Το Priceless Planet Coalition είναι μια δράση παγκόσμιας δυναμικής με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης μέσα από τη φύτευση δέντρων αλλά και την εκ νέου ανάπτυξη των δασών σε περιοχές με τη μεγαλύτερη ανάγκη και τις περισσότερες δυνατότητες να έχουν θετικό αντίκτυπο στο κλίμα και τη βιοποικιλότητα.
Σε αυτή τη παγκόσμια πρωτοβουλία, επιχειρήσεις, τραπεζικά ιδρύματα, τοπικές κοινότητες και καταναλωτές από όλο τον κόσμο ενώνουν τις δυνάμεις τους και συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, σε συνεργασία με ειδικούς δασολόγους της Conservation International και του World Resources Institute.
Σύμφωνα, με το Mastercard Economics Institute, η επιθυμία των καταναλωτών να υποστηρίξουν πρωτοβουλίες που οδηγούν σε θετικές αλλαγές για το περιβάλλον αυξήθηκε κατά 48,4% παγκοσμίως κατά το 2022 σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία το 2019, ξεπερνώντας συνολικά την αύξηση των δωρεών σε άλλους οργανισμούς.
Οι δράσεις αποκατάστασης του Priceless Planet Coalition εκτείνονται σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, στην Ασία και τον Ειρηνικό (Αυστραλία, Καμπότζη, Κίνα, Ινδία, Φιλιππίνες), στη Λατινική Αμερική (Βραζιλία, Κολομβία, Γουατεμάλα), στην Ευρώπη (Γαλλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σκωτία), τη Μέση Ανατολή, την Αφρική (Μαδαγασκάρη, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, Κένυα, Μαλάουι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) και τη Βόρεια Αμερική (Μεξικό, Ηνωμένες Πολιτείες).
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. τοποθετεί τους ανθρώπους της σε “Πρώτο Πλάνο”
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο
και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Μέσω της καινοτομίας και των αξιόπιστων συνεργατών μας, η Mastercard δεσμεύεται να συμβάλει στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας . Παράλληλα, το παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών μας, μάς επιτρέπει να ενισχύσουμε την προσπάθειά μας για την αντιμετώπιση της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης, υλοποιώντας συλλογικές δράσεις και μεγιστοποιώντας τον αντίκτυπο για τον πλανήτη. Επιπλέον, μέσω του Global Sustainability Innovation Lab, η Mastercard αναπτύσσει μια σειρά προϊόντων με στόχο το βιώσιμο εμπόριο, καθώς και υπηρεσίες που επιτρέπουν στους συνεργάτες της σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν πιο οικολογικές λύσεις στους καταναλωτές.»
Ειδήσεις σήμερα
Ντόμινο τρόμου στην Μολδαβία – Σύννεφα πολέμου καλύπτουν την Υπερδνειστερία
Γιάννης Σκαφτούρος: Σε 35 δευτερόλεπτα γάζωσαν τον… Θείο Τζο «ενοικιαζόμενοι εκτελεστές»
Fuel Pass: Πρεμιέρα με πάνω από 200.000 αιτήσεις – Ερωτήσεις-απαντήσεις για τους τους δικαιούχους
Παιδική ηπατίτιδα: Τα ύποπτά συμπτώματα και ο ρόλος του κορονοϊού