Πώς ήταν οι φετινές γιορτές;
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν βοηθητικό το κλίμα για να νιώσουμε τα φετινά Χριστούγεννα. Δεν ήταν οι αγαπημένες μου γιορτές, δεν ήταν η αγαπημένη μου χρονιά το 2020, ελπίζω στα επόμενα και στα καλύτερα για το 2021!
Τι προσδοκάς από το νέο έτος;
Σίγουρα υγεία. Αναφορικά με τα επαγγελματικά, το θέατρο βρίσκεται σε παύση, αλλά τα σχέδια για το καλοκαίρι του 2021 μπαίνουν σε προγραμματισμό. Μέχρι στιγμής μπορώ να σου πω ότι θα είμαι στο Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου, στην παράσταση «Βάκχες», σε σκηνοθεσία της Νικαίτης Κοντούρη, ευελπιστώντας να γίνουν οι καλοκαιρινές παραστάσεις. Τον χειμώνα του 2021 θα είμαι στις «Μάγισσες του Σάλεμ», σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη. Είναι μια δουλειά που προετοιμάσαμε κανονικά, και λίγο πριν από την πρεμιέρα έκλεισαν τα θέατρα. Οπότε, «πηγαίνει» για του χρόνου.
Στα τηλεοπτικά, το 2021 σε βρήκε με τη σειρά «Εξαψη» στο Mega… Πώς πήρες την απόφαση να επιστρέψεις μετά από χρόνια;
Πέρα από κάποια αυτοτελή επεισόδια σειρών που έκανα, είχα να βρεθώ σε σειρά από το 2006. Εκείνη την περίοδο είχα πάρει την απόφαση να απέχω για ένα διάστημα, ακολούθησε η οικονομική κρίση, οπότε όλα άλλαξαν. Φέτος, ήρθε μια πρόταση από έναν σκηνοθέτη που γνώριζα, από τον Βασίλη Τσελεμέγκο, έναν άνθρωπο της εμπιστοσύνης μου. Το σίριαλ φέρνει τη σεναριακή υπογραφή της Τίνας Καμπίτση, ήταν και οι υπόλοιποι ηθοποιοί εγγύηση για ένα καλό αποτέλεσμα, οπότε όλα έπαιξαν το ρόλο τους. Φυσικά, για μένα σημαντικό ήταν το ότι η σειρά θα προβληθεί στη νέα εποχή του Mega. Οπότε, είπα το «ναι», χωρίς μάλιστα να γνωρίζω τότε πώς θα εξελισσόταν η κατάσταση στο θέατρο λόγω κορονοϊού.
Είσαι χαρούμενη;
Ηταν συνειδητή επιλογή και το ότι απείχα και το ότι επέστρεψα. Οπότε, για κάθε περίπτωση, ναι είμαι χαρούμενη. Να πω όμως -θέλω να το επισημάνω- ότι το να βρίσκεσαι συνεχώς στην τηλεόραση δεν ξέρω αν είναι το σωστό για έναν ηθοποιό, εγώ το απέφυγα για να μη νιώσω ότι φθείρομαι. Στο θέατρο η πορεία είναι εξελικτική, δουλειά με δουλειά γίνεσαι καλύτερος.
Η «Εξαψη» είναι ένα δυνατό ερωτικό δράμα με έντονο αστυνομικό στοιχείο… Μίλησέ μας για το ρόλο σου…
Στέλιος Καζαντζίδης: Η ζωή του όλη κάνει σήμερα πρεμιέρα [τρέιλερ]
Η ιστορία διαδραματίζεται στο Ναύπλιο, όπου η απόπειρα δολοφονίας μιας δημοσιογράφου θα προκαλέσει αναταράξεις. Το ερωτικό πάθος δύο ανθρώπων που συναντιούνται τυχαία θα φέρει τα πάνω κάτω σε δύο γάμους. Η σύγκρουση των ηρώων με την πραγματικότητα θα τους αναγκάσει να ξεπεράσουν κάθε όριο και να κοιτάξουν βαθιά μέσα τους, στα πιο καλά κρυμμένα μυστικά. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι αυτό που βγαίνει στην επιφάνεια και φαίνεται δεν είναι πάντα το σωστό, το αληθές. Υπάρχουν πολλές ανατροπές. Εγώ υποδύομαι την Εβίτα Αξιώτη, μια γυναίκα περίπου στα 40, παντρεμένη με δύο παιδιά. Είμαι γόνος μιας πλούσιας οικογένειας, με πατέρα πολιτικό. Θέλω να τα έχω όλα σε τάξη, στη δουλειά, στο σπίτι, στα παιδιά, στην κοινωνική ζωή. Θέλω τον μικρόκοσμο σε τάξη. Είμαι παντρεμένη με τον Τάσο Νούσια, τον οποίο η οικογένειά μου δεν αποδέχτηκε. Είναι καλλιτέχνης, διαφορετικός από τον δικό τους κύκλο. Αποφασίζουμε, λοιπόν, να πάμε στο Ναύπλιο για να χαλαρώσουμε. Εκεί τα πράγματα ανατρέπονται, δυσκολεύουν οι καταστάσεις, καλούμαι να αντιμετωπίσω πράγματα από το παρελθόν που έκρυβα.
Τα γυρίσματα είναι απαιτητικά; Κάποια από αυτά γίνονται και στο Ναύπλιο, εκτός Αθηνών δηλαδή.
Γυρίζουμε μια καλοκαιρινή σειρά σε χειμερινή περίοδο, κι αυτό έχει έναν βαθμό δυσκολίας. Λόγω της κατάστασης έχει δημιουργηθεί και ένα νέο πρωτόκολλο, οπότε το στοίχημα είναι διπλό. Ωστόσο, ελπίζω ότι στο αποτέλεσμα δεν φαίνονται οι δυσκολίες. Το ευτυχές είναι πως όλο αυτό το διάστημα δεν είχαμε κανένα κρούσμα κορονοϊού. Φοράμε βέβαια συνεχώς μάσκες, οι ηθοποιοί τις βγάζουμε μόνο όταν μπαίνουμε στο σετ, κάνουμε τεστ, προσέχουμε όσο μπορούμε και είναι εφικτό, αλλά ευτυχώς δεν βρεθήκαμε μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Αισθάνεσαι ότι η ελληνική μυθοπλασία παίρνει τη ρεβάνς φέτος;
Ξέρω ότι θα γίνονταν και περισσότερα πράγματα, αλλά λόγω κορονοϊού δεν προχώρησαν. Ωστόσο, φέτος υπάρχει η τάση τα κανάλια να επενδύουν στη μυθοπλασία. Ο ανταγωνισμός σε σχέση με αυτό που συμβαίνει στο εξωτερικό είναι μεγάλος, οπότε πρέπει και εδώ στην Ελλάδα να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο, αυτό το υψηλό επίπεδο. Αυτό απαιτεί χρήματα, ακριβές παραγωγές. Η ποιότητα στην τηλεόραση ορίζεται πολύ από το οικονομικό κομμάτι. Πάντως, είναι εξαιρετικά θετικό σημάδι και ο αντίκτυπος που είχαν οι «Αγριες Μέλισσες» και οι νέες σειρές της ΕΡΤ. Φαίνεται ότι το κοινό αγκαλιάζει τις σειρές.
Τα χρόνια που απείχες τηλεοπτικά, ο κόσμος σε συναντούσε και σε αναζητούσε;
Αρκετός κόσμος με ρωτούσε γιατί δεν βρίσκομαι σε σειρά, αρκετός κόσμος όμως με παρακολουθούσε και στο θέατρο, όπου δούλευα ανελλιπώς. Ηταν προσωπική μου επιλογή το να αφοσιωθώ στο θέατρο, δεν το μετάνιωσα ποτέ και δεν θα το μετανιώσω ποτέ. Με γέμιζε χαρά το ότι ο κόσμος στον δρόμο με αναγνώριζε και λόγω θεάτρου. Για μένα αυτό είναι εύσημο. Οταν όμως και ο θεατής σε προτρέπει να κάνεις ξανά τηλεόραση, σίγουρα είναι ευχάριστο, γιατί φαίνεται πως κάτι έχεις κάνει καλά.
INFO
«ΕΞΑΨΗ»
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ MEGA 21.00
ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
Ο Αλέξανδρος καλείται στο αστυνομικό τμήμα. Ο Γιάννος πασχίζει να κερδίσει τη συγχώρεση της Κλαίρης. Η Μαρίνα μοιάζει να βρίσκει έναν σύμμαχο στο πρόσωπο του Κωστή. Αλέξανδρος και Κλαίρη προσπαθούν, μάταια, να καταπολεμήσουν την επιθυμία του. Μια σκοτεινή φιγούρα αποσυνδέει το μηχάνημα που κρατάει τη Βίκυ στη ζωή. Η Μαρίνα στα όρια της απελπισίας. Η ταραχή της Εβίτας είναι εμφανής όταν αντικρίζει τον Κωστή. Στη βίλα Αξιώτη ετοιμάζεται δεξίωση για την αυγουστιάτικη πανσέληνο. Ποιο αναπάντεχο γεγονός θα μετατρέψει το πάρτι σε απόλυτο εφιάλτη; Η σύλληψη του Αλέξανδρου γίνεται πρώτη είδηση. Η Κλαίρη ψάχνει τρομοκρατημένη να βρει την αλήθεια. Η Εβίτα ζητάει εξηγήσεις από τον Κωστή για την κατάθεσή του. Η Μαρίνα έρχεται για πρώτη φορά αντιμέτωπη με τον πιθανό ένοχο. Η ενδεχόμενη φυλάκιση του Αλέξανδρου μοιάζει να βολεύει κάποιους…
Από το περιοδικό ΤΥΠΟΣ TV που κυκλοφορεί με την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr