Παράλληλα, θα ενισχύσει την εικόνα της εταιρίας στο εξωτερικό, η οποία ήδη δραστηριοποιείται με εξαγωγές σε περισσότερες από 50 χώρες του κόσμου, καθιστώντας τα προϊόντα της πρεσβευτή της αυθεντικής ελληνικής γαστρονομίας.
Ολα τα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ ξεχωρίζουν για το 100% ελληνικό γάλα που περιέχουν, το οποίο συλλέγεται με πολλή φροντίδα από τα χωριά της Ηπείρου και τις γύρω περιοχές, την ποιότητά τους, δίνοντας μεγάλη αξία στην αυθεντία και την παράδοση.
Πολύ σύντομα, οι πρώτες καμπάνιες των προϊόντων ΔΩΔΩΝΗ θα αρχίσουν να ξεδιπλώνονται σε όλα τα Μέσα, δίνοντας μια νέα διάσταση στην ήδη επιτυχημένη επικοινωνιακή πορεία της εταιρίας.
ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση 1,86 εκατ. με Aegean Airlines
Σε πρόγραμμα συνδιαφήμισης ύψους 1,86 εκατ. ευρώ με την Aegean Αirlines προχωρά ο ΕΟΤ. Συγκεκριμένα, πρόκειται για συνολική επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), για την οποία ΕΟΤ και Aegean θα καταβάλουν το 50% (750.000 χιλιάδες χωρίς ΦΠΑ – 930.0000 με ΦΠΑ).
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το διάστημα Απρίλιος-Δεκέμβριος 2021 και περιλαμβάνει τρεις χρονικές φάσεις: Φάση Α: Απρίλιος-Ιούνιος 2021 • Φάση B: Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2021 • Φάση Γ: Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2021.
Το πλάνο προβολής περιλαμβάνει τα ακόλουθα κανάλια: Προβολή μέσω influencers marketing (δημιουργία αυθεντικού video περιεχομένου).
Προβολή σε online portals με αγορά placements (programmatic buying) και ενδεικτικά formats: video banners και display banner.
Προβολή μέσω των social media platforms (programmatic buying): Facebook, Instagram & ενδεχομένως YouTube και ενδεικτικά formats: Facebook image post/carousel, Instagram post/stories, YouTube video.
Προβολή στα in-flight κανάλια της AEGEAN (οθόνες αεροσκαφών & ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream).
Προβολή σε AEGEAN owned online channels (organic placement): Newsletters, Facebook, Instagram & YouTube channel.
Στα προωθητικά κανάλια της Aegean θα επενδυθούν 389.000 ευρώ, το κόστος σχεδιασμού προωθητικών υλικών & campaign page θα απαιτήσει επένδυση 111.000 ευρώ, ενώ 1 εκατ. ευρώ θα αφιερωθεί σε προωθητικές ενέργειες σε influencers programmatic advertising.
Αγορές-στόχος έχουν οριστεί το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ελβετία και η Αυστρία και δευτερευόντως η Σουηδία, η Δανία, η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Πολωνία.
ΓΓΕΕ: Έξι νέα προγράμματα ύψους 1 εκατ.
Έξι ακόμη προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ ενέκρινε το τελευταίο διάστημα για το 2021 η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Δράμας (205.242,69 ευρώ), του Δήμου Σκιάθου (350.000 ευρώ), της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Πελοποννήσου (390.000 ευρώ), του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων – ΚΕΘΕΑ (44.000 ευρώ) και του Δήμου Παύλου (66.588,49 ευρώ).
Με τη Humble προχώρησε η Καραμoλέγκος,
Στη σύναψη συνεργασίας με τη Humble προχώρησε η Καραμoλέγκος, σε συνέχεια κλειστού spec που ολοκληρώθηκε τα τέλη του 2020.
Οι δύο εταιρίες έχουν ξεκινήσει τη συνεργασία τους ήδη από τον προηγούμενο Δεκέμβριο, η οποία αφορά την παραγωγή δημιουργικού content για την ανανέωση της εικόνας της εταιρίας στα social media, τη δημιουργία video καμπανιών στο YouTube και συνολικά την ενίσχυση των τηλεοπτικών καμπανιών της αρτοβιομηχανίας, με παράλληλα digital activations.
Η Humble έχει αναλάβει, επίσης, το σύνολο του digital media spending της εταιρίας εφαρμόζοντας στρατηγική Performance optimization.
ΔΕΗ: Nέο spec 342.000 ευρώ
H ΔΕΗ πραγματοποιεί διαγωνισμό για τη σύναψη σύμβασης με αντικείμενο την «παροχή υπηρεσιών σε θέματα ανασχεδιασμού, προώθησης πωλήσεων και επικοινωνίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης και Ανασχεδιασμού του Δικτύου Πωλήσεων».
Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 342.012,00 ευρώ και αποτελεί το ανώτατο όριο προσφοράς. Η ΔΕΗ Α.Ε. βρίσκεται σε τροχιά αναδιοργάνωσης, με σκοπό τη δημιουργία προϋποθέσεων για την ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και ο ανασχεδιασμός και η ανάπτυξη του Δικτύου Πωλήσεων της ΔΕΗ, η εμπορική διάθεση και η προώθηση προϊόντων λιανικής μέσω του δικτύου των καταστημάτων και οι ανάγκες επικοινωνίας μέσω των ανακαινισμένων καταστημάτων ΔΕΗ. Προσφορές υποβάλλονται μέχρι 8 Απριλίου.
Η Solid Havas για την «άροσις»
Η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της «άροσις», μιας εταιρίας αφοσιωμένης στο ελληνικό όσπριο από το 1956, είναι «στον αέρα» με τη δημιουργική σφραγίδα της Solid Havas.
Η καμπάνια, που σχεδίασε η Solid Havas, αποτελείται από 3 τηλεοπτικά σποτ με μήνυμα «Ο κόπος μας.
Ο τόπος μας», όπου ο μινιμαλισμός υπηρετεί το μεγαλείο της φύσης τριών ξακουστών «οσπριώνων» της Ελλάδας, όπως είναι οι Πρέσπες, τα Γρεβενά και η Καστοριά.
Με kovald στον τομέα του Digital
Η COLLECT AUCTIONS εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την kovald στον τομέα του Digital Marketing. Η kovald, κατέχοντας ηγετική θέση στο eBusiness & το eCommerce, έχει αναλάβει το digital strategy της επιχείρησης σε Ελλάδα και Κύπρο, μέσω του Social Media Management, του Digital Advertising και του eConsulting.
Ανέλαβε τον επανασχεδιασμό
Η BACKBONE ανέλαβε τον επανασχεδιασμό των websites του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (ACG), Deree και Pierce.
Το συνολικό project ανατέθηκε στην Backbone έπειτα από διαγωνισμό και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2021. Στόχος του έργου είναι να φτάσει στο καλύτερο δυνατό επίπεδο ψηφιακής μεταμόρφωσης, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα εκπαιδευτικά και επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr