Η καμπάνια περιλαμβάνει δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού αναφορικά με την ποσότητα και την ποιότητα των οίνων που καταναλώνουμε.
Οι δράσεις πραγματοποιούνται στην Ελλάδα και τη Γερμανία και περιλαμβάνουν μια σειρά στοχευμένων ενεργειών, όπως καταχωρήσεις στον Τύπο, παραγωγή ενημερωτικού εντύπου, διοργάνωση επαγγελματικών δείπνων και συμμετοχή σε εκθέσεις.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, πραγματοποιήθηκε το διάστημα 11-14 Φεβρουαρίου συμμετοχή στην έκθεση HORECA με στόχο την ανάπτυξη σημαντικών επαφών με επαγγελματίες του χώρου και την αποτελεσματική προβολή των μηνυμάτων του προγράμματος.
Επίσης, πραγματοποιήθηκαν δύο επαγγελματικά δείπνα με δημοσιογράφους και διαμορφωτές της κοινής γνώμης, συνοδεία εξαιρετικών ελληνικών οίνων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ). Στόχος των συναντήσεων είναι η υποστήριξη της ενημέρωσης των καταναλωτών ως προς την ορθή και υπεύθυνη κατανάλωση οίνου. Επίσης, στην ατζέντα των συναντήσεων και των εκδηλώσεων περιλαμβάνεται και συζήτηση γύρω από το
ενωσιακό καθεστώς των οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ, καθώς και των ιδιαιτεροτήτων και των
ποιοτικών χαρακτηριστικών, τα οποία πηγάζουν από το γεωγραφικό περιβάλλον.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Αναστάτωση στην οικογένεια της Ελένης Μενεγάκη εξαιτίας της μικρής Μαρίνας
- Σάσα Μπάστα: Οι αποκαλύψεις για τη ζωή της σοκάρουν – Ο θάνατος του πατέρα της και το θαύμα με τον αδερφό της
- Δημήτρης Παπάζογλου: «Έχω φάει ξεφωνητά, με φώναζαν Λουλού… Είχα όμως εσωτερική δύναμη»
- Για αυτά τα ζώδια η Τετάρτη θα μείνει αξέχαστη
- ΣΚΑΪ: Αλλαγές & πρεμιέρες στο πρόγραμμα – Από την μετακίνηση Μουτσινά στο Masked Singer
- Αθηνά Ωνάση: Από που βγάζει σήμερα λεφτά ενώ δεν δουλεύει
- Άβα Γαλανοπούλου: Πλήρωσε ακριβά το τίμημα του έρωτα – Της έφαγε 1.200.400 ευρώ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr