- Τα συνολικά έσοδα και λοιπά εισοδήματα αυξήθηκαν κατά 42,3 εκατ. ευρώ ή 16,8% σε 293,6 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2024, με τις ροές εσόδων Αεροπορικών και Μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων να παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση κυρίως λόγω της αύξησης της επιβατικής κίνησης κατά 16,0% καθώς και της δυναμικής ανάπτυξης εσόδων από εμπορικές δραστηριότητες.
- Το Προσαρμοσμένο EBITDA, ανήλθε σε 183,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 16,6% σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2023, ενώ το περιθώριο Προσαρμοσμένου EBITDA ανήλθε σε 62,5%.
- Τα Κέρδη μετά από Φόρους αυξήθηκαν κατά 12,8 εκατ. ευρώ σε 97,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,2% σε σχέση με 84,3 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του προηγούμενου έτους.
- Υγιής Χρηματοοικονομική θέση με καθαρό χρέος ύψους 781,3 εκατ. ευρώ και Δείκτη Καθαρού Χρέους προς Προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 2,0x.
Συνολικά, κατά την περίοδο του 1ου εξαμήνου 2024, η επιβατική κίνηση του αερολιμένα ανήλθε σε 14,01 εκατομμύρια, αυξημένη κατά 16,0% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2023. Πιο συγκεκριμένα, οι επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2023 κατά 8,6% και 19,5% αντίστοιχα.
Τα επίπεδα επιβατικής κίνησης που καταγράφηκαν είναι ενδεικτικά της σταθερά ισχυρής ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια, με τη δυναμική των τριών πρώτων μηνών του έτους να συνεχίζεται και στην τρέχουσα θερινή περίοδο. Η ισχυρή τάση της επιβατικής κίνησης επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική του ΔΑΑ για την ανάπτυξη του δικτύου εξυπηρετούμενων προορισμών και της επιβατικής κίνησης, την ελκυστικότητα της Αθήνας ως προορισμού, καθώς και την υγιή δυναμική των ταξιδιών αναψυχής.
Έσοδα και λοιπά εισοδήματα
Κατά το 1ο εξάμηνο του 2024, το σύνολο εσόδων και λοιπών εισοδημάτων αυξήθηκε κατά €42,3 εκατ. ή 16,8%, σε €293,6 εκατ. από €251,3 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2023, με όλες τις κατηγορίες εσόδων να παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση.
Ειδικότερα, τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από Αεροπορικές Δραστηριότητες ανήλθαν σε €223,4 εκατ., υψηλότερα κατά 16,1% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η εν λόγω αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 16,0% η οποία συντέλεσε στην αύξηση των εσόδων από τις Αεροπορικές Χρεώσεις, ενώ το επίπεδο των Αεροπορικών Χρεώσεων παρέμεινε σταθερό.
Τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από τις Μη Αεροπορικές Δραστηριότητες ανήλθαν σε €70,2 εκατ., υψηλότερα κατά 19,2% σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2023 γεγονός που οφείλεται στη σημαντική ενίσχυση των εσόδων από τις εμπορικές δραστηριότητες που αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από την αύξηση της επιβατικής κίνησης, ως αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ποικιλίας σε επίπεδο εμπορικών brands και νέων concept, σε συνδυασμό με την επίτευξη επιτυχημένων εμπορικών συμβάσεων. Όσον αφορά στις υπηρεσίες στάθμευσης οχημάτων, η αύξηση των εσόδων ήταν, επίσης, μεγαλύτερη της αύξησης της κίνησης, κυρίως λόγω της αυξημένης κίνησης των επιβατών με τελικό προορισμό την Αθήνα (Ο&D), της στοχευμένης προσαρμογής των τιμών σε συνδυασμό με την αποτελεσματική διαχείριση των χώρων στάθμευσης.
Τα λειτουργικά έξοδα για το 1ο εξάμηνο του έτους ανήλθαν σε €102,7 εκατ., αυξημένα κατά €16,1 εκατ. ή 18,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω:
- των πρόσθετων πόρων (προσωπικό της Εταιρείας και υπηρεσίες από τρίτους) που απαιτήθηκαν για τη διαχείριση της αυξημένης κίνησης σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους,
- των προσαρμογών των συμβατικών αντιτίμων διαφόρων συμβάσεων ανάθεσης εργασιών σε εξωτερικούς συνεργάτες (όπως για παράδειγμα συμβάσεις για την ασφάλεια και την καθαριότητα), οι οποίες αντιμετώπισαν την επανενεργοποίηση των αυξήσεων που σχετίζονται με την αναγνώριση των «τριετιών», σε συνδυασμό με τις αυξήσεις του κατώτατου μισθού τον Απρίλιο του 2024, καθώς και την αύξηση των μισθών του προσωπικού της Εταιρείας.
- της αύξησης του μεταβλητού τμήματος της Αμοιβής Χορήγησης Δικαιωμάτων, λόγω της υψηλής κερδοφορίας του προηγούμενου έτους.
Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA)
Κατά το 1ο εξάμηνο του 2024, ως αποτέλεσμα της πορείας των εσόδων και λοιπών εισοδημάτων και των λειτουργικών δαπανών, τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €190,9 εκατ., ήτοι αυξήθηκαν κατά €26,2 εκατ. ή 15,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Η επίδοση αυτή αντικατοπτρίζει τη σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης σε συνδυασμό με την ισχυρή δυναμική των εμπορικών δραστηριοτήτων συμπεριλαμβανομένης της επιβάρυνσης από τα αυξημένα κόστη για την διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών μας, οδηγώντας σε διατήρηση του υψηλού περιθωρίου Προσαρμοσμένου EBITDA
Αποσβέσεις
Οι αποσβέσεις για τους πρώτους έξι μήνες του έτους ανήλθαν σε €39,6 εκατ. αυξημένες κατά €1,7 εκατ. σε σχέση με τα €37,9 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους.
Χρηματοοικονομικά Έξοδα
Τα καθαρά χρηματοοικονομικά έξοδα ανήλθαν σε €24,4 εκατ., υψηλότερα κατά €4,8 εκατ., ή 24,6% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο 2023, κυρίως λόγω α) πρόσθετων δαπανών για τόκους μετά την αλλαγή του ανώτατου ορίου αντιστάθμισης επιτοκίων από 0% που ίσχυε το 1ο εξάμηνο του 2023 σε 2,5% το 2024 για σημαντικό μέρος του χρέους του Κοινού Δανείου, β) αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους λόγω πρόσθετων κεφαλαιουχικών δαπανών που χρηματοδοτούνται από τραπεζικά δάνεια, γ) αυξημένων αποσβέσεων που προέκυψαν από νέα μέσα αντιστάθμισης (hedging), το κόστος των οποίων καταβλήθηκε εντός του 2023 και δ) χαμηλότερων εσόδων από τόκους επί των ταμειακών διαθεσίμων σε σχέση με το 2023.
Κερδοφορία
Τα Κέρδη προ Φόρων το 1ο εξάμηνο του 2024 ανήλθαν σε €126,9 εκατ. έναντι €107,3 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2023. Οι φόροι εισοδήματος αυξήθηκαν κατά €6,9 εκατ. ή 29,9% σε €29,9 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2024 από €23,0 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2023. Ως εκ τούτου, τα Κέρδη Μετά από Φόρους του 1ου εξαμήνου 2024 ανήλθαν σε €97,1 εκατ., ήτοι €12,8 εκατ. υψηλότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Απόδοση ανά Δραστηριότητα
Η Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου (ΣΑΑ) θεσπίζει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας «Dual Till», το οποίο διαχωρίζει τις ρυθμιζόμενες Αεροπορικές Δραστηριότητες από τις μη ρυθμιζόμενες Μη Αεροπορικές Δραστηριότητες. Σύμφωνα με την Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου, τα έσοδα που προέρχονται από τις Αεροπορικές Χρεώσεις και τις υπόλοιπες Αεροπορικές Δραστηριότητες, προορίζονται να καλύπτουν τα έξοδα και τις δαπάνες των Αεροπορικών Δραστηριοτήτων και να παράγουν κέρδη μετά από φόρους, τα οποία δεν υπερβαίνουν καθορισμένη μέγιστη σωρευτική απόδοση επί του Κεφαλαίου Αεροπορικών Δραστηριοτήτων. Παράλληλα, δεν υπάρχει ρυθμιστικός περιορισμός στην απόδοση των Μη Αεροπορικών Δραστηριοτήτων.
Το σύνολο εσόδων και λοιπών εισοδημάτων που προκύπτει από τις ρυθμιζόμενες Αεροπορικές Δραστηριότητες αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο ποσοστό του συνόλου των εσόδων και λοιπών εισοδημάτων που ανέρχονται σε €223,4 εκατ. το 1ο εξάμηνο του 2024, ήτοι 76,1% του συνόλου των εσόδων και λοιπών εισοδημάτων της εν λόγω περιόδου. Όσον αφορά στην κερδοφορία, οι Αεροπορικές Δραστηριότητες ανέρχονται σε €59,7 εκατ., και αποτελούν το 61,5% της συνολικής κερδοφορίας της Εταιρείας (κέρδη μετά από φόρους).Επιπλέον, εφαρμόζοντας τη μεθοδολογία υπολογισμού της σωρευτικής απόδοσης επί του Κεφαλαίου Αεροπορικών Δραστηριοτήτων για το 1ο εξάμηνο του 2024, το προς ανάκτηση μεταφερόμενο ποσό της 30 Ιουνίου 2024 ανέρχεται σε €67,1 εκατ., μειωμένο κατά €19,1 εκατ. σε σχέση με την 1η Ιανουαρίου 2024 λόγω της συνεχιζόμενης ισχυρής επιβατικής κίνησης και της κερδοφορίας.
Επιλεγμένοι Εναλλακτικοί Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης
Κατά την αξιολόγηση της επιχειρηματικής μας επίδοσης, αξιοποιούμε μια ποικιλία δεικτών μέτρησης, συμπεριλαμβανομένων των Εναλλακτικών Δεικτών Μέτρησης Απόδοσης («ΕΔΜΑ»), οι οποίοι περιλαμβάνουν ορισμένους χρηματοοικονομικούς δείκτες μέτρησης που δεν ορίζονται από τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ). Η ακόλουθη ενότητα περιγράφει λεπτομερώς την εξέλιξη των εν λόγω ΕΔΜΑ.
Προσαρμοσμένο EBITDA και περιθώριο Προσαρμοσμένου EBITDA
Το Προσαρμοσμένο EBITDA (Adjusted EBITDA) ενσωματώνει τη αρνητική επίπτωση του σταθερού ποσού της Αμοιβής Χορήγησης Δικαιωμάτων, το οποίο ανέρχεται σε €15,0 εκατ. ετησίως. Οι ακόλουθοι πίνακες παρουσιάζουν την εξέλιξη του Προσαρμοσμένου EBITDA και του περιθωρίου Προσαρμοσμένου EBITDA (Adjusted EBITDA margin %) τόσο για τις Αεροπορικές όσο και για τις Μη Αεροπορικές Δραστηριότητες.
Καθαρό Χρέος και Δείκτης Καθαρού Χρέους προς Προσαρμοσμένο EBITDA Τελευταίων Δώδεκα Μηνών
Το Καθαρό Χρέος ορίζεται ως το άθροισμα των δανειακών υποχρεώσεων, των δανείων και των υποχρεώσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης, μείον τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα.
Ελεύθερες Ταμειακές Ροές
Οι Ελεύθερες Ταμειακές Ροές υπολογίζονται ως το Προσαρμοσμένο EBITDA μείον την αγορά ενσώματων παγίων και άυλων περιουσιακών στοιχείων. O δείκτης αυτός παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη ρευστότητα, τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και τη βραχυπρόθεσμη οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Συγκεκριμένα, οι Ελεύθερες Ταμειακές Ροές αντικατοπτρίζουν τη ρευστότητα που απομένει μετά τον υπολογισμό των λειτουργικών δαπανών συμπεριλαμβανομένου του σταθερού ποσού της Αμοιβής Χορήγησης Δικαιωμάτων και των κεφαλαιουχικών δαπανών, αλλά πριν από την καταβολή των καθαρών τόκων, και του φόρου εισοδήματος.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, η επιβατική κίνηση σημείωσε σημαντική αύξηση της τάξης του 16,0% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Μελλοντικά, αναμένουμε σταδιακή επιστροφή σε μονοψήφια ποσοστά αύξησης κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του έτους. Συνολικά, για όλο το 2024 αναμένουμε χαμηλό διψήφιο ποσοστό αύξησης της επιβατικής κίνησης.
Οι τάσεις αναφορικά με την επιβατική κίνηση του 2024, σε συνδυασμό με τις διαρκείς επιτυχημένες εμπορικές επιδόσεις και με τις απαιτήσεις για πρόσθετους πόρους, αναμένεται να επηρεάσουν την τάση των συνολικών οικονομικών επιδόσεων του έτους. Η ισχυρή οικονομική επίδοση υποστηρίζεται εν μέρει από την αξιοποίηση του προς ανάκτηση Μεταφερόμενου Ποσού (Carry Forward Amount), το οποίο σταδιακά μειώνεται. Για το έτος 2024, θα διατηρήσουμε υψηλό επίπεδο περιθωρίου προσαρμοσμένων κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA margin) το οποίο θα υπερβαίνει το 60%.
Συνεχίζουμε να διερευνούμε ένα πλήρες φάσμα επιχειρησιακών πρωτοβουλιών για τη βέλτιστη δυνατή εξισορρόπηση του επιπέδου εξυπηρέτησης και των οικονομικών επιδόσεων. Λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για πραγματοποίηση πτήσεων καθώς και τη προσφερόμενη χωρητικότητα της εναέριας κυκλοφορίας εκ μέρους του διαχειριστή της, η Εταιρεία υπέβαλε αίτημα και έλαβε την έγκριση της Αρμόδιας Αρχής για τη μεταβολή της κατηγορίας του αεροδρομίου από «μη Συντονισμένο» σε «αεροδρόμιο με ευκολίες προγραμματισμού πτήσεων» για τη θερινή περίοδο 2025, έτσι ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω επιβάρυνση των ωρών αιχμής και να υπάρξει ανάπτυξη των λιγότερο επιβαρυμένων ωρών κίνησης με ισόρροπο και ελεγχόμενο τρόπο.
Σε συνέχεια της απόφασης που ανακοινώθηκε στις 2 Ιουλίου 2024, ο ΔΑΑ θα προσαρμόσει το Τέλος Εξυπηρέτησης Επιβατών (ΤΕΕ), προκειμένου να αντισταθμίσει πλήρως τη σχετική μείωση του Τέλους Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ), η οποία αναμένεται από την 1η Νοεμβρίου 2024, σύμφωνα με τον Νόμο 4465/2017.
Η υλοποίηση του Προγράμματος Επέκτασης του Αεροδρομίου, προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, με επιτυχή εκτέλεση μέχρι σήμερα των σχετικών μελετών και της έναρξης διαγωνισμών. Η χρηματοδότηση των επενδύσεων στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του Προγράμματος, επίσης προχωρά και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους. Τέλος, επιβεβαιώνουμε την πρόθεσή μας να προτείνουμε τη διανομή στους Μετόχους μας του μέγιστου επιτρεπόμενου ποσοστού των κερδών της Εταιρείας.
Ενημέρωση σχετικά με τη δικαστική αντιδικία όσον αφορά στον ΦΠΑ
Όσον αφορά τις εκκρεμείς αντιδικίες σχετικά με τον ΦΠΑ, το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών εξέδωσε και δημοσίευσε στις 18 Ιουνίου 2024, αντίστοιχες αποφάσεις για 5 από τις 10 εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις, σχετικά με την επιβολή ΦΠΑ από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για τα έτη 1998-2003 και 2010-2011 συνολικού ποσού €155,1 εκατ. (συμπεριλαμβανομένων των προσαυξήσεων). Ειδικότερα, έχουν γίνει δεκτές οι προσφυγές της Εταιρείας για τα έτη 2001 και 2003 (συνολικού ποσού €149,5 εκατ.) και έχει γίνει εν μέρει δεκτή η προσφυγή της Εταιρείας για το έτος 2002 (ποσού €390 χιλ.). Περαιτέρω έγιναν δεκτές οι εφέσεις του Ελληνικού Δημοσίου για τα έτη 1998 και 1999 (συνολικού ποσού €531 χιλ.). Τέλος, σημειώνεται ότι εκκρεμούν οι αποφάσεις για τα έτη 2000 (ποσού €212 χιλ.), 2002 (ποσού €813 χιλ.), 2003 (ποσού €136 χιλ.), 2010 (ποσού €1,8 εκατ.) και 2011 (ποσού €1,8 εκατ.).
Αναπροσαρμογή των αεροπορικών χρεώσεων
Ύστερα από διαδικασία διαβούλευσης με τους Χρήστες του Αεροδρομίου, η οποία ξεκίνησε στις 28 Μαρτίου 2024 και ολοκληρώθηκε στις 7 Ιουνίου 2024, η Εταιρεία αποφάσισε να διατηρήσει αμετάβλητες τις Αεροπορικές Χρεώσεις για το 2024, με εξαίρεση την αύξηση του Tέλους Εξυπηρέτησης Επιβατών (ΤΕΕ), η οποία θα τεθεί σε ισχύ από την 1 Νοεμβρίου 2024, και στοχεύει στην αντιστάθμιση τυχόν απώλειας εσόδων λόγω της αναμενόμενης μείωσης του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ) όπως προβλέπεται στο Άρθρο 52 του Ν. 4465/2017, μέσω ισοδύναμης προσαρμογής του Τέλους Εξυπηρέτησης Επιβατών. Η τροποποίηση αυτή διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους Χρήστες του Αεροδρομίου, διατηρώντας παράλληλα ένα σταθερό συνολικό επίπεδο τελών, με αποτέλεσμα την επίτευξη ουδέτερου αντίκτυπου για τις αεροπορικές εταιρείες και τους επιβάτες αντίστοιχα.
Περιβαλλοντικά Έργα
Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει εγκρίνει την ανάθεση για το έργο φωτοβολταϊκού πάρκου (PV) ισχύος 35,5 MWp και συστήματος αποθήκευσης ενέργειας σε μπαταρίες (BESS) 82 MWh, τα οποία αποτελούν βασικά στοιχεία της πρωτοβουλίας μας «Route 2025». Η απόφαση αυτή αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη δέσμευσή μας να επιτύχουμε τον στόχο για μηδενικό ισοζύγιο εκπομπών άνθρακα από ηλεκτρική ενέργεια μέχρι το 2025, πολύ νωρίτερα από τους στόχους του κλάδου. Το έργο θα μας δώσει τη δυνατότητα να καλύπτουμε το 100% των αναγκών μας σε ηλεκτρική ενέργεια η οποία θα παράγεται εντός της περιμέτρου του Αεροδρομίου, μειώνοντας έτσι δραστικά το αποτύπωμα άνθρακα που μας αναλογεί και την εξάρτησή μας από τα ορυκτά καύσιμα.
Αποποίηση ευθύνης
Το παρόν έγγραφο περιέχει δηλώσεις για το μέλλον που ενέχουν κινδύνους και αβεβαιότητες. Αυτές οι δηλώσεις μπορούν γενικά, αλλά όχι πάντα, να αναγνωρίζονται από τη χρήση λέξεων όπως “προοπτικές”, “καθοδήγηση”, “αναμένω”, “σχεδιάζω”, “σκοπεύω”, “προβλέπω”, “πιστεύω”, “στόχος” και παρόμοιων εκφράσεων για την αναγνώριση δηλώσεων που αφορούν το μέλλον. Όλες οι δηλώσεις πέραν των δηλώσεων που αφορούν ιστορικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, δηλώσεων σχετικά με τη μελλοντική οικονομική θέση και τα αποτελέσματα του (ΔΑΑ), τις προοπτικές για το 2024 και τα μελλοντικά έτη σύμφωνα με την επιχειρηματική στρατηγική του ΔΑΑ, τις επιπτώσεις των παγκόσμιων και τοπικών οικονομικών συνθηκών, τους πραγματικούς φορολογικούς συντελεστές, τη διανομή μερίσματος και τις πρωτοβουλίες της Διοίκησης σχετικά με τις επιχειρηματικές και οικονομικές συνθήκες του ΔΑΑ, αποτελούν δηλώσεις που αφορούν το μέλλον. Τέτοιες δηλώσεις που αναφέρονται στο μέλλον υπόκεινται σε κινδύνους και αβεβαιότητες που μπορεί να προκαλέσουν ουσιώδεις αποκλίσεις στα πραγματικά αποτελέσματα, επειδή οι τρέχουσες προσδοκίες και παραδοχές σχετικά με μελλοντικά γεγονότα και περιστάσεις μπορεί να μην αποδειχθούν ακριβείς. Τα πραγματικά αποτελέσματα και γεγονότα μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από αυτά που αναμένονται στις δηλώσεις που αφορούν το μέλλον για πολλούς λόγους, συμπεριλαμβανομένων των πιθανών κινδύνων που περιγράφονται στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση του ΔΑΑ που αφορά στην περίοδο 1 Ιανουαρίου έως 31 Δεκεμβρίου 2023 ή/και στην Εξαμηνιαία Χρηματοοικονομική Έκθεση που αφορά στην περίοδο 1 Ιανουαρίου έως 30 Ιουνίου 2024.
Παρόλο που η Εταιρεία πιστεύει ότι, κατά την ημερομηνία του παρόντος εγγράφου, οι προσδοκίες που αντικατοπτρίζονται στις μελλοντικές δηλώσεις είναι εύλογες, δεν μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τα μελλοντικά αποτελέσματα, το επίπεδο δραστηριότητας, οι επιδόσεις ή τα επιτεύγματά μας θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές. Επιπλέον, ούτε οι διευθυντές, οι υπάλληλοι, οι σύμβουλοι της Εταιρείας ούτε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο αναλαμβάνει την ευθύνη για την ακρίβεια και την πληρότητα των μελλοντικών δηλώσεων. Μετά την ημερομηνία του παρόντος, το οποίο αφορά οικονομικά μεγέθη που έχουν επισκοπηθεί από ορκωτούς, εκτός εάν απαιτείται από το νόμο να επικαιροποιήσει τις δηλώσεις μελλοντικών προβλέψεων, η Εταιρεία δεν θα επικαιροποιήσει καμία από αυτές τις δηλώσεις μελλοντικών προβλέψεων για να τις προσαρμόσει είτε στα πραγματικά αποτελέσματα είτε στις αλλαγές των προσδοκιών.
Σχετικά με την εταιρεία Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
Ο ΔΑΑ ιδρύθηκε στις 12 Ιουνίου 1996, ως πρωτοπόρος σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αποτελώντας το πρώτο μεγάλο αεροδρόμιο που αναπτύχθηκε από μηδενική βάση με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα. Ο ΔΑΑ είναι υπεύθυνος για την κατασκευή, συντήρηση, λειτουργία, διαχείριση και ανάπτυξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών σύμφωνα με τις διατάξεις της Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου , η οποία είναι η σύμβαση παραχώρησης που κυρώθηκε με τον Ν. 2338/1995 όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 4504/2019 έως τις 11.06.2046, και όπως τροποποιήθηκε περαιτέρω με τον Ν. 5080/2024. Μετά από 5ετή περίοδο κατασκευής και δοκιμών, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ξεκίνησε να λειτουργεί στις 28 Μαρτίου 2001 και αποτελεί τον μεγαλύτερο αεροπορικό κόμβο της Ελλάδας.