Ο επόμενος σταθμός για την πολυβραβευμένη διεθνή digital καμπάνια της Interweave για το METAXA 12 Stars είναι και ο πιο συναρπαστικός μέχρι στιγμής: το website dontdrinkexplore.com είναι υποψήφιο για Webby Award στην κατηγορία Advertising, Media, & PR // Food & Beverage. Η αναγνώριση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά αξιώσεων για το συγκεκριμένο project, εντός και εκτός της Ελλάδας.
Tα Webby Awards είναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet και μια πραγματική αναγνώριση αριστείας. Kάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία ενώ το δεύτερο, εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13,000. Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.
Με ιστορία που πλέον ξεπερνάει τα 20 χρόνια, τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000 μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.
Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com εδώ μέχρι τις 20 Απριλίου.
INTERWEAVE, Mikonos 1, GR-10554, Athens T: +30 2103255520 interweaveagency.com
Μερικά λόγια για την Interweave:
H Interweave είναι μια βραβευμένη interactive εταιρία marketing και επικοινωνίας, με διεθνή δράση και digital DNA. Ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2013 και σήμερα απασχολεί 28 ταλαντούχους ανθρώπους, με γραφεία στην Αθήνα και το Λονδίνο και συνεργάτες σε Παρίσι, Βοστόνη και Νέα Υόρκη. Η εταιρία δραστηριοποιείται διεθνώς, με το 40% του business της να προέρχεται από το εξωτερικό. Η εταιρεία παράγει έργα για διεθνή και εθνικά brands, αλλά και εταιρείες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. http://www.interweaveagency.com/
Μερικά λόγια για την καμπάνια:
Το dontdrinkexplore.com δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαδραστική εμπειρία. Ως μέρος της διεθνούς digital καμπάνιας για το METAXA 12 Stars, που επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης, αλλά άγγιξε κοινό διεθνώς, ο χρήστης καλείται να εξερευνήσει το περιβάλλον του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό μέσα από κάθε αίσθηση. H καμπάνια έχει ως στόχο να προασπίσει την αξία της εξερεύνησης σε κάθε τομέα της ζωής. Σηματοδοτεί επίσης την αρχή της συνεργασίας του ΜΕΤΑΧΑ με τον νέο του πρεσβευτή, τον παγκοσμίου φήμης εξερευνητή Mike Horn, του οποίου η μακρά και περιπετειώδης πορεία συνάδει απόλυτα με τον πολυεπίπεδο χαρακτήρα του METAXA 12 Stars.
Μερικά λόγια για το METAXA
Το 1888 ο Σπύρος Μεταξάς, πρωτοπόρος για την εποχή του, πέτυχε ένα προσωπικό στοίχημα: Να προσφέρει στον κόσμο μία νέα εμπειρία, συστήνοντάς τον στη μοναδικότητα του κεχριμπαρένιου ποτού που δημιούργησε, του ΜΕΤΑΧΑ. ∆ημιουργία από παλαιωμένα αποστάγματα και Μοσχάτα κρασιά από τη Σάμο, το ΜΕΤΑΧΑ διακρίνεται για τη μοναδική αρωματική του ένταση και τη γευστική του απαλότητα. Με παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες, όπου κάθε χρόνο εξάγεται το 80% της παραγωγής του, το METAXA αναγνωρίζεται και απολαμβάνεται από όλο τον κόσμο.
Μερικά λόγια για το ΜΕΤΑΧΑ 12 Stars
Το ΜΕΤΑΧΑ 12 Stars, η εκλεπτυσμένη έκφραση της μοναδικότητας του ΜΕΤΑΧΑ , είναι ένα κλασικό ποτό που σε προσκαλεί να εξερευνήσεις το βάθος του αρωματικού χαρακτήρα του και την κομψότητά του. Μάθετε περισσότερα για το METAXA 12 Stars στο www.dontdrinkexplore.com.
Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com εδώ μέχρι τις 20 Απριλίου.