Η συγχώνευση των δυο εταιρειών θα ολοκληρωθεί στις 11 Ιανουαρίου του 2023.
Συχνές ερωτήσεις για συνδρομητές Wind
Nova & Wind γίνονται ένα. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω;
Nova & Wind γίνονται ένα, αλλά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα! Απλά συνέχισε να απολαμβάνεις τις υπηρεσίες μας.
Είμαι συνδρομητής Τηλεφωνίας/Internet/Τηλεόρασης. Ελπίζω πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον τιμοκατάλογο και στα προνόμια του προγράμματός μου.
Φυσικά και δεν θα υπάρξουν! Το μηνιαίο πάγιο, οι παροχές του προγράμματος σου και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου θα παραμείνουν ως έχουν.
Σε ορισμένες υπηρεσίες, ενδέχεται να τροποποιηθεί η ονομασία του προγράμματος.
Είμαι συνδρομητής καρτοκινητής. Αλλάζει κάτι στην υπηρεσία μου;
Ο τιμοκατάλογος και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου δεν αλλάζουν.
Τα πακέτα που προσφέρουν χρόνο ομιλίας και SMS προς Wind/Q, θα προσφέρουν πλέον χρόνο ομιλίας και SMS προς Nova/Q.
Θέλω να διατηρήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας! Διατηρείς τον αριθμό τηλεφώνου σου.
Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;
Όλες οι υπάρχουσες συμβάσεις είναι έγκυρες. Δεν χρειάζεται να υπογράψεις τίποτα!
Ελπίζω να μην χρειάζεται αλλαγή κάρτας SIM
Δεν χρειάζεται καμία αλλαγή! Η SIM θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν.
Θα αλλάξει το όνομα του δικτύου που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού μου;
Το όνομα δικτύου Κινητής θα αλλάξει και από Wind θα γίνει Nova.
Η αλλαγή θα ολοκληρωθεί στις 11.1.2023.
Αν μετά τις 11.1.23, το σήμα της Nova δεν εμφανίζεται στο κινητό/tablet σου, κάνε επανεκκίνηση στη συσκευή και αν εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, έλα σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova για να πάρεις δωρεάν μια νέα κάρτα SIM. Στους πελάτες καρτοκινητής Q θα συνεχίσει να εμφανίζεται το σήμα της Q που εμφανίζεται και σήμερα.
Θα αλλάξουν οι τοποθεσίες των καταστημάτων;
Το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Ανυπομονούμε να σε δούμε σε ένα από τα 285 καταστήματα της αλυσίδας Nova!
Τι θα γίνει με τον αριθμό Εξυπηρέτησης Πελατών;
Το τηλέφωνο επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, παραμένει ίδιο.
Για Εμπορικά θέματα:
– Αν είσαι Ιδιώτης, κάλεσε στο 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ και Τέλος Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής)
– Αν είσαι Επαγγελματίας/Επιχείρηση, κάλεσε στο 1277 (χωρίς χρέωση από Κινητό ή Σταθερό Nova)
Για Τεχνική Υποστήριξη, κάλεσε χωρίς χρέωση στο 13700, από οποιοδήποτε Κινητό ή Σταθερό.
Ποιά επιλογή θα εμφανίζεται στο ebanking για πληρωμή λογαριασμού;
Από τις 09.01.2023, στο ebanking θα υπάρχει μια νέα επιλογή για όλες τις υπηρεσίες, με την περιγραφή “Nova/ex-Wind (Κινητή, Σταθερή, TV)”.
Αν στο ebanking της συνεργαζόμενης Τράπεζας εξακολουθεί να εμφανίζεται η επιλογή “Wind”, εξόφλησε το λογαριασμό σου κανονικά.
Έχω Πάγια Εντολή εξόφλησης. Ελπίζω να παραμένει σε ισχύ.
Φυσικά! Η αυτόματη εξόφληση μέσω Πάγιας Τραπεζικής Εντολής ή Πιστωτικής κάρτας, παραμένει σε ισχύ και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.
Τι θα γίνει με το myWIND;
Από τις 04.01.2023 το myWIND αλλάζει και γίνεται Nova!
Αν διαθέτεις την εφαρμογή myWIND, μπες στο app store της συσκευής σου μετά τις 04.01.2023 και κάνε update. Διαφορετικά κάνε αναζήτηση με τη λέξη “Nova” και κατέβασε το νέο Nova app εδώ.
Τι θα γίνει με τις εφαρμογές myF2G και Q;
Θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το myF2G και το myQ, χωρίς να αλλάξει κάτι στο τρόπο που ανανεώνεις ή ενεργοποιείς πακέτα και υπηρεσίες.
Έχω Wind Vision. Θα μπορώ να έχω και EON TV;
Η υπηρεσία Wind Vision καταργείται στις 31.12.2022 και δεν θα είναι εφικτή η θέαση περιεχομένου.
Οι συνδρομητές Wind Vision μπορούν να μεταβούν στην υπηρεσία EON TV, καλώντας στο 13800 ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova & Wind, για να ενημερωθούν για τις μοναδικές προσφορές.
Μετά την κατάργηση της υπηρεσίας, δεν απαιτείται επιστροφή του εξοπλισμού, ενώ από την 01.01.2023 σταματά και η χρέωση της υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός Ιανουαρίου θα περιλαμβάνει αναλογική πίστωση παγίου για τις ημέρες που η υπηρεσία Wind Vision δεν χρησιμοποιήθηκε.
Αν μεταβώ στην EON TV μπορώ να συνεχίσω να πληρώνω το Netflix μέσα από το λογαριασμό μου;
Tο Netflix δεν θα είναι διαθέσιμο μέσω του ΕΟΝ TV ενώ σε περίπτωση που ο λογαριασμός Netflix εξοφλείται μέσω του λογαριασμού για το Wind Vision θα πρέπει να γίνει επιλογή διαφορετικής μεθόδου πληρωμής μέσα από το site του Netflix.
Είμαι επαγγελματίας / στέλεχος επιχείρησης. Ελπίζω οι υπηρεσίες μου να παραμείνουν ίδιες.
Από την 01.01.2023, για τα επαγγελματικά προγράμματα κινητής, δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα αγοράς πρόσθετων πακέτων, η ενημέρωση υπολοίπου και η τροποποίηση της υπηρεσίας ανώτατου ύψους λογαριασμού, μέσω του ηχογραφημένου μενού υπηρεσιών στο 1268.
Συγκεκριμένα, μπορείς να αυξάνεις το ανώτατο όριο λογαριασμού κατά 25€, ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας δωρεάν SMS στο 1279, με τη χρήση του κωδικού ΕΧΤ, να ενημερώνεσαι για το υπόλοιπό σου και να αγοράζεις πρόσθετα πακέτα, άμεσα και εύκολα, μέσα από το Nova app και Nova web ή μέσω της Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 1277.
Ειδήσεις σήμερα
Οι 15+1 ανατροπές του 2023 σε όρια ηλικίας και συντάξεις [πίνακες]