Σύμφωνα με τον ίδιο η εταιρεία είναι, ήδη, ηγέτης στις παραχωρήσεις, βρίσκεται στα πιο εμβληματικά έργα, όπως στο Καστέλι της Κρήτης, στο Ελληνικό με ένα ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα και με μεγάλα ενεργειακά έργα, όπως είναι η μονάδα ηλεκτροπαραγωγής στην Κομοτηνή, σε συνεργασία με την Motor Oil που αναμένεται να είναι έτοιμη το 2024.
Τα παραπάνω ανέφερε ο επικεφαλής του ομίλου στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία αποφάσισε την επιστροφή κεφαλαίου 0,20 ευρώ ανά μετοχή στους μετόχους, ενώ αναφέρθηκε στις νέες δραστηριότητες του ομίλου όπως οι υποδομές οπτικών ινών μέσω του έργου ultrafast broadband που τρέχει σε κοινοπραξία με τον ομιλο ΑΔΜΗΕ.
Αναφερόμενος στην Εγνατία Οδό ανακοίνωσε ότι εντός του Ιουλίου αναμένεται να κατατεθεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση, σημειώνοντας ότι έχουν κατατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ τα αποδεικτικά στοιχεία για τη χρηματοδότηση της σύμβασης και των έργων που προβλέπονται για την συντήρηση και αναβάθμιση του οδικού άξονα.
Την προεδρία του ΕΒΕΘ διεκδικεί εκ νέου ο Γιάννης Μασούτης - Παρουσιάστηκε ο συνδυασμός «Νέο Επιμελητήριο»
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου τόνισε χαρακτηριστικά «είμαστε η μεγαλύτερη κατασκευαστική της χώρας με έσοδα πάνω από ένα δισ.ευρώ », ενώ σημείωσε ότι το επενδυτικό πρόγραμμα του 2023 θα ανέλθει σε 2 δισ.ευρώ και διευκρίνισε ότι το επενδυτικό πλάνο των 10 δισ.ευρώ, για τα επόμενα δυο χρόνια, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι ο όμιλος διαθέτει σήμερα 1,5 δισ.ευρώ διαθέσιμα.
Από τη διοίκηση αναφέρθηκε ότι «η εταιρεία είναι αξιόχρεη, αποτελεί πελάτη – στόχο για τα τραπεζικά ιδρύματα, απολαμβάνει ανοικτής γραμμής χρηματοδότησης από εγχώριους και διεθνείς οργανισμούς και θα προσεγγίσει και τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης».
Παράλληλα, ο όμιλος, όπως αναφέρθηκε, διεκδικεί τις συμβάσεις παραχώρησης του ΒΟΑΚ και της Αττικής Οδού στην οποία έγινε ειδική μνεία για την πρότυπη πρόταση που έχει καταθέσει η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν οι ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και η Αβαξ μαζί με τη ΓΕΚ για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα, αλλά και την αστική σήραγγα Ηλιουπόλεως που θα συνδέει τον Καρέα με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Ο κ. Περιστέρης ανέφερε ότι τα συνολικά έσοδα το 2022 του ομίλου τετραπλασιάστηκαν φτάνοντας τα 4 δισ.ευρώ , τα EBITDA διπλασιάστηκαν στα 651 εκατ.ευρώ ενώ ο λόγος καθαρού χρέους προς προσαρμοσμένο EBITDA παρά τις αυξημένες επενδύσεις μειώθηκε από 3,8 στο 2,3.
Αναφερόμενος στο γιγαντιαίο ανεκτέλεστο σημείωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτού προέρχεται από κατασκευές του ομίλου με χαμηλότερο ρίσκο, ενώ τόνισε ότι και στα έργα προς τρίτους, οι προσπάθειες του ομίλου εστιάζουν ώστε οι συμβάσεις να είναι πιο εξασφαλισμένες με ρήτρες και να προστατεύουν την εταιρεία από απότομες διακυμάνσεις. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι η γενική συνέλευση προχώρησε στην προσθήκη στο διοικητικό συμβούλιο ως εκτελεστικό μέλος του κ. Πέτρου Σουρέτη , σε αντικατάσταση του Γιώργου Περδικάρη.