Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε από 19 έως 23 Φεβρουαρίου, στο Dubai των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, προσέλκυσε περισσότερους από 80.000 χιλιάδες επισκέπτες που συσχετίζονται με τον κλάδο του F&B, από όλο τον κόσμο.
Μπισκότα Βιολάντα: Τιμήθηκαν με το Βραβείο Marketing από την Ελληνική Ακαδημία Marketing!
Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, που συμμετείχε στη διοργάνωση σε κοινό περίπτερο με την Dardanel, κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε 5.500 εκθέτες από 190 διαφορετικές χώρες, παρουσιάζοντας στο κοινό της Gulfood την ανανεωμένη προϊοντική σειρά της. Η εταιρεία είχε την ευκαιρία να αναδείξει τον ευρύτερο κλάδο τόσο των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, όσο και του κονσερβοποιημένου τόνου, οι οποίοι αποτελούν τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξής της για το επόμενο διάστημα. Οι επαγγελματίες που επισκέφθηκαν το περίπτερο της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πλήρη γκάμα προϊόντων ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, μοναδικής γεύσης και υψηλής διατροφικής αξίας, που περιλαμβάνει λύσεις τόσο για το λιανεμπόριο, όσο και προτάσεις ειδικά σχεδιασμένες για τη μαζική εστίαση του εξωτερικού.
Η παρουσία της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στην φετινή Gulfood αποτέλεσε ευκαιρία για πολυάριθμες εμπορικές επαφές, αλλά και για την προβολή και προώθηση των προϊόντων της εταιρείας στις διεθνείς αγορές. Η έκθεση αυτή αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία ενίσχυσης της εξωστρέφειάς στις αγορές του εξωτερικού, καλλιεργώντας συνεργασίες και σχέσεις που θα συμβάλλουν στην διείσδυση της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στις αγορές της Μέσης Ανατολής, έναν από τους στρατηγικούς στόχους για την ανάπτυξή της.