Τα αποτελέσματα του 2023 επισφραγίζουν την επιλογή της στρατηγικής κατεύθυνσης της Swarovski με στόχο να αναδείξει και να διατηρήσει την εμβληματική κληρονομιά της στο πνεύμα της σύγχρονης εποχής και το μετασχηματισμό του μοντέλου επιχειρήσεών της. «Αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα επιβραβεύουν την στρατηγικής LUXignite, την μακροχρόνια δύναμη του εμβληματικού μας brand και της μοναδικής μας savoir-faire. Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων στους εργαζομένους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε ολόκληρο τον κόσμο για το πάθος και τη δέσμευσή τους, και στο διοικητικό συμβούλιο και τους μετόχους μας για τη σταθερή τους υποστήριξη,» δηλώνει ο CEO Alexis Nasard. «Το 2024 θα συνεχίσουμε δυναμικά και με προσήλωση την πειθαρχημένη εκτέλεση της στρατηγικής μας, με συνεχή εστίαση στην υπερβατική δημιουργικότητα στις συλλογές προϊόντων και την επικοινωνία μας, και περαιτέρω επενδύσεις στο λιανικό δίκτυο μας και στις σημαντικές στιγμές του brand».
Ευρεία οργανική ανάπτυξη το 2023:
- Όλες οι κατηγορίες επιχειρήσεων, με τις πωλήσεις στο λιανικό να αυξάνονται κατά +4%, και τα κρύσταλλα B2B κατά +5%.
- Όλες οι κύριες κατηγορίες προϊόντων, με πρωτοπόρο τον κόσμημα που αυξήθηκε κατά +6%.
- Όλες οι δέκα κορυφαίες αγορές επέτυχαν αύξηση στις πωλήσεις σε συγκρίσιμη βάση, με τις πωλήσεις στις κύριες πόλεις να αυξάνονται κατά +13%.
- Ανάπτυξη omnichannel με αύξηση των εκτός σύνδεσης πωλήσεων κατά +5% και των σε απευθείας σύνδεση πωλήσεων κατά +4%, με το swarovski.com να αυξάνεται κατά +11%.
- Ισχυρή αύξηση της κερδοφορίας των καταστημάτων κατά +36%.
Σημαντική βελτίωση στα κέρδη και στη ρευστότητα:
Η εταιρεία επέτυχε θετικό κέρδος πριν από τις δαπάνες αναδιάρθρωσης παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από αντίστροφη κίνηση των ξένων νομισμάτων, ταυτόχρονα με σημαντική βελτίωση στη θέση του καθαρού χρέους. Αυτή η βελτίωση διευκολύνθηκε από την αυξημένη παραγωγή του ρευστού και την ανάπτυξη και βελτίωση της λειτουργικής υπεροχής.
Η συλλογή κοσμημάτων και η συλλογή σπιτιού του brand, οι καμπάνιες επικοινωνίας και η συνεχής ανάδειξη της εμπειρίας αγορών στο λιανικό υπό την ηγεσία της δημιουργικής διευθύντριας της Swarovski, Giovanna Engelbert, συνέχισαν να αναπτύσσουν την ευρύτητα του brand και τη θέση του ως ένα σύμβολο Pop Luxury. Επιπλέον, το 2023 σηματοδότησε μια σειρά από νέα κεφάλαια στην 128χρονη ιστορία της μάρκας, με εκθαμβωτικά νέα εμβληματικά καταστήματα στη Νέα Υόρκη και τη Σεούλ, καθώς και την εντυπωσιακή συνεργασία με την SKIMS και το λανσάρισμα μιας νέας συλλογής γυαλιών σε συνεργασία με τον συνεργάτη μας EssilorLuxottica, η οποία διεύρυνε περαιτέρω την εμβέλεια της μάρκας.
Επιπλέον, η ιστορική έκθεση Masters of Light – Από τη Βιέννη στη Σαγκάη, ήταν μια πραγματική γιορτή της savoir-faire και της πλούσιας κληρονομιάς του brand. Από την πλευρά του προϊόντος, η εμβληματική συλλογή Millenia συνέχισε να παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και η κυκλοφορία της νέας συλλογής Galaxy υπό την Swarovski Created Diamonds, εμπνευσμένη από τη γέννηση του Κόσμου, σηματοδότησε ένα ακόμη βήμα στη δέσμευσή μας για τα τα διαμάντια που προέρχονται από εργαστήριο.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. τοποθετεί τους ανθρώπους της σε “Πρώτο Πλάνο”
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η μάρκα γνώρισε μια ισχυρή αύξηση στην επιθυμία της και την απήχησή της στους Millennials και GenZ.
2024
Η εστίαση της εταιρείας το 2024 θα είναι στη διατήρηση και επιτάχυνση της κερδοφορίας ως ουσιώδης μέρος του ταξιδιού μετασχηματισμού LUXignite, ενώ θα συνεχίσει να αναβαθμίζει το brand, να βελτιώνει την εμπειρία αγορών και να διατηρεί την οικονομική πειθαρχία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ SWAROVSKI
Masters of Light από το 1895
Η Swarovski δημιουργεί πανέμορφα προϊόντα άψογης ποιότητας και δεξιοτεχνίας που φέρνουν χαρά και γιορτάζουν την ατομικότητα.
Ιδρυμένη το 1895 στην Αυστρία, η εταιρεία σχεδιάζει, κατασκευάζει και πωλεί τα καλύτερα κρύσταλλα στον κόσμο, διαμάντια φτιαγμένα από τη Swarovski και ζιρκόνια, κοσμήματα και αξεσουάρ, καθώς και είδη διακόσμησης για το σπίτι. Η Swarovski Crystal Business έχει παγκόσμια εμβέλεια με περίπου 6.600 σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 2.300 είναι ιδιόκτητα καταστήματα, σε περισσότερες από 150 χώρες και απασχολεί 16.600 εργαζομένους. Μαζί με τις αδελφές εταιρείες Swarovski Optik (οπτικές συσκευές) και Tyrolit (λειαντικά), η Swarovski Crystal Business συνθέτει τον Όμιλο Swarovski. Η σχέση υπευθυνότητας με τους ανθρώπους και τον πλανήτη αποτελεί μέρος της κληρονομιάς της Swarovski. Σήμερα, αυτή η κληρονομιά επαφίεται σε μέτρα βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας, με έμφαση στην κυκλική καινοτομία, στην προάσπιση της διαφορετικότητας, την ενσωμάτωση και την αυτοέκφραση, καθώς και στο φιλανθρωπικό έργο του Ιδρύματος Swarovski, το οποίο υποστηρίζει φιλανθρωπικές οργανώσεις, που επιφέρουν θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο.