Αν και είχε να συναγωνιστεί διαφημιστικές εταιρείες–κολοσσούς με θηριώδη budget και πολυάριθμα επιτελεία, ο Γεράσιμος Ζαγορίτης, γιος του πρώην βουλευτή και πρώην Γραμματέα της Ν.Δ. Λευτέρη Ζαγορίτη τα πήγε περίφημα.
Το βραβείο που κέρδισε αφορά στην καμπάνια που έκανε μαζί με την γερμανική εταιρεία «Cosmonauts & Kings» για την Διατλαντική Εμπορική Συμφωνία Ευρώπης-Αμερικής. από το γνωστό αμερικανικό ινστιτούτο «Campaigns and Elections» που κάθε χρόνο δίνει στο Λας Βέγκας τα βραβεία Reed. Στο landing page της καμπάνιας δούλεψαν επίσης: Developer: Χαράλαμπος Παγάνης, Γραφίστας: Λαυρέντης Χωραΐτης.
Motor Oil: Καθήκοντα προέδρου αναλαμβάνει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για τα πιο απαιτητικά βραβεία πολιτικής επικοινωνίας στον κόσμο, που έχουν ως βασικό τους στόχο, να αναδείξουν τις πιο πετυχημένες πολιτικές εκστρατείες της χρονιάς, στο διαδίκτυο, την τηλεόραση και σε όλες τις άλλες μορφές επικοινωνίας, συγκεντρώνοντας συμμετοχές από όλο τον πλανήτη για όλα τα μεγάλα γεγονότα της χρονιάς..
Μάλιστα αντίπαλος της εταιρείας Ζαγορίτη για το βραβείο καλύτερης online καμπάνιας, ήταν η Airbnb και η προεκλογική εκστρατεία για τον Δήμο του Λονδίνου.
Ο Γεράσιμος Ζαγορίτης είναι ιδρυτής της εταιρίας ψηφιακής στρατηγικής και πολιτικής επικοινωνίας «JZ Strategic» και μέλος της Αμερικάνικης Εταιρίας Πολιτικής Επικοινωνίας.
Η έδρα της εταιρίας είναι στις Βρυξέλλες, καθώς ο ίδιος έχει εργαστεί τα τελευταία χρόνια, ως σύμβουλος πολιτικής και επικοινωνίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Ο κ. Ζαγορίτης έχει ακόμα συμμετάσχει σε πολιτικές εκστρατείες ανά την Ευρώπη, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος ψηφιακής επικοινωνίας στην τελευταία πανευρωπαϊκή προεκλογική εκστρατεία του Προέδρου της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.