Μάλιστα η κατασκευάστρια εταιρία των οχημάτων Peugeot και Citroen δεσμεύθηκε να καταστήσει και πάλι κερδοφόρα την Opel και τη βρετανική της μονάδα Vauxhall, με λειτουργικό περιθώριο 2% εντός τριών ετών και 6% έως το 2026, χάρη στα 1,7 δισεκ. ευρώ δαπανών που θα εξοικονομηθούν από τη συνένωση δυνάμεων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PSA Κάρλος Ταβάρες στη σημερινή ανακοίνωση που εξέδωσαν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες τόνισε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η μεταστροφή της Opel-Vauxhall θα επιταχυνθεί σημαντικά με τη στήριξή μας».
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. τοποθετεί τους ανθρώπους της σε “Πρώτο Πλάνο”
Με αυτό τον τρόπο, δηλαδή την αγορά της Opel, ο όμιλος PSA, θα ξεπεράσει την ανταγωνίστρια Renault και θα γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης βάσει πωλήσεων, με ποσοστό αγοράς 16% έναντι 24% της VW. Πέρυσι, η PSA και η GM Europe κατέγραψαν 72 δισεκ. ευρώ έσοδα και πούλησαν 4,3 εκατ. οχήματα.
Η GM θα λάβει 1,32 δισεκ. ευρώ για τη μονάδα οχημάτων της Opel. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και η BNP Paribas θα καταβάλουν επιπλέον 900 εκατ. ευρώ για τον χρηματοδοτικό βραχίονα της Opel.
Η πώληση της Opel σφραγίζει την έξοδο της GM από την Ευρώπη. Οκτώ χρόνια αφού έφτασε κοντά στο να πουλήσει την Opel στην Magna International, η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ έχει δεχθεί πιέσεις από τους επενδυτές να πουλήσει τη μονάδα και να επικεντρωθεί στην αύξηση της κερδοφορίας της.