Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών
και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο. Με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας
προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Τι προσφέρει ο Βοηθός AI:
● Αναζήτηση με φυσική γλώσσα: Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Βοηθό AI όπως θα μιλούσε σε έναν πωλητή ή σε έναν φίλο του. Μπορεί να περιγράψει αυτό που ψάχνει, ακόμα κι αν δε θυμάται την ακριβή ονομασία του προϊόντος.
Ερωτήσεις όπως “Ποιο κινητό έχει καλή κάμερα;” “Χρειάζομαι παπούτσια για τρέξιμο” “Θέλω να αγοράσω τηλεόραση – τι μου προτείνεις;” που θα έκανε ο κάθε καταναλωτής σε έναν πωλητή, τώρα μπορούν να γίνουν στον Βοηθό ΑΙ και ο καταναλωτής να λάβει μια λεπτομερή και εμπεριστατωμένη απάντηση με βάση τις δικές του αγοραστικές ανάγκες.
● Σύγκριση προϊόντων: Ο Βοηθός AI συγκρίνει χαρακτηριστικά, τιμές και αξιολογήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα και προτείνει το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του χρήστη. Για παράδειγμα, αν ο καταναλωτής ψάχνει ένα νέο ψυγείο, ο Βοηθός ΑΙ δε θα προσφέρει απλά μια λίστα με μοντέλα. Θα ρωτήσει για το μέγεθος της κουζίνας, τις ανάγκες αποθήκευσης, την εξοικονόμηση ενέργειας που επιθυμεί ο κάθε καταναλωτής και άλλες σημαντικές παραμέτρους. Έτσι, η πρότασή του θα είναι πραγματικά προσωποποιημένη.
● Έξυπνη έρευνα αγοράς: Προτείνει εναλλακτικές επιλογές για προϊόντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας, ενημερώνει για τις τελευταίες τάσεις και δημοφιλή προϊόντα σε κάθε κατηγορία
● Άμεσες και αξιόπιστες απαντήσεις: Λύνει απορίες και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Στο μέλλον, ο Βοηθός AI θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με κύριο στόχο να προστεθούν και άλλες δυνατότητες όπως παραδείγματος χάριν η σύνδεση με άλλες υπηρεσίες του Skroutz για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.
Η Μαρία Αρναουτάκη, Head of Product Management, δηλώνει: “Πιστεύουμε
ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε online, κάνοντας την εμπειρία πιο φυσική και λιγότερο τεχνική. Με τον Βοηθό AI, το Skroutz επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “εύκολες online
αγορές”. Περισσότερες λεπτομέρειες για το Βοηθό ΑΙ, τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε εσωτερικά, αλλά και το πως στοχεύει να κάνει το online shopping ακόμα πιο απλό, εύκολο και γρήγορο, μπορείτε να βρείτε εδώ.