Σε χθεσινή ενημέρωση των δημοσιογράφων, υπογράμμισε ότι οι καταναλωτικές συνήθειες παραμένουν ίδιες, με σαφή στροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική στο σπίτι, ωστόσο επισήμανε ότι αυτή τη φορά οι καταναλωτές αντέδρασαν πιο ψύχραιμα.
Ο επικεφαλής της αλυσίδας πρόσθεσε ότι οι πωλήσεις του ομίλου παρουσιάζουν αύξηση κατά 5,5% και αναμένεται στο τέλος του 2020 να αγγίξουν τα 1,33 δισ. ευρώ, αλλά και βελτιωμένη κερδοφορία.
Αν και όπως δήλωσε ο κ. Παντελιάδης, η πανδημία ανέκοψε την επενδυτική δραστηριότητα, μέχρι το τέλος του έτους θα λειτουργήσουν δυο νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Ναύπλιο, ενώ το 2021 σχεδιάζεται η δημιουργία ακόμη 6 -8 νέων σημείων, κυρίως σε περιοχές που η αλυσίδα δεν διαθέτει παρουσία, ενώ το συνολικό ύψος των επενδύσεων θα επανέλθει στα επίπεδα των 35 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, σημείωσε ότι οι παραγγελίες έχουν τετραπλασιαστεί και ο τζίρος είναι αυξημένος σε σχέση με το πρώτο lockdown, καθώς παραδέχτηκε ότι την άνοιξη τα e-supermarkets δέχτηκαν μεγάλη πίεση και δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση.
Τέλος, ερωτηθείς σχετικά με «κύμα» ανατιμήσεων, δήλωσε ότι δεν υπάρχει τονίζοντας πως υπό τις παρούσες συνθήκες θα ήταν αδύνατη μια γενικευμένη αύξηση τιμών. Συμπλήρωσε δε ότι οι λίγες ανατιμήσεις που έχουν παρατηρηθεί αυτή την περίοδο οφείλονται στην άνοδο των τιμών των πρώτων υλών και στην αναστάτωση που έχει επιφέρει στη διεθνή αγορά εμπορευμάτων η πανδημία του κορονοϊού.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου