Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κεντρικό ομιλητή κ. Γιώργο Βήλο, Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης της Fraport Greece, για μία πλειάδα θεμάτων, που αφορούσαν στη συνολική πορεία της εταιρείας, αλλά και θέματα τα οποία αφορούν ευρύτερα τον κλάδο.
Από αριστερά: ο κ. Σάββας Καραγιάννης, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας, Fraport Greece, η κ. Κατερίνα Πολλάτου, Airline Marketing & Development Manager/ Commercial & Business Development, ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece και ο κ. Χάρης Φίλος, Air Service Development Manager/ Commercial & Business Development
Tetra Pak® και Κρι Κρι σε στρατηγική συνεργασία για την επέκταση της παραγωγής γιαουρτιού στην Ελλάδα
Μεταξύ άλλων, οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν την επισκόπηση της επιβατικής κίνησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων για το πρώτο 10μηνο του 2023, τις πρωτοβουλίες και ενέργειες της εταιρείας για την επιμήκυνση της τουριστικής σαιζόν, τους τρόπους και τα αποτελέσματα της προώθησης των 14 προορισμών σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας στον τουρισμό και στον κλάδο των αερομεταφορών.
O κ. Σάββας Καραγιάννης, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας, Fraport Greece
Μεταξύ άλλων, ο κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ανέφερε: «η ανοδική πορεία της επιβατικής κίνησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων κατά το πρώτο 10μηνο του έτους αντανακλά την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που εμπεριέχει και την αναβάθμιση των σχετικών με τον τουρισμό υποδομών όπως αυτών των αεροδρομίων. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολύ σημαντικό να παραμείνουμε σε εγρήγορση δεδομένων των ποικίλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ευρύτερος τουριστικός κλάδος, γεγονός που επιτάσσει την συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος βάσει των παγκόσμιων τάσεων, αλλά και των συνεργειών μεταξύ όλων εμάς που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της τουριστικής αλυσίδας της χώρας μας.’’