Όλοι μιλούν γι΄αυτή τη σκηνή στην αρχή του 4ου επεισοδίου της 8ης σεζόν όπου απεικονίζεται κάπως θολά ένα μεγάλο πλαστικό ποτήρι με χάρτινο περιτύλιγμα και θυμίζει πολύ τα αντίστοιχα των Starbucks. Βρίσκεται μπροστά στη Ντενέρις. Δεν το παρατηρείς με την πρώτη στιγμή. Αλλά ούτε περνάει απαρατήρητο. Αυτό σημαίνει πως ακόμα κι αν οι άνθρωποι του Game of Thrones δεν το είδαν σε πραγματικό χρόνο, στο γύρισμα, το είδαν στο μοντάζ. Κάποιοι πιο πονηρεμένοι έριξαν το φταίξιμο στη Σάνσα που βλέπουμε εδώ τι κρατάει στο χέρι της.
Μην ξεχνάμε ότι για κάθε επεισόδιο γίνεται τριπλό μοντάζ και με την παρουσία πολλών ατόμων στο δωμάτιο του μοντάζ. Σαφώς το είδαν, σαφώς το άφησαν επί τούτου να αχνοφαίνεται. Δεν έλεγε ξεκάθαρα Starbucks, αλλά όλοι κατάλαβαν ότι περί τέτοιου επρόκειτο. Η δωρεάν διαφήμιση πήρε τον δρόμο της από κει και πέρα.
Έχουμε ξεπεράσει τα 400.000 tweets που φέρουν το hashtag #GameofThrones και το #Starbucks. Απ΄αυτό και μόνο το δεύτερο brand έχει πάρει τεράστιο κέρδος. Μια διαφήμιση που θα την πλήρωνε τουλάχιστον 250.000 δολάρια μέχρι και ένα εκατομμύριο, την έκανε εντελώς δωρεάν. Κι όχι μόνο αυτό. Αλλά με την διαχείριση των ανθρώπων των Starbucks στα social media, το κέρδος θα είναι μακροσκοπικά ακόμα μεγαλύτερο.
Από χθες όλοι έμαθαν ότι τα Starbucks στις ΗΠΑ έχουν ένα αφέψημα που λέγεται Dragon’s Drink. Μια αναφορά στο Twitter ήταν αρκετή για να αρχίσουν οι απανωτές ερωτήσεις επ΄αυτού. Μόνο το 50% όσων απαντούσαν στο tweet των Starbucks να το αγόρασαν σήμερα, μιλάμε για μια ραγδαία αύξηση πώλησης του προϊόντος σε ποσοστό ως και 2000 φορές πάνω!
TBH we're surprised she didn't order a Dragon Drink.
— Starbucks (@Starbucks) May 6, 2019
Dragonfruit and coconutmilk. 💖 Introducing a match made in paradise. #DragonDrink pic.twitter.com/QU1QhnUrIH
— Starbucks (@Starbucks) May 7, 2019