Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες διεξαγωγής και οι θεματικές ενότητες είναι: 31 Μαρτίου / Advertising and Digital, 23 Απριλίου / Technology and Science, 17 Ιουνίου / Society and Sustain ability, 24 Ιουνίου / Main Event: The Power of Diverse Thinking.
Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής για το IMC 2021 και υπεύθυνος για τη διεξαγωγή και τους θεματικούς άξονες αναλαμβάνει ο Σταύρος Δρακουλαράκος, γενικός διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρίας Παπαστράτος.
Δυναμική ενίσχυση της Ogilvy με νέα στελέχη
Στοχεύοντας πάντα στο Business Growth των πελατών της και την επίλυση των προβλημάτων που τους απασχολούν, η Ogilvy προχώρησε πρόσφατα στην ενίσχυση της ομάδας της και τη διεύρυνση των υπηρεσιών της.
Η Στέλλα Ροδοπούλου αναλαμβάνει τον ρόλο της General Manager του νεοσύστατου business Experience, το οποίο αφορά σε υπηρεσίες, όπως customer engagement, e-commerce, digital innovation, data, marketing technology κ.λπ. και έχει στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της Ogilvy να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει μεταξύ του τι θέλουν οι καταναλωτές και τι προσφέρουν τα brands σε επίπεδο εμπειρίας.
Η Στέλλα προέρχεται από την οικογένεια της Ogilvy, όπου εργαζόταν για 13 χρόνια και, στη συνέχεια, μετακινήθηκε στην Isobar, όπου κατείχε τη θέση της Managing Director τα 2 τελευταία χρόνια.
Στην ομάδα του PR & Influence εντάσσεται ο Χάρης Τσίτουρας, στη θέση του Senior Director, Stakeholders Relations. Με σημαντική εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο, έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων projects, για πελάτες, όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τα ΕΛ.ΠΕ., η MSD, αλλά και φορείς, όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην Αθήνα. Με την προσθήκη του Χάρη, η Ogilvy αναπτύσσει περαιτέρω το φάσμα υπηρεσιών της στον τομέα των Corporate Affairs.
Ο Μιχάλης Ασηκόπουλος ανέλαβε Creative Director, προερχόμενος από τη Frank & Fame έχοντας αρκετά χρόνια εμπειρία και διακρίσεις. Ο Μιχάλης εντάσσεται στην ομάδα του Νίκου Βαβάκη, ο οποίος πρόσφατα προήχθη σε Group Creative Director. Τέλος, ο Θάνος Γεμενής επέστρεψε στην Ogilvy, στη θέση του Group Account Director, έχοντας συνεργαστεί με την Isobar τα τελευταία χρόνια και με πελάτες όπως οι Nestlé, L’Oréal, Mondelez, AB Βασιλόπουλος κ.λπ.
Το Lifebuoy στην Solid Havas
H Solid Havas αναδείχθηκε νικήτρια στο spec που διενήργησε η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas για το Lifebuoy. Η Solid Havas με μήνυμα «Συνεχίζουμε να αγγίζουμε, συνεχίζουμε να ζούμε» σχεδιάζει και υλοποιεί το 360 πρόγραμμα επικοινωνίας για τη μάρκα, που περιλαμβάνει offline & online επικοινωνία, διαχείριση των social media, In-Store ενέργειες & επικοινωνία, Internal και External PR, Influencers Marketing και CSR.
ΕΟΤ: Ανάθεση στην FOSS PRODUCTIONS
Ο ΕΟΤ ανέθεσε στη Foss το έργο «Παραγωγή διαφημιστικών ταινιών (κυρίως ταινία και επιμέρους θεματικές) προβολής της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το έτος 2021»
Συγκεκριμένα, η παραγωγή αφορά μία κυρίως ταινία (main TVC) διάρκειας 60’’ για χρήση στο Διαδίκτυο παγκοσμίως, μία έκδοση των 30” της κυρίως ταινίας για χρήση σε ΤV στις περιοχές EMEA, HΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και σε Διαδίκτυο παγκοσμίως, μία έκδοση των 15” για χρήση στο Διαδίκτυο παγκοσμίως, τέσσερις θεματικές ταινίες, που θα προκύπτουν από τμήματα (cutdown) της κυρίως ταινίας διάρκειας 30’’ έκαστον και σε έκδοση 15” έκαστον, για χρήση στο Διαδίκτυο. Το ύψος της ανάθεσης είναι 248.000 ευρώ.
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ: Συνεργασία με McCann Worldgroup
Το McCann Worldgroup ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Παπαστράτος στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, το McCann Worldgroup θα παρέχει υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, δημιουργικού και social media.
Μέσα από μια στρατηγική επικοινωνίας που έχει το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και συνάδει πλήρως με το όραμα και τη φιλοσοφία της Παπαστράτος, η ομάδα του McCann Worldgroup, με όχημα τη δημιουργικότητα και την εμπειρία του, στοχεύει στο να δίνει σταθερά προστιθέμενη αξία στην εταιρική εικόνα του νέου του συνεργάτη, ώστε να συνεχίσει το έργο του #prostokalytero. Η συνεργασία ξεκινάει από 1η Μαΐου.
Διαμαντίδη – Παπαλουκά «έβαλε» η The Newtons Laboratory
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Θοδωρής Παπαλουκάς είναι οι πρωταγωνιστές του νέου τηλεοπτικού σποτ του υπουργείου Υγείας για τους εμβολιασμούς, στη μάχη κατά της πανδημίας του κορονοϊού.
Στο σποτ, που επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory, πρωταγωνιστεί το δίδυμο που έγραψε με χρυσά γράμματα τη διαδρομή του στα παρκέ και όταν συνδυάστηκε στην εθνική ομάδα έφερε μεγάλες επιτυχίες, όπως το Eurobasket του 2005 και το ασημένιο στο Παγκόσμιο του 2006.
Ιn brief
- O ΣΔΕ έγινε επίσημο μέλος της Global Αlliance for Responsible Media (GARM) για την προώθηση και τη διάδοση του έργου της στην Ελλάδα.
Η GARM ιδρύθηκε το 2019 από 17 μεγάλους διαφημιζομένους-μέλη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) και σήμερα αριθμεί 90 μέλη, brands, media agencies, Μέσα, πλατφόρμες και κλαδικούς φορείς.
- H SCARLET AGENCY ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας της Total Health Solutions.
Στο portfolio της εταιρίας ανήκουν το πόσιμο κολλαγόνο Collagen Pro-Active και τα απόλυτα εξειδικευμένα συμπληρώματα διατροφής Kinisis Progen και Neural Plactive.
- Η ABOUT NET ανέλαβε το digital marketing της MAN Ηellas.
Παρέχει το social media management των σελίδων της στα online μέσα κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης και το digital marketing μέσω google και social media ads.
- H LINAKIS.DIGITAL σχεδίασε και υλοποίησε το νέο mobile-first portal ενημέρωσης για τη vegan μετάβαση και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.
Το www.vegantimes.gr εξυπηρετεί ολοκληρωμένα τις ανάγκες κάθε vegan ή υποψήφιου vegan καταναλωτή.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr