Ο μεγάλος τελικός του Chivas Venture πλησιάζει και για την προετοιμασία τους οι υποψήφιοι ταξίδεψαν στην Οξφόρδη όπου συμμετείχαν στο Accelerator Week για την κοινωνική επιχειρηματικότητα του Chivas σε συνεργασία με το Skoll Centre του Said Business School στο Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών εντατικής εκμάθησης, οι 30 κορυφαίες startup επιχειρήσεις, μεταξύ αυτών η Ladd//roller από την Ελλάδα, είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν ηγετικές ικανότητες, να συμμετάσχουν σε workshops και να εμπνευσθούν από παγκόσμιους experts για καίρια ζητήματα που αφορούν τις επιχειρήσεις τους.
Η Andrea Warriner, Deputy Director του Skoll Centre, σχολίασε:
«Μέσα στο αβέβαιο πολιτικό και οικονομικό κλίμα της σημερινής εποχής, η κοινωνική επιχειρηματικότητα δεν υπήρξε ποτέ πιο σημαντική για τη διασφάλιση ενός καλύτερου μέλλοντος για την κοινωνία μας. Υπάρχει μια καταπληκτική ομάδα επιχειρηματιών στους φετινούς 30 τελικούς υποψηφίους του διαγωνισμού Chivas Venture, που πιστεύουμε ότι κατέχουν αυτό που χρειάζεται για να κάνουν τη διαφορά. Έχουμε προετοιμάσει ένα σπουδαίο πρόγραμμα γι’ αυτή την εβδομάδα και ανυπομονούμε να εμπνευστούμε από τους τελικούς υποψήφιους μας, δίνοντας τους ταυτόχρονα μια αξέχαστη εμπειρία.»
Το όραμα για ένα καλύτερο μέλλον, όπως το φαντάστηκαν οι φετινοί υποψήφιοι, είναι ένας κόσμος όπου μπάρες πρωτεΐνης παρασκευάζονται από γρύλλους, παπούτσια δημιουργούνται από απορρίμματα, οι τοίχοι από βρύα καθαρίζουν τον αέρα, αλλά και ένα ηλεκτροκίνητο αναπηρικό αμαξίδιο ορθοστάτησης μπορεί να διευκολύνει τη ζωή των ανθρώπων με κινητικές δυσκολίες.
Στο επόμενο στάδιο του Chivas Venture, ένας τελικός υποψήφιος θα εκπροσωπήσει καθεμία από τις 30 συμμετέχουσες χώρες στον πολυαναμενόμενο τελικό του διαγωνισμού, τον Ιούλιο στο Los Angeles. Εκεί οι υποψήφιοι θα βρεθούν ανάμεσα σε μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου της επιχειρηματικότητας και της ψυχαγωγίας και θα έχουν στη διάθεσή τους 5 λεπτά για να εντυπωσιάσουν τους έμπειρους κριτές του πάνελ με τις ιδέες τους για έναν καλύτερο κόσμο, πραγματοποιώντας την καλύτερη ομιλία της ζωής τους.
Ο Richard Black, Brand Director του Chivas Global, προσέθεσε:
«Εντυπωσιαστήκαμε από τη σπουδαιότητα των συμμετοχών του φετινού διαγωνισμού Chivas Venture. Οι επιχειρήσεις είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της εφευρετικότητας και του πάθους των επιχειρηματιών ανά τον κόσμο που είναι αφοσιωμένοι στην δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις επόμενες γενιές. Οι ιδρυτές του Chivas Regal ήταν επιχειρηματίες που προσέφεραν στην κοινωνία, και ανακαλύπτοντας και υποστηρίζοντας startups επιχειρήσεις που προσφέρουν επίσης στην ευρύτερη παγκόσμια κοινωνία, το Chivas Venture συνεχίζει την κληρονομιά τους. Στο Chivas, πιστεύουμε πραγματικά ότι η γενναιοδωρία και η επιτυχία πάνε μαζί – και όταν μοιράζεστε την επιτυχία σας με άλλους, η δουλειά πραγματικά φέρνει ικανοποίηση.»
Από την Δευτέρα 1η Μαΐου μέχρι την Κυριακή 4 Ιουνίου, το κοινό θα έχει την δυνατότητα να υποστηρίξει τον αγαπημένο του τελικό υποψήφιο μέσω ζωντανής ψηφοφορίας. Κατά την διάρκεια 5 εβδομάδων, η ψήφος του κοινού θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα διανεμηθεί το πρώτο πόσο των $250.000 μεταξύ των τελικών υποψηφίων. Ο νικητής που θα κερδίσει το υπόλοιπο ποσό, που ανέρχεται στις $750.000, θα αποφασιστεί την Πέμπτη 13 Ιουλίου στον τελικό του Chivas Venture στο Los Angeles, μετά από μια πολύ σημαντική παρουσίαση μπροστά σε ακροατήριο και κριτές.
Για να μάθετε περισσότερα για τη Ladd//roller και τους υπόλοιπους 29 παγκόσμιους τελικούς υποψήφιους του Chivas Venture, μπορείτε να επισκεφθείτε τις σελίδες τους στο www.chivas.com/the-venture.
Λίγα λόγια για το Chivas
Το Chivas Regal κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1909 και έκτοτε αποτελεί το πρώτο luxury whisky στον κόσμο. Ένα διαχρονικό, κλασικό whisky, που φημίζεται για την ποιότητα, την γεύση, το ύφος, τη σύνθεση και τη μοναδικότητά του. Το Chivas Regal είναι μια παγκόσμια μάρκα, που υπήρξε πάντα αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης του σκωτσέζικου whisky σε όλο τον κόσμο. Σήμερα πουλάει 4,5 εκατ. λίτρα ετησίως σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με την προσφορά, την επιχειρηματικότητα και την ακεραιότητα να βρίσκονται στο επίκεντρο του Chivas Regal, η μάρκα εγκαινίασε το 2014 την επιτυχημένη καμπάνια Win the Right Way, η οποία έχει ως στόχο να εμπνεύσει τη νέα γενιά, ενώ παράλληλα έχει θετικό αντίκτυπο στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Η γκάμα του Chivas Regal περιλαμβάνει το Chivas 12, το Chivas 18 και το Chivas 25. Το 2015, η κορυφαία μάρκα λάνσαρε το κορυφαίο μέλος της οικογένειας του Chivas Regal, το Chivas Regal The Icon, ενώ τον Οκτώβριο του 2016 κυκλοφορεί στην Ελλάδα και το Chivas Extra: ένα νέο, πλούσιο Chivas blend με whiskies που έχουν παλαιωθεί σε σπάνια βαρέλια που περιείχαν sherry.