Η φετινή σεζόν σήμανε την επιστροφή της ΕΡΤ στη μυθοπλασία, την ίδια στιγμή που τα «Καλύτερά μας χρόνια» έχουν κερδίσει το δικό τους κοινό. Οταν σου έκαναν την πρόταση, περίμενες αυτή την ανταπόκριση;
Οταν μου έγινε η πρόταση από την εταιρία παραγωγής «Tanweer», που είχε αναλάβει και την ταινία «Ευτυχία» και είχε διαπιστευτήρια, ένιωσα ασφάλεια, ήξερα ότι η δουλειά θα είναι προσεγμένη ως παραγωγή. Οταν μου είπαν, μάλιστα, ότι το κόνσεπτ υπάρχει στην Ισπανία εδώ και 19 σεζόν, σκέφτηκα ότι δεν είναι τυχαίο. Οπότε είχα ένα θετικό προαίσθημα.
Επαιξε σημαντικό ρόλο για να πεις το «ναι» και το πώς διαμορφωνόταν η κατάσταση λόγω κορονοϊού στο θέατρο;
Σίγουρα, αλλά είπα το «ναι» γιατί μου φάνηκε όλο το εγχείρημα ενδιαφέρον. Βέβαια, είχα τον φόβο μήπως δεν γίνει η σειρά λόγω της κατάστασης, ωστόσο όλα πήγαν καλά. Και όταν είδαμε το πρώτο επεισόδιο, καταλάβαμε ότι πρόκειται για ένα αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα.
Εκτός από την εταιρία παραγωγής, παίζει ρόλο και το καστ;
Και αυτό είναι ένα κομμάτι που διαχειρίστηκε η παραγωγή πολύ καλά. Βρήκαν σωστούς επαγγελματίες που δένουμε με ένα μαγικό τρόπο μεταξύ μας.
Υπάρχει, δηλαδή, χημεία μεταξύ σας; Πολλές φορές λόγω των απαιτήσεων στα γυρίσματα και ειδικά λόγω εποχής μπορεί να υπάρξει εκνευρισμός…
Υπάρχει μια καλή βάση και μία εξαιρετική σκηνοθέτις, η Ολγα Μαλέα, που μας ένωσε. Επίσης, όταν είδαμε το αποτέλεσμα, μας ικανοποίησε πολύ, δεν χωρούσε αμφισβήτηση για το αν νιώθει κάποιος ριγμένος. Ολοι μείναμε με ανοιχτό το στόμα για καλό λόγο. Ξέρεις, όταν βγαίνει το αποτέλεσμα και όταν κάτι πάει στραβά, τότε αρχίζει η φαγωμάρα. Εμείς, στη σειρά και κάποιες δεύτερες σκέψεις να είχαμε, εξαφανίστηκαν όταν είδαμε αυτό το αποτέλεσμα.
Πώς είναι η συνεργασία με την Κατερίνα Παπουτσάκη;
Οι περισσότερες ώρες μου στο γύρισμα είναι με την Κατερίνα Παπουτσάκη. Δεν είχαμε ξαναδουλέψει μαζί, όμως θα πω ότι είναι υπέροχη συνεργάτις, σωστή, τυπική, ευχάριστη.
Είσαι κι εσύ, όμως, ένα καλό παιδί. Εχει τύχει να σου βγει ένα πιο «δύσκολο» πρόσωπο σε συνεργασία;
Εννοείται (γέλια). Είμαι πολύ τυχερός γιατί δεν έχω κληθεί να αντιμετωπίσω κάτι περίεργο και δύσκολο. Αν κληθώ, βγαίνει ένας άλλος εαυτός. Εκεί προσπαθείς να αμυνθείς, να βρεις το δίκιο σου. Δεν μου έχει τύχει, οπότε δεν έχει φανεί ένα δύστροπο πρόσωπο. Είμαι ευγνώμων που δουλεύω στις ιδανικές συνθήκες. Στο θέατρο, στα 20 χρόνια μού έχει τύχει όμως.
Σε μια σειρά εποχής ποιες δυσκολίες υπάρχουν;
Υπάρχουν τεχνικά ζητήματα που αφορούν στην παραγωγή. Εμείς οι ηθοποιοί πρέπει να μην έχουμε αίσθηση του σήμερα. Στα πρώτα γυρίσματα είχαμε μία σκηνή για την τιμή ενός αυτοκινήτου, για παράδειγμα, έπρεπε να πω δραχμές και είπα ευρώ. Μου βγήκε τόσο φυσικά… Πρέπει να γίνει, λοιπόν, μία προεργασία από τον κάθε ηθοποιό για τον τρόπο που περπατάει, μιλάει, κοιτάζει. Πρέπει να σκεφτούμε πώς ήταν οι ήρωες μιας άλλης εποχής. Η γυναίκα και η κόρη μου μου λένε ότι είμαι ίδιος ο πατέρας μου (γέλια).
Είσαι ευχαριστημένος από την τηλεθέαση;
Ανοίγω σαμπάνιες! Παίζουμε Πέμπτη και Παρασκευή, όπου την Πέμπτη ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Οταν βλέπεις 10% στους πίνακες της Nielsen και σκεφτείς την αναλογία για την ΕΡΤ, είναι τρομερό το ποσοστό. Χτίζεται κάτι καινούργιο και είναι ωραίο ότι υπάρχει ανοδική τάση. Μάλιστα, με τη δυσκολία ότι οι τηλεθεατές δεν είχαν συνδέσει την ΕΡΤ με τη μυθοπλασία, πάμε εξαιρετικά.
Παρακολουθείς τις υπόλοιπες σειρές;
Εχω δει αποσπασματικά, λόγω χρόνου δεν βλέπω πολλά επεισόδια, όμως έχω δει από όλες τις σειρές. Το ευχάριστο είναι ότι υπάρχουν αρκετά σίριαλ. Θεωρώ ότι γίνεται μια πολύ καλή δουλειά, καταλαβαίνουν και οι παραγωγοί ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς με μια καλή σειρά παρά με ένα δευτεροκλασάτο ριάλιτι. Κερδίζεις θεατές άλλης ποιότητας. Ο κόσμος βλέπει κάτι που θα του δημιουργήσει και ένα ερώτημα, και όχι ένα ριάλιτι, μία «αηδία» που απλά θα του αδειάσει το μυαλό. Παίζει ρόλο το ότι υπάρχει και το Netflix, έχει εκπαιδευτεί το κοινό σε ωραίες σειρές.
Ξαφνιάστηκες με όλα αυτά που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούν σε καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση και λεκτική βία στον χώρο σας;
Οχι φυσικά, εμείς του χώρου γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα εδώ και χρόνια. Μάλιστα και πράγματα που αφορούν σε παλαιότερες γενιές, σε ανθρώπους που πλέον δεν ζουν. Θέλω να πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι μικρό ενός μεγάλου συνόλου που είναι ο χώρος της τέχνης που καλώς βγήκε, έστω και μετά από χρόνια. Είμαι υπέρ που βγήκε ακόμη και τώρα, θεωρώ ότι οι αρρωστημένες συμπεριφορές θα πάνε σπίτι τους.
Από το περιοδικό ΤΥΠΟΣ TV που κυκλοφορεί κάθε Κυριακή με τον Ελεύθερο Τύπο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr