Διευκολύνσεις
Τα εξατομικευμένα μέτρα αφορούν ευρύτερα σε διευκολύνσεις και διαμορφώνονται μετά από επικοινωνία με τους δανειολήπτες και σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Καθώς οι ανάγκες και ειδικότερα οι έκτακτες ανάγκες που δημιουργήθηκαν μετά την καταστροφή των πυρκαγιών διαφέρουν από πελάτη σε πελάτη, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει με την τράπεζα που για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της, δημιούργησε μία αποκλειστική γραμμή επικοινωνίας για την παροχή ενημέρωσης και την υποβολή αιτημάτων. Η τηλεφωνική γραμμή 2104859222 είναι ενεργή και λειτουργεί από τις 9π.μ. έως τις 5μ.μ. τις εργάσιμες ημέρες. Παράλληλα, τα στελέχη των καταστημάτων της τράπεζας και οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι των επιχειρήσεων είναι σύμφωνα με την ΕΤΕ «από την πρώτη στιγμή και παραμένουν δίπλα στους πληγέντες, προκειμένου να παράσχουν κάθε δυνατή συνδρομή και υποστήριξη».
Επιχειρήσεις
Ανάμεσα στα μέτρα στήριξης των πελατών της η Εθνική έχει αναφέρει ενδεικτικά, κάποια, όπως η αναστολή πληρωμών για ενήμερους δανειολήπτες, η παροχή ρευστότητας για τις επιχειρήσεις, η δυνατότητα μετατροπής κυμαινόμενου σε σταθερό επιτόκιο και ειδικά προγράμματα διευθέτησης οφειλών για όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες μονιμότερου χαρακτήρα. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η Εθνική Τράπεζα «αντιλαμβανόμενη ότι οι συνέπειες των πρόσφατων πυρκαγιών είναι βαρύτατες και επηρεάζουν κατοίκους, επιχειρήσεις και εργαζόμενους σε αυτές, στηρίζει ενεργά τους ιδιώτες πελάτες και τις επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από αυτές».
Ειδήσεις σήμερα
Καναντέρ: Ξεκινάει η παραγωγή των νέων αεροσκαφών – Πόσα θα πάρει η Ελλάδα και πότε θα επιχειρούν
Πνέει τα λοίσθια ο ΣΥΡΙΖΑ – Τα σενάρια της επόμενης ημέρας, «μέχρι τέλους» ο Πολάκης