Ακόμα και αν στις αρχές καλοκαιριού επιστρέψουμε σταδιακά στην «κανονικότητα», είναι αμφίβολο αν το κοινό θα γυρίσει στις αίθουσες με τον φόβο του κορoνοϊού να πλανάται ακόμα στην ατμόσφαιρα. Στη χώρα μας, βέβαια, τα θερινά σινεμά έχουν ελπίδες να αποφύγουν την καταστροφή για ευνόητους λόγους.
Το «Φύγαμε» της Pixar έχει κάνει ήδη την εμφάνισή του στις πλατφόρμες εδώ και δέκα περίπου μέρες. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στις αίθουσες στη χώρα μας στις 5 Μαρτίου και πρόλαβε να κόψει περισσότερα από 10.000 εισιτήρια πανελλαδικά πριν η απόφαση για λουκέτο στις κινηματογραφικές αίθουσες το ρίξει νοκ άουτ πρόωρα. Ομως το animation του Νταν Σκάνλον βγήκε γρήγορα στο video on demand και συνεχίζει την πορεία του εν οίκω.
Ο «Αόρατος άνθρωπος» του Λι Γουανέλ έκανε επίσης πρεμιέρα στις αίθουσες στις 5 Μαρτίου και πρόλαβε παγκοσμίως να κάνει πολύ αξιόλογες εισπράξεις σε σχέση με τον προϋπολογισμό του. Το θρίλερ με την Ελίζαμπεθ Μος που προσπαθεί να ξεφύγει από την έμφυλη βία είναι διαθέσιμο στις πλατφόρμες και συνεχίζει τη θριαμβευτική του πορεία.
Το θρίλερ «Το κυνήγι» με τη Χίλαρι Σουάνκ θα το βλέπαμε από τις 26 Μαρτίου αλλά η επέλαση του κορονοϊού μας στέρησε την ευκαιρία. Ηταν βέβαια αμφιλεγόμενη η επιτυχία της, καθώς η πρεμιέρα της είχε ήδη αναβληθεί από τον Σεπτέμβριο και οι εισπράξεις που πρόλαβε να κάνει στις ΗΠΑ ήταν περιορισμένες. Ελπίζει σε καλύτερες μέρες τώρα στις πλατφόρμες όπου ήδη προβάλλεται από τις 20 Μαρτίου.
17 Κλωστές: Η σειρά που «χτυπάει» κόκκινο – Καταδικασμένη η προσπάθεια Καστελάνη για νέα αρχή
Η «Emma» πέρασε κι αυτή γρήγορα στο video on demand, καθώς έκανε πρεμιέρα στις αίθουσες λίγο πριν κλείσουν. Στη χώρα μας πρόλαβε να κόψει περί τα 5.000 εισιτήρια πριν η πορεία της ολοκληρωθεί άδοξα. Πρόκειται για τη μεταφορά του μυθιστορήματος της Τζέιν Οστιν και αναφέρεται σε μια «ανήσυχη» βασίλισσα που ενορχηστρώνει τους γάμους και τους έρωτες των άλλων.
Στους άτυχους της σεζόν και ο Μπεν Αφλεκ. Η ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί, το «Ο δρόμος της επιστροφής» θα μπορούσε (ίσως) να πάει λίγο καλύτερα στο box office, αλλά έκανε πρεμιέρα στις 5 Μαρτίου και έπεσε θύμα του κορονοϊού. Στις 24 Μαρτίου η Warner έκανε διαθέσιμη την ταινία στο video on demand και μπορεί να ελπίζει σε μια διάσωση, με κάποιο τρόπο.
To «Bloodshot» με τον Βαν Ντίζελ θα το βλέπαμε στις 19 Μαρτίου αλλά το πρόλαβε κι αυτό ο κορονοϊός. Μέσα σε δύο εβδομάδες η Sony το έβγαλε για κατανάλωση στη μικρή οθόνη, αφού πρώτα έκανε εισπράξεις 29 εκατ. δολαρίων. «Το κάλεσμα της άγριας φύσης» με τον Χάρισον Φορντ δικαιούται καλύτερης τύχης. Πρόλαβε να προβληθεί λίγες μέρες στη χώρα μας και στη συνέχεια έπεσε άδοξα. Η καλογυρισμένη ταινία έχει μια δεύτερη ευκαιρία στις πλατφόρμες από τις 27 Μαρτίου.
Ο σκαντζόχοιρος Σόνικ της Sega έκανε μια αξιοσημείωτη πορεία, καθώς είχε κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 20 Φεβρουαρίου και πρόλαβε να κάνει εισπράξεις πλέον των 300 εκατ. δολαρίων. Η Paramount το διέθεσε στις πλατφόρμες από χθες όπου αναμένεται ότι θα συνεχίσει εξίσου καλά.
https://www.youtube.com/watch?v=EzZilXlnRew
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου