Σχεδόν από την κυκλοφορία της ταινίας είχε γίνει γνωστό πως η σκηνή στις δημόσιες τουαλέτες μετά τις τρεις πρώτες δολοφονίες στο μετρό, ήταν προϊόν αυτοσχεδιασμού του Φοίνιξ. Το σενάριο έλεγε ότι θα στέκεται μπροστά στον καθρέφτη και θα μιλάει στον εαυτό του. Ο Φοίνιξ πρότεινε να κάνει έναν αργό χορό που να είναι δείγμα της γέννησης του άλλου του εαυτού.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στη σκηνή που ο Άρθουρ Φλεκ αδειάζει το ψυγείο, πετάει κάτω τα ράφια και μπαίνει μέσα και κάθεται. Είναι πάλι μια στιγμή λίγο μετά από δολοφονία. Μόλις έχει σκοτώσει τον πρώην συνάδελφό του, που του έδωσε το πιστόλι στην αρχή. Το σενάριο δεν προέβλεπε κάτι τέτοιο. Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του ο κινηματογραφιστής της ταινίας Joker Λόρενς Σερ, η σκηνή αυτή εξελισσόταν δευτερόλεπτο το δευτερόλεπτο καταργόντας το σενάριο. Το συνεργείο που ήταν εκεί είχε μείνει άναυδο. Όλοι αναρωτιόντουσαν αν το έκανε όντως αυτό ο Χοακίν Φοίνιξ.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, με αυτά τα δεδομένα, θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα σοκ να μην πάρει ό,τι βραβείο κινείται ο Φοίνιξ.