Δείτε εδώ τη δημοσίευση που εξέπληξε τους πάντες – και ανέδειξε ταλέντα!
Η δοκιμασία ήταν φαινομενικά απλή:
Ευθυγράμμισε τη συσκευασία ακριβώς μέσα στο περίγραμμα του βίντεο και κέρδισε τα νέα μπισκότα Dubai που παρουσίασε πρόσφατα η Βιολάντα στην αγορά!
Αυτό που οι περισσότεροι δεν είχαν αντιληφθεί ήταν ότι… το τέλειο καρέ δεν υπήρχε στο βίντεο! Ήταν μια πρόκληση χωρίς λύση… τουλάχιστον όχι για όσους απλώς παρακολουθούσαν.
Η πραγματική πρόθεση της Βιολάντα δεν ήταν να δοκιμάσει την παρατηρητικότητα, αλλά να εντοπίσει δημιουργικά μυαλά. Ανθρώπους με φαντασία, ευελιξία και κλίση στη γραφιστική, που δεν αρκούνται σε όσα βλέπουν, αλλά βρίσκουν λύσεις εκεί όπου οι άλλοι βλέπουν αδιέξοδο.
Αυτό ήταν το πραγματικό στοίχημα. Και κάποιοι το κέρδισαν!
Τι συνέβη μετά;
Οι συμμετέχοντες που κατάφεραν να δημιουργήσουν το ανύπαρκτο τέλειο καρέ χρησιμοποιώντας photoshop ή άλλα γραφιστικά εργαλεία, έλαβαν ένα απροσδόκητο μήνυμα από τη Βιολάντα.
Η εταιρεία τούς έδωσε συγχαρητήρια για τη δημιουργικότητά τους και τους αποκάλυψε ότι η δημοσίευση δεν ήταν αυτό που φαινόταν!
Και εκεί ήρθε η μεγάλη έκπληξη! Τους προσκάλεσε να στείλουν το βιογραφικό τους για μια πιθανή συνεργασία.
Η επιμονή, η ευρηματικότητα και το πάθος τους, έδειξαν ότι ταιριάζουν απόλυτα με το προφίλ των ανθρώπων που θέλει να έχει η Βιολάντα στην ομάδα της.
Η στρατηγική που άλλαξε τα δεδομένα στο recruitment!
Χωρίς να δημοσιεύσει καμία “τυπική” αγγελία, η Βιολάντα:
✔ Ξεχώρισε αυθεντικά ταλέντα που διαθέτουν πραγματικές δεξιότητες και όχι απλώς εντυπωσιακά βιογραφικά.
✔ Δημιούργησε buzz και αλληλεπίδραση στα social media
✔ Απέδειξε πως η καινοτομία της δεν αφορά μόνο τα προϊόντα της, αλλά αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας της.
✔ Βρήκε δημιουργικούς ανθρώπους που πιθανότατα ήταν ήδη fans της, ενισχύοντας τη σύνδεση του brand με το κοινό του.
Η καινοτομία ως DNA – Μια στρατηγική που προδιαγράφει το μέλλον
Η Βιολάντα έκανε σαφές πως η καινοτομία της δεν περιορίζεται στα προϊόντα της, αλλά διαπερνά ολόκληρη τη φιλοσοφία της. Δεν ακολουθεί συμβατικές πρακτικές – δημιουργεί νέους δρόμους, ακόμα και στον τρόπο που εντοπίζει ταλέντα.
Αυτή η στρατηγική δεν ήταν απλώς μια διαφορετική προσέγγιση στην αναζήτηση εργαζομένων. Ήταν μια δήλωση για το είδος των ανθρώπων που επιλέγει να έχει στην ομάδα της: δημιουργικούς, ευρηματικούς, με προσαρμοστικότητα και πρωτοποριακή σκέψη.
Συμπέρασμα; Όταν το marketing και το HR συνεργάζονται, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!
Η Βιολάντα το απέδειξε μέσα από μια στρατηγική που δεν ακολούθησε τους κανόνες, αλλά τους επαναπροσδιόρισε!