Ο ΦΑΡΟΣ *** (THE LIGHTHOUSE) ΗΠΑ, 2019
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΡΟΜΠΕΡΤ ΕΓΚΕΡΣ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΓΟΥΙΛΕΜ ΝΤΑΦΟ, ΡΟΜΠΕΡΤ ΠΑΤΙΝΣΟΝ
Στα τέλη του 19ου αιώνα, στη Νέα Αγγλία, δύο άνδρες είναι επιφορτισμένοι με τη λειτουργία και τη συντήρηση ενός φάρου σε απομακρυσμένη βραχονησίδα. Η συμβίωσή τους θα περάσει από πολλές διακυμάνσεις καθώς αρχικά η σχέση τους θα ξεκινήσει από σχέση εξουσίας και θα εξελιχθεί σε εκείνη δυο παλιόφιλων ναυτικών που μεθάνε κάθε βράδυ χορεύοντας και λέγοντας ιστορίες για γυναίκες και ναυάγια. Θα καταλήξει σε σχέση θύματος και θύτη καθώς η μοναξιά, η συνεχής βροχόπτωση, τα φαντάσματα του παρελθόντος και η χαώδης διαφορά ανάμεσα στο παλιό και το καινούργιο θα μείνει αγεφύρωτη.
https://www.youtube.com/watch?v=hA-CTAsE5tc
Ο Γουίλεμ Νταφό είναι εξαιρετικός και πραγματικά απολαυστικός στο ρόλο του «τέρατος» και ο Ρόμπερτ Πάτινσον στέκεται σαν ίσος προς ίσο έχοντας μόνιμα στα μάτια την αγωνία του ανθρώπου που σταδιακά βυθίζεται στην παράνοια. Όμως, παρά την ατμοσφαιρική, ασπρόμαυρη και μουντή φωτογραφία που διεκδικεί Οσκαρ και τις δεξιοτεχνικές ονειρικές και ψευδαισθησιακές σκηνές, ο «Φάρος» σε αφήνει με την αίσθηση ότι το «διά ταύτα» είναι ελλιπές.
THE GENTLEMEN **(ΑΓΓΛΙΑ, 2019)
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΓΚΑΪ ΡΙΤΣΙ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΜΑΘΙΟΥ ΜΑΚΟΝΑΧΙ, ΤΣΑΡΛΙ ΧΑΝΑΜ
Ενας μεγαλέμπορος μαριχουάνας θέλει να αποσυρθεί και προσπαθεί να πουλήσει το «εργοστάσιο» παραγωγής του και τη διανομή σε έναν υπεράνω πάσης υποψίας μεγαλοαστό. Ενας ανερχόμενος Κινέζος γκάνγκστερ θέλει να γίνει αυτός ο αγοραστής και θα προσπαθήσει με κάθε, άτσαλο, τρόπο να το καταφέρει. Αλλά ο πωλητής δεν είναι από αυτούς που τρώνε εύκολα τρικλοποδιές.
Ο Γκάι Ρίτσι επιστρέφει στον υπόκοσμο του Λονδίνου με μια ιστορία που μπλέκει πολιτικούς, λόρδους, δημοσιογράφους, εκδότες και έναν ιδιοκτήτη… συνοικιακού γυμναστηρίου. Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός ξέρει να κατευθύνει και να ενορχηστρώνει τη δράση του και να επιστρατεύει το μαύρο χιούμορ σε καλές δόσεις, φαίνεται να μην είναι πια σε θέση να «ζαλίζει» το θεατή με τις στιλιζαρισμένες και σπιντάτες σκηνές που τον έκαναν διάσημο πριν από είκοσι χρόνια. Στο «The Gentlemen» ο Ρίτσι μοιάζει πλαδαρός και αργός χωρίς φρέσκιες ιδέες στην πλοκή του και την εκτέλεσή της. Ούτε ο τυπικά καλός Μακόναχι μπορεί να κάνει τη διαφορά.
COSMIC CANDY ** (ΕΛΛΑΔΑ, 2019)
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΡΗΝΙΩ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
ΜΑΡΙΑ ΚΙΤΣΟΥ, ΚΙΜΩΝΑΣ ΚΟΥΡΗΣ
Μια ταμίας σε σούπερ μάρκετ λατρεύει τις καραμέλες Cosmic Candy και αναγκάζεται να μπει σε πραγματικές περιπέτειες όταν η πιτσιρίκα τής διπλανής πόρτας ζητάει τη βοήθειά της μετά την εγκατάλειψη από τον πατέρα της.
https://youtu.be/5lTCt0hGda4
Στο ντεμπούτο της στη μεγάλου μήκους ταινία, η Ρηνιώ Δραγασάκη στήνει μια ιστορία ψευδαισθήσεων και παραισθήσεων στη μεγάλη πόλη δίνοντας την ευκαιρία στη Μαρία Κίτσου να φανερώσει και στη μεγάλη οθόνη το ταλέντο της. Ομως το αδύναμο σενάριο την προδίδει και αφήνει να περάσουν τα 3/4 της ταινίας μέχρι να «πάρει μπρος η μηχανή».
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
Το απίθανο ταξίδι ενός φακίρη**. Του Κεν Σκοτ, με τους Ντανούς, Μπερενίς Μπεζό
Ινδός πιτσιρικάς επιθυμεί να γνωρίσει τον πατέρα του που ζει στο Παρίσι και να ξεφύγει από τη φτώχεια. Κάνει το ταξίδι στην Ευρώπη και οι περιπέτειές του ξεκινούν αμέσως μετά την προσγείωση.
Συμβατική και ανάλαφρη κομεντί, που για… ξεκάρφωμα θίγει και το προσφυγικό ζήτημα, ανάμεσα στα άλλα.
Πρόβατα εναντίον λύκων 2. Κινούμενα σχέδια του Βλάντιμιρ Νικολάεφ
Το ενωμένο χωριό των προβάτων και των λύκων ζει μια ήρεμη και ειρηνική ζωή όταν ξαφνικά καταφθάνουν δύο απρόσμενοι επισκέπτες, μια πολική αλεπού και μια μικρή προβατίνα. Κανείς δεν περίμενε ότι ένας κίνδυνος θα τους ακολουθήσει εκεί. Ο Γκρέι, ο νέος αρχηγός της ενωμένης φυλής, πρέπει τώρα να πείσει τα πρόβατα και τους λύκους να συνεργαστούν για να αντιμετωπίσουν τα επερχόμενα προβλήματα και τις μεγάλες προκλήσεις.
Χαλβάη 5-0. Του Μάνου Καμπίτη, με τους Μάρκο Σεφερλή, Ελένη Καστάνη
Ενας βιομήχανος χαλβά βρίσκεται δολοφονημένος στην έπαυλή του. 5 ύποπτοι, 0 αποδεικτικά στοιχεία. Ιντριγκες, πάθη, μίση, δολοπλοκίες και κάθε μέρα έρχονται στο φως νέα στοιχεία που περιπλέκουν την υπόθεση. Θα καταφέρει ο αστυνόμος Μπέκρας να βρει το δολοφόνο;
Η Μόσχα επιστρέφει (1942). Ντοκιμαντέρ των Ιλια Κοπάλιν, Λέονιντ Βαρλάμοβ
Οι μάχες του Κόκκινου Στρατού με τους ναζί από τον Οκτώβριο του 1941 έως τον Ιανουάριο του 1942.
Από την έντυπη έκδοση