Η πρώτη αφορά στη Zenith και πρόκειται για συνεργασία που ορίζεται σε επίπεδο στρατηγικής μέσων, καθώς και implementation σε όλα τα touch points (TV, Radio, Print, Digital) όπου δραστηριοποιείται ο οργανισμός.
Παράλληλα, με δεδομένη τη σημασία που έχει για το Κολλέγιο η επικοινωνία με τα νεανικό κοινό στο κομμάτι του digital, ο οργανισμός εγκαινίασε και μια επιπλέον συνεργασία με την Koolmetrix, η οποία θα βοηθήσει να γίνουν περαιτέρω optimize οι καμπάνιες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Σημειώνεται πως όσον αφορά γενικότερα στις νέες συνεργασίες του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, θα πρέπει να αναφερθεί και εκείνη με την εταιρία Pitch, η οποία έχει αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του οργανισμού, από τον Σεπτέμβριο του 2020.
100 τεύχη «Fleet News»
Tα 100 τεύχη συμπλήρωσε, τη Δευτέρα 8 Μαρτίου, η εβδομαδιαία ηλεκτρονική έκδοση «Fleet News» της Direction Business Network.
Η προσπάθεια ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2018 και αποτελεί τμήμα του Fleet & Μοbility Management Project της Direction, που υλοποιεί το συγκεκριμένο εκδοτικό εγχείρημα σε συνεργασία της με τη Nexus Communications, η οποία με έδρα το Βέλγιο αποτελεί leader στον τομέα της business to business ενημέρωσης σε θέματα διαχείρισης εταιρικών στόλων και mobility σε διεθνές επίπεδο.
Το Fleet Management Project περιλαμβάνει, εκτός από το εβδομαδιαίο newsletter «Fleet News», την τριμηνιαία έντυπη περιοδική έκδοση «Fleet Business» και το εξειδικευμένο portal www.fleetnews.gr.
Οι ειδικές αυτές εκδόσεις, με την υπογραφή της συντακτικής ομάδας της Direction Business Network και επικεφαλής τη διευθύντρια Εκδοσης, Λίνα Τσαγκαράκη, καταγράφουν και αναλύουν τον παλμό του κλάδου του Fleet & Mobility Management τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς.
Το newsletter «Fleet News» αποστέλλεται κάθε εβδομάδα σε 10.000 αποδέκτες και απευθύνεται στα στελέχη της αγοράς του αυτοκινήτου, του Leasing and Rental, των μεταφορών και της κινητικότητας γενικά, αλλά και σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν εταιρικά οχήματα, προσφέροντας έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον ελληνικό και τον διεθνή χώρο, τα επίκαιρα γεγονότα, τις μετακινήσεις στελεχών, τους κανονισμούς, τη φορολογία, τη διαχείριση των εταιρικών στόλων, την τεχνολογία κ.λπ.
Oμιλος Ηρακλής: Συνεργασία με τη Weber Shandwick
Συνεργασία με τη Weber Shandwick ξεκίνησε o Oμιλος Ηρακλής. Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού «κλειστού» spec που πραγματοποίησε η εταιρία με αντικείμενο την επικοινωνιακή υποστήριξη της επετείου των 110 χρόνων πορείας που συμπληρώνει φέτος.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «για τον Oμιλο Ηρακλής, το 2021 αποτελεί χρονιά-ορόσημο. Ο όμιλος αφενός γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 110 χρόνια ιστορίας και επιτυχημένης λειτουργίας του και αφετέρου θέτει ακόμη υψηλότερους στόχους».
Στη Solid Havas το PR της Xiaomi Ελλάδας
Στη Solid Havas ανέθεσε η Xiaomi Ελλάδας, έπειτα από spec, το γραφείο Τύπου και το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας.
Η Xiaomi είναι σήμερα η τρίτη μεγαλύτερη εταιρία smartphone στον κόσμο και η νούμερο ένα στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη. Η συνεργασία μεταξύ Solid Havas και Xiaomi ξεκίνησε στα μέσα Φεβρουαρίου.
Κοινωνία της Πληροφορίας: Ανάθεση στην Intraway
Η Κοινωνία της Πληροφορίας προχώρησε σε απευθείας ανάθεση ύψους 250.480 ευρώ στην Intraway για το έργο «Υπηρεσίες δημοσιότητας, υποστήριξης και ενημέρωσης κοινού της δράσης “Ψηφιακή Μέριμνα” του ΥΠΑΙΘ», στο πλαίσιο των ρυθμίσεων «για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορονοϊού Covid-19».
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών δημοσιότητας, υποστήριξης και ενημέρωσης του κοινού, περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, κατάρτιση πλάνου δημοσιότητας, ενημέρωση δικαιούχων δράσης μέσα από φυσικά/ψηφιακά κανάλια, δημιουργία δικτυακού τόπου πληροφόρησης, δράσεις ενημέρωσης προς την επιχειρηματική κοινότητα των προμηθευτών και ενέργειες ενημέρωσης του κοινού.
Η Δράση «Ψηφιακή Μέριμνα» του ΥΠΑΙΘ αποτελεί πρόγραμμα υποστήριξης μαθητών/φοιτητών/σπουδαστών για την αγορά φορητών ηλεκτρονικών συσκευών μέσω voucher.
EΔΣΝΑ: Νέο spec 3,9 εκατ. ευρώ
Στην προκήρυξη νέου spec ύψους 3,9 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) προχώρησε ο ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής).
Αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών προβολής, ενημέρωσης και επικοινωνίας της πολιτικής διαχείρισης στερεών αποβλήτων, με σκοπό τη δημιουργία μιας σαφούς εικόνας για τα έργα και τις δράσεις που υλοποιούνται, τις ευκαιρίες συμμετοχής που υπάρχουν και τις θετικές επιπτώσεις που θα δημιουργηθούν στις τοπικές κοινωνίες. Προσφορές υποβάλλονται μέχρι τη Δευτέρα 29 Μαρτίου.
in brief
- Η RASCAL υπογράφει τη νέα διαφήμιση για τον Χαλβά Ολυμπος.
Πρωταγωνιστεί η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, η οποία υποδύεται μια καθόλου πρόθυμη νύφη, που απορρίπτει όλους τους επίδοξους μνηστήρες που φέρνει σπίτι ο πατέρας της, γιατί είναι όλοι τους… χαλβάδες.
- Η POLLEN επιμελήθηκε την καμπάνια του Aqua Carpatica, που λανσάρει στην ελληνική αγορά η CarpathianSprings Co., ενώ την αποκλειστική διανομή των προϊόντων έχει αναλάβει ο Ομιλος Εταιριών Mantis.
Η καμπάνια παίζει στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, εταιρία παραγωγής είναι η Stefi, ενώ τη μουσική των διαφημιστικών μηνυμάτων έγραψε ο Στέφανος Κορκολής.
- Η ORANGE ανέλαβε από την ABC Kinitron την 360o επικοινωνίας των προϊόντων Therasol.
Η Orange έχει αναλάβει τη συνολική επικοινωνία και στρατηγική media των Therasol, καθώς και την επικοινωνία σε social και digital κανάλια.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr