Σε ανακοίνωσή του, ο Όμιλος Fourlis επιβεβαίωσε ότι στις 27 Νοεμβρίου υπέστη μια κακόβουλη επίθεση στα ψηφιακά του συστήματα, η οποία προκάλεσε σημαντικές διαταραχές στις λειτουργίες των εταιρειών του σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Παρόλο που το περιστατικό είχε αρνητικές επιπτώσεις στις εσωτερικές διαδικασίες, ο Όμιλος διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε διαρροή προσωπικών δεδομένων των πελατών ή των συνεργατών του. Τα καταστήματα του Ομίλου παρέμειναν ανοιχτά και εξυπηρετούν κανονικά τους καταναλωτές, αν και υπήρξαν κάποιες προσωρινές δυσκολίες λόγω της επίθεσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου, σε συνεργασία με εξειδικευμένους κυβερνοασφάλειας, εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση των συστημάτων και την ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας. Επιπλέον, τηρούνται αυστηρά όλα τα πρωτόκολλα που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
Η ανακοίνωση του Ομίλου Fourlis
Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του.
Attica Πολυκαταστήματα: Άδικο το πρόστιμο του υπουργείου Ανάπτυξης
Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιριών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρέασε τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι τηρούνται όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday.
Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού.