Την περασμένη εβδομάδα, μια ακόμη καταιγίδα ξέσπασε. Στο πλαίσιο της δέσμευσης για τη μικρότερης διάρκειας 91η τελετή απονομής που θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή, διατυπώθηκε το σχέδιο να ανακοινωθούν και απονεμηθούν τέσσερα ‘Οσκαρ, αυτά της καλύτερης φωτογραφίας καλύτερου μοντάζ, καλύτερης ταινίας μικρού μήκους και καλύτερου μακιγιάζ/κόμμωσης κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων. Η πρόταση επικρίθηκε ως πολύ προσβλητική από ηθοποιούς, σκηνοθέτες και κινηματογραφιστές και πέντε ημέρες αργότερα έπεσε στο κενό.
Ήταν 12 δύσκολοι μήνες για την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών που καλείται να αποκαταστήσει τη δόξα της ετήσιας τελετής απονομής των βραβείων της και να αναδείξει τη βραδιά των ‘Οσκαρ σε μια must-see εκδήλωση, πόσο μάλλον που τα περυσινά ποσοστά τηλεθέασης στις ΗΠΑ κατακρημνίστηκαν στο χαμηλότερο επίπεδο όλων το εποχών.
“Φέτος, κρισιμότερο ερώτημα από το ποιος θα κερδίσει στα ‘Οσκαρ είναι: τι συμβαίνει στην Ακαδημία;”, δήλωσε ο δημοσιογράφος Τομ Γκρέι, του αμερικανικού περιοδικού Variety, ειδικός για τα βραβεία του Χόλιγουντ. “Υπήρξαν ένα σωρό λάθη. Αισθάνομαι ότι (στην Ακαδημία) παιδεύονται και ενεργούν κυριευμένοι από απελπισία”, ανέφερε.
Δεχόμενη πιέσεις από το τηλεοπτικό δίκτυο ABC για συντόμευση της διάρκειας της τελετής και για ανανέωση της ζωντάνιας της, η Ακαδημία είδε πολλές προσπάθειές της να γυρίζουν μπούμερανγκ.