τους 147 εκατ. συνδρομητές.
«Αν και το Disney+ έχει ακόμα τους μισούς συνδρομητές σε σχέση με το Netflix, γεγονός είναι ότι η ανάπτυξή του είναι ραγδαία καταφέρνοντας να φτάσει έως εδώ πολύ γρήγορα», λένε αναλυτές του χώρου και θεωρούν ότι το Disney+ θα ξεπεράσει το Amazon Prime το 2024.
Συνυπολογίζοντας και τους συνδρομητές των άλλων πλατφορμών που επίσης της ανήκουν (Hulu, ESPN+), η Disney θα έχει καταφέρει την ίδια χρονιά να πάρει τα πρωτεία με 295 εκατ. συνδρομητές.
Στη χώρα μας το Disney+ αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε λίγους μήνες αλλά η έναρξη της λειτουργίας του στην Αγγλία είναι χαρακτηριστική.
Το παράδειγμα της Μεγάλης Βρετανίας
Η πλατφόρμα άνοιξε στη Μεγάλη Βρετανία με το ξεκίνημα του πρώτου lockdown τον περσινό Μάρτιο και μέχρι το τέλος του 2020 είχε καταφέρει να εγγράψει το 40% των νέων συνδρομητών των πλατφορμών, που έφτασαν τα 13 εκατομμύρια.
Το Amazon Prime απέσπασε το 25% των νέων συνδρομητών και το Netflix αρκέστηκε στο 19% των Βρετανών που μπήκαν πέρυσι για πρώτη φορά στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Και αυτό έγινε με το Disney+ να προσφέρει πολύ λιγότερες ώρες περιεχομένου σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες, μόλις 4.500. Το Netflix προσφέρει 40.000 ώρες περιεχόμενο και το Amazon ξεπερνά τις 50.000 ώρες.
Αυτό αναμένεται να «διορθωθεί» προσεχώς καθώς το Disney+ έχει εξαγγείλει ότι θα εμπλουτίζει τον κατάλογό του με περισσότερους από 100 τίτλους κάθε χρόνο.
Σε αυτήν την κατεύθυνση ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί η συνοδευτική πλατφόρμα της Ντίσνεϊ, Star, διπλασιάζοντας τους διαθέσιμους τίτλους με ταινίες και σειρές που απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό που δεν καλύπτει ακριβώς η Ντίσνεϊ, όπως το «Lost», το «The X-Files» και το «Desperate Housewives».
Αντιθέτως, το Netflix ποντάρει στη βάση που έχει δημιουργήσει στη Βόρεια Αμερική. ΗΠΑ και Καναδάς έχουν τα πρωτεία όσον αφορά στους συνδρομητές της πλατφόρμας φτάνοντας σχεδόν τα 74 εκατομμύρια.
Ακολουθούν οι περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής με σχεδόν 67 εκατομμύρια συνδρομητές και η Λατινική Αμερική με 37,6 εκατομμύρια συνδρομητές. Η αγορά της Ασίας κινείται πιο διστακτικά με 25,5 εκατομμύρια συνδρομητές.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
-
Άγριες Μέλισσες: Υλικό από τα γυρίσματα των επόμενων επεισοδίων – Τα καυτά φιλιά στο πάρκο
-
23ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: «Οι μητέρες της»… δεν χωράνε στην Ουγγαρία του Όρμπαν
- Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr