ΗΡΩΙΚΑ ΧΑΜΕΝΟΙ *** (HEROIC LOSERS). Του Σεμπάστιαν Μπόρενσταϊν
Μια παρέα φίλων και γνωστών σε ένα χωριό στην Αργεντινή αποφασίζουν να αγοράσουν μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη με σκοπό την επαναλειτουργία της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας για εκείνους και για μερικούς ακόμα συγχωριανούς τους.
Τα χρήματα όμως που έχουν συγκεντρώσει και τα εμπιστεύονται σε μια τράπεζα κάνουν φτερά όταν ξαφνικά χτυπά τη χώρα η οικονομική κρίση και εφαρμόζονται capital controls. Γνωρίζοντας ότι ένας επιτήδειος εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και τα σήκωσε εγκαίρως από την τράπεζα, η παρέα των φίλων οργανώνει το σχέδιό της για να πάρει τα χρήματά της πίσω.
Τη διόρθωση μιας μεγάλης αδικίας αφηγείται ο Σεμπάστιαν Μπόρενσταϊν και την εκδίκηση των «ανθρώπων της διπλανής πόρτας» απέναντι σε εκείνους που εκμεταλλεύονται τους κόπους τους έχοντας εσωτερική πληροφόρηση και κτηνώδες θράσος, βέβαια. Παρά τον εξ απαλών ονύχων χειρισμό του θέματος, ο Μπόρενσταϊν κατορθώνει να παρουσιάσει ολοκληρωμένους χαρακτήρες και να αναδείξει το ρημαγμένο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν και κινούνται άνθρωποι που διατηρούν την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ *** (THE RENTAL). Του Ντέιβ Φράνκο
Δύο αδέλφια μαζί με τις συντρόφους τους αποφασίζουν να νοικιάσουν μια πολυτελή εξοχική κατοικία για το Σαββατοκύριακο που βρίσκεται απομονωμένη κοιτάζοντας τον ωκεανό. Γρήγορα όμως αντιλαμβάνονται ότι ο ιδιοκτήτης μπαινοβγαίνει με την άνεσή του στο σπίτι όταν εκείνοι λείπουν, ενώ υποψιάζονται ότι γνωρίζει μυστικά που δύο από τους ενοικιαστές θέλουν να τα κρατήσουν μυστικά.
Υποτίθεται ότι ο Ντέιβ Φράνκο ήθελε να γυρίσει ένα θρίλερ στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, αλλά αργεί πολύ να το πραγματοποιήσει αυτό, καθώς όλο το πρώτο μέρος μόνο αμυδρές υπόνοιες αφήνει. Ομως, οι υπόνοιες αυτές είναι σωστά τοποθετημένες μέσα στην αφήγηση και γενικά ο τρόπος με τον οποίο ο Φράνκο χτίζει την πλοκή και κλιμακώνει την «ένταση» φανερώνει ένα σκηνοθέτη που έχει μελετήσει.
Ντέμι Μουρ: Ένα Τρομακτικό «Ελιξήριο»
Ομως, το στραβοπάτημα έρχεται στο φινάλε, στη λύση του μυστηρίου, που κι αυτή με τη σειρά της φανερώνει σεναριακή αμηχανία και προχειρότητα.
ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ** (SAY IT LOUD). Του Γκουίντο Κιέζα
Η 40χρονη Τζούλια τρέχει και δεν φτάνει με το νεαρό αφεντικό της στη δουλειά που την υποβιβάζει, το σύντροφό της που όλο ζωγραφίζει έναν πίνακα και εκείνος ποτέ δεν τελειώνει, τα παραπανίσια κιλά της που δεν λένε να την εγκαταλείψουν. Οταν θα ζητήσει τη βοήθεια ενός ειδικού σε εναλλακτικές θεραπείες, θα αντιληφθεί ότι η λύση είναι να στείλει τους πάντες από εκεί που ήρθαν και να βάλει σε πρώτη προτεραιότητα τον εαυτό της.
Το κωμικό προφίλ μιας σύγχρονης γυναίκας που από τις πολλές υποχρεώσεις και τη μηδενική στήριξη έχει χάσει τον εαυτό της. Οι καταστάσεις, βέβαια, τραβιούνται στα άκρα, αλλά και πάλι δεν μας λέει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
Η μουσική της ζούγκλας. Κινούμενα σχέδια του Μπρεντ Νταζ
Ενα πρωινό τα ζώα της ζούγκλας ξυπνούν και ανακαλύπτουν ότι μπορούν να μιλήσουν. Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη τους προκαλεί η αιτία αυτού του πρωτόγνωρου φαινομένου: Υπάρχει ένας εξωγήινος στη ζούγκλα! Ο μικρός Φνιπ έχει έρθει για να κυριεύσει τον πλανήτη εξοπλισμένος με την τελευταία και πιο τρελή λέξη της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης και μιας συσκευής που κάνει τα ζώα να μιλούν.
Οι εραστές της γέφυρας (1991) . Του Λεό Καράξ
Δύο άστεγοι που κοιμούνται στη γέφυρα Ποντ Νεφ στο Παρίσι, όσο αυτή παραμένει κλειστή στο κοινό λόγω εργασιών συντήρησης, ερωτεύονται και μοιράζονται το λιγοστό φαγητό τους, το αλκοόλ, τις βόλτες τους στην πόλη. Εκείνος το ξέρει από την πρώτη στιγμή, εκείνη διστάζει γιατί έχει πληγωθεί στο παρελθόν.
Ο Λεό Καράξ υπογράφει τον ύμνο του έρωτα και μας εξηγεί πως, παρά τα εμπόδια και την περιρρέουσα παρακμιακή ατμόσφαιρα, η αγάπη θα νικήσει.
Στον καθρέφτη είδα τον δολοφόνο (1980). Του Γκάι Χάμιλτον
Το 1953 στο παραλιακό χωριό Σεντ Μέρι Μιντ της Βρετανίας, γενέτειρα της Μις Μαρμπλ, μια μεγάλη κινηματογραφική εταιρία αποφασίζει να πραγματοποιήσει γυρίσματα μιας ταινίας με δημοφιλείς πρωταγωνιστές. Ομως, οι δύο πρωταγωνίστριες του καστ μισούνται θανάσιμα. Η μία εξ αυτών, η Μαρίνα, λαμβάνει απειλητικά σημειώματα και κατά τη διάρκεια ενός πάρτι ένας άντρας πίνοντας το ποτό του πέφτει νεκρός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr