Μετά από έναν χρόνο εργασίας υπό συνθήκες πανδημίας, η βράβευση της Takeda Hellas αποδεικνύει την προσαρμοστικότητα της εταιρείας στη νέα πραγματικότητα, η οποία δεν επηρέασε στο ελάχιστο την προσήλωσή της στην παροχή βέλτιστων συνθηκών εργασίας στο προσωπικό και στους συνεργάτες της.
Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Takeda Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας κ. Γεώργιος – Φαίδων Καλομοίρης: «Η Takeda έχει χτιστεί πάνω στις πανανθρώπινες αρχές της εντιμότητας, της δικαιοσύνης, της ειλικρίνειας και της επιμονής. Αυτή είναι η φιλοσοφία του “Takeda-ism” που διέπει κάθε δραστηριότητα της εταιρείας εδώ και δυόμιση αιώνες. Προκειμένου να μπορέσουμε να φέρουμε εις πέρας την αποστολή μας, να προσφέρουμε καλύτερη ζωή σε όλους τους ασθενείς, θα πρέπει να φροντίζουμε ώστε οι άνθρωποί μας να είναι σε θέση να αποδίδουν πάντα στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Και γνωρίζουμε ότι για να γίνει πράξη αυτό, πρέπει να φροντίζουμε ώστε να τους προσφέρουμε τα καλύτερα εργαλεία και τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και την απαραίτητη στήριξη προκειμένου να τους εμπνέουμε συνεχώς και να τους ενθαρρύνουμε στο απαιτητικό έργο τους. Η διάκριση της εταιρείας μας με την τοποθέτηση στο Top 5 στα φετινά βραβεία Best Workplaces, αποτελεί την αναγνώριση ότι κάτι κάνουμε σωστά στην έμπρακτη υλοποίηση των αρχών και της φιλοσοφίας μας ».
Ανάμεσα στις ενέργειες που την έκαναν να ξεχωρίσει είναι και ο τρόπος που διαχειρίστηκε την πανδημία και ανταποκρίθηκε στις ανάγκες των εργαζομένων. Πιο συγκεκριμένα με την υιοθέτηση της τηλεργασίας ως κύριο τρόπο εργασίας, η Takeda Hellas φρόντισε ώστε να διεξάγεται όσο το δυνατόν πιο εύκολα και αποτελεσματικά, προφέροντας χρηματικό ποσό στους εργαζόμενους για την προμήθεια εξοπλισμού για την οργάνωση του χώρου εργασίας στο σπίτι, καλύπτοντας τα έξοδα σύνδεσης στο διαδίκτυο και απεριόριστο χρόνο ομιλίας μέσω κινητών. Παράλληλα, η εταιρεία κατά τη διάρκεια του lockdown, φρόντιζε να αποφεύγει συναντήσεις το μεσημέρι, ώστε να επιτρέπει στους εργαζομένους να απολαμβάνουν το μεσημεριανό φαγητό με την οικογένειά τους.
Για την προστασία της υγείας των εργαζομένων, η Takeda Hellas απέστειλε στις οικίες τους, προστατευτικές μάσκες προσώπου και αντισηπτικά χεριών, καθώς επίσης για τους εργαζόμενους που δεν διαθέτουν εταιρικό ή προσωπικό αυτοκίνητο κάλυψε τα έξοδα για μετακίνηση με ταξί.
Ταυτόχρονα, μεγάλη προτεραιότητα δόθηκε στη διατήρηση της ποιοτικής επαφής και της συντροφικότητας μεταξύ των εργαζομένων, πράγμα που επιτεύχθηκε μέσω συχνών διαδικτυακών συναντήσεων πέραν των καθαρά επαγγελματικών, όπως ενημερωτικές ομιλίες σχετικά με όλες τις πτυχές της πανδημίας, διαγωνισμών φωτογραφίας και διαδικτυακής Χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.
Διαχρονικά η Takeda επενδύει στους ανθρώπους της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία και υποστήριξη για την ένταξή τους στην εταιρεία αλλά και την ανάπτυξή των ταλέντων τους. Παράλληλα, φροντίζει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται οι προσπάθειες σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο ενώ προσφέρει μια σειρά αξιόλογων παροχών όπως πρόγραμμα ασφάλισης υγείας και συνταξιοδοτικό, κουπόνια εστιατορίων, παροχή bonus και εξοπλισμού, πρόσβαση σε γυμναστήριο και οργάνωση δραστηριοτήτων που προάγουν την υγεία. Επιπλέον, η εταιρεία για την διασφάλιση και της ψυχικής υγείας παρέχει δωρεάν γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης στους εργαζομένους και στα μέλη των οικογενειών τους.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter