Στην πρωινή ζώνη είχαμε ξεκάθαρο νικητή, το «Πρωινό» με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, που τερμάτισε πρώτο στο δυναμικό κοινό με 22,7% ενώ με αισθητή διαφορά ακολούθησε το «Ευτυχείτε» της Κατερίνας Καινούργιου με 13,3%.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης τους εκπομπής μάλιστα κατάφεραν να συγκεντρώσουν εντυπωσιακά μερίδια στις γυναίκες που άγγιξαν μέχρι και το 60,8%.
Μπορεί στο σύνολο την πρωτιά να κράτησαν οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ με 23,2% ωστόσο και «Το πρωινό» του ΑΝΤ1 ξεχώρισε μεταξύ των ψυχαγωγικών εκπομπών με 20,3%.
Περίπου την ίδια ώρα, η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου στον ΣΚΑΪ κράτησε το 12,7% του συνόλου και το 11,2% του δυναμικού κοινού, το «Love it» της Ιωάννας Μαλέσκου το 11,9% και το 10,4%, ενώ σε μονοψήφια ποσοστά περιορίστηκε τόσο η Τατιάνα Στεφανίδου, οι «ΚουΚου» του STAR, όπως και το «Πάμε Δανάη» του MEGA.
Το σκηνικό ωστόσο την Τρίτη άλλαξε και πρώτη αναδείχθηκε η Κατερίνα Καινούργιου στο Open με ποσοστό 16,3% στο δυναμικό κοινό και 14,3% στο μέσο όρο. «Το Πρωινό» ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 15,2% στο κοινό 18-54 και 15,3% στο σύνολο.
Τρίτη ήρθε η εκπομπή του Σκάι, «Love it» με την Ιωάννα Μαλέσκου με 14,7% στο δυναμικό κοινό και 13,8% στο σύνολο. Μια θέση πιο κάτω το «T-live» με την Τατιάνα Στεφανίδου στον Alpha που κατέγραψε 11,3% στο εμπορικό κοινό και 12,4% στον μέσο όρο.
Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» άγγιξε 10,8% στο δυναμικό κοινό και 11,4% στο σύνολο, ενώ η εκπομπή «Στη φωλιά των κουκου» στο Star, σημείωσε 10,1% στο κοινό 18-54 και 7% στον μέσο όρο.
Οι εκπομπές του Σκάι, «Ωρα για φαγητό» με την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και οι «Αταίριαστοι» την ίδια ώρα συγκέντρωσαν 10% και 16% και 8,4% και 22,2% αντίστοιχα. Τέλος η εκπομπή «πάμε Δανάη» σημείωσε 7,7% στο δυναμικό κοινό και 3,9% στο σύνολο.
Ωστόσο τα συμπεράσματα δεν θα μπορούσαν να βγουν από την πρεμιέρα του «Πρωινού» μιας και οι τηλεθεατές όλη τη φετινή σεζόν έδιναν ηχηρά ψήφο εμπιστοσύνης στο OPEN και την εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου.
«Η Γη της ελιάς - spoiler»: Νέα απόπειρα δολοφονίας στην Μάνη - Ποιο θα είναι το θύμα;
Σκληρό ντέρμπι για την πρωτιά είχαμε και στη βραδινή ζώνη αφού η είσοδος του MasterChef χάρισε ξανά διψήφια ποσοστά στο STAR.
Τα μεγαλύτερα ποσοστά σημείωσαν οι «Αγριες Μέλισσες» του ΑΝΤ1 με 28,8% στο δυναμικό κοινό και 29,5% στο σύνολο, ενώ το MasterChef κατέκτησε το 24,9% και 19,6% αντίστοιχα.
Το Survivor που ξεκίνησε αργότερα από τον ανταγωνισμό φάνηκε να μένει αλώβητο. Συγκεκριμένα, το reality επιβίωσης έφερε στον ΣΚΑΪ 29,9% στο δυναμικό κοινό και 20% στο σύνολο.
Αντίσταση φαίνεται να κράτησαν οι «8 λέξεις» λίγο νωρίτερα με 17,9% στο δυναμικό κοινό και 10,7% στο σύνολο, το «Παρουσιάστε» με 12,2% και 11,4% αντιστοίχως, αλλά και η «Μουρμούρα» με 9,8% και 12,2%.
Στην prime time ζώνη
Την δεύτερη μέρα η κατάταξη στην prime time ζώνη διαμορφώθηκε ως εξής. «Surviror»: πρώτο με 34,1% στο δυναμικό κοινό και 33% στο σύνολο, «Αγριες Μέλισσες»: 26% στο κοινό 18-54 και 27,9% στον μέσο όρο και «MasterChef»: 24,9% στο δυναμικό κοινό και 19,6% στο σύνολο.
Τις επόμενες εβδομάδες το MasterChef θα περάσει στην επόμενη φάση αυτή της εισόδου των τελικών παικτών στο σπίτι με το να εκτινάσσεται. Αντιστοίχως βέβαια θα αυξηθεί και ο αριθμός των επεισοδίων που στην τελική του εκδοχή σχεδιάζεται να διπλασιαστούν σε σχέση με τη φάση των ακροάσεων.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
8 λέξεις-επεισόδιο Πέμπτης (28/1): Οι 8 Λέξεις που άλλαξαν τη ζωή του Οδυσσέα
Άγριες Μέλισσες-επεισόδιο Πέμπτης (28/1): Νέα άφιξη βάζει φωτιά στο Διαφάνι
MasterChef: Η συγκινητική ιστορία της Μαρίνας – «Κόλλησα τοξόπλασμα κι έχασα την όρασή μου» [βίντεο]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr