Όχι απλώς πρωτοστατεί, αλλά πρωτοπορεί κιόλας. Το ειδικό τεύχος που κυκλοφορεί κάθε Φεβρουάριο αναδεικνύει στην ουσία τα κινηματογραφικά πρόσωπα της χρονιάς και περνάει ένα μήνυμα, λειτουργεί συμβολικά. Φέτος το μήνυμα είναι διαφορετικότητα με μεγαλύτερη ένταση από κάθε άλλη χρονιά. Εξάλλου, οι υποψηφιότητες των Όσκαρ πήγαν σε μεγάλο ποσοστό μακριά από τις mainstream επιλογές.
Στο οσκαρικό εξώφυλλο του Vanity Fair βλέπουμε τους δυναμικούς εκπροσώπους της μαύρης φυλής. Ο Black Panther Τσαντγουίκ Μπόζμαν, η Βαλκυρία Τέσα Τόμπσον, η Ρετζίνα Κινγκ υποψήφια για Β΄Γυναικείο, ο Τζον Ουάσινγκτον για Ά Αντρικό.
Μία εκπρόσωπος των Λατίνων-ιθαγενών, η πρωτοεμφανιζόμενη Γιαλίτσα Απαρίσιο υποψήφια για Ά Γυναικείο στον πρώτο της ρόλο. Ο εξ ημισείας Μαλαισιανός Χένρι Γκόλντινγκ. Ο με αιγυπτιακές ρίζες Ραμί Μάλεκ. Κι από κει και πέρα η Ιρλανδή Σίρσα Ρόναν, ο Γαλλοαμερικάνος Τίμοθι Σαλαμέ, ο Άγγλος Νίκολας Χουλτ και η Αυστραλή Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι.
Grand Hotel spoiler: Η Ελένη παλεύει για τη ζωή και το μωρό της - Της το κλέβουν μέσα από τα χέρια
Μεγαλύτερη έμφαση στην διαφορετικότητα των φυλών δεν θα μπορούσε να δώσει το Vanity Fair. Νέοι που κυριάρχησαν τη χρονιά που πέρασε και/ή θα κυριαρχήσουν στα χρόνια που θα έρθουν.
Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί από τον φωτογράφο Εμμάνουελ Λουμπέτσκι, συνεργάτη του Ινιάριτου και κάτοχο δύο Όσκαρ για το Birdman και το Revenant. Αξίζει να δείτε και το εικαστικό στήσιμο στο Vanity Fair.com.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]