Η Polpa Γκρέκα είναι λεπτοτριμμένη ψίχα τομάτας στον πλούσιο χυμό της, ένα προϊόν με ελληνική φινέτσα και μεσογειακή γεύση. Ιδανική για πίτσες, σάλτσες και ζυμαρικά. Τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι η πλούσια γεύση καλοκαιρινής σερραικής τομάτας, είναι ήδη δεμένη και δεν χρειάζεται πολύ μαγείρεμα, δεν έχει φλούδα ούτε σπόρους.
Η επικοινωνία σε προτρέπει να δοκιμάσεις τη νέα Polpa Γκρέκα και να βάλεις «ψυχή» στη μαγειρική σου για να πετύχει.
Την προεδρία του ΕΒΕΘ διεκδικεί εκ νέου ο Γιάννης Μασούτης - Παρουσιάστηκε ο συνδυασμός «Νέο Επιμελητήριο»
Η τηλεοπτική καμπάνια ξεκίνησε με το teaser «Η μαγειρική θέλει ψυχή για να πετύχει» ενώ το προϊοντικό τηλεοπτικό σποτ είναι από σήμερα στον αέρα.
Για το νέο προϊόν έχει δημιουργηθεί ειδική landing page (https://tomatogreka.gr/psixa-tomatas-polpa) στο site της τομάτας Γκρέκα ενώ θα υπάρξει και digital καμπάνια με σχετικές προωθητικές ενέργειες.
Την υλοποίηση της καμπάνιας έχει αναλάβει η διαφημιστική Seventy Nine Minds, το digital agency, WebFuture και τα media η Havas.
Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έκανε η Blackwrap με σκηνοθεσία του Γιάννη Κωσταβάρα.