Στην αυλή της βασίλισσας Αννας στην Αγγλία του 18ου αιώνα τα νήματα κινεί η ευνοούμενή της λαίδη Σάρα, καθώς η ίδια αδυνατεί να σταθεί επάξια στο ρόλο και τα καθήκοντά της. Οταν όμως εισέλθει στο παλάτι η ξαδέλφη της λαίδης, Αμπιγκεϊλ, η κόντρα για την εύνοια της βασίλισσας ανάμεσα στις δύο γυναίκες θα πάρει τεράστιες διαστάσεις.
Ο Γιώργος Λάνθιμος τολμά να διαφοροποιηθεί από όσα μας έχει συνηθίσει ως τώρα υπογράφοντας μια μαύρη κωμωδία εποχής. Διατηρώντας βέβαια αρκετά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της φιλμογραφίας του, αλλά κάνοντας παράλληλα ένα βήμα μπροστά στη σκηνοθετική του πρόταση, αφήνοντας τον εαυτό του να λειτουργήσει με τρόπο ώστε το αποτέλεσμα να μοιάζει λιγότερο ασφυκτικά υπολογισμένο και να έχει χώρο να ανασάνει, ο Ελληνας δημιουργός ξεφεύγει από τα κλισέ και εκπλήσσει με την ανανεωτική του πρόταση στην ταινία εποχής.
Η Παραλία: Η Ιφιγένεια σε σοκ
Το χιούμορ των σεναριογράφων του είναι δηλητηριώδες, ακαριαίο και εξαιρετικά απολαυστικό, ενώ η πρωταγωνιστική τριάδα δίνει ρεσιτάλ συντονισμού και ακρίβειας. Ιδιαίτερα η Ολίβια Κόλμαν στο ρόλο της βασίλισσας είναι ασυναγώνιστη αλλά και η Ρέιτσελ Βάις δείχνει ότι παίζει το «παιχνίδι» στα δάχτυλα. Και οι δέκα υποψηφιότητες για Οσκαρ μοιάζουν απόλυτα δικαιολογημένες.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]