Ο Managing Director της OCM, Γαληνός Γιαγλής, δήλωσε: «Η εταιρία μας, σε συνέπεια με τις αρχές μας, απαντάει με εξωστρέφεια: είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη στρατηγική συνεργασία της OCM με την Teads για την Eλλάδα και την Κύπρο.
Το Teads Greece, που εμπιστεύονται ήδη η συντριπτική πλειοψηφία των εκδοτών και εκατοντάδες premium διαφημιζόμενοι, αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και τους συνεργάτες μας, καθώς καθιστά όλους μας τον μεγαλύτερο πάροχο διαφημιστικής τεχνολογίας για εκδότες και διαφημιστές στην Ελλάδα και την Κύπρο».
432 marketers από 33 χώρες ανοίγουν τα χαρτιά τους
Στα τέλη του περασμένου έτους, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) διεξήγαγε παγκόσμια έρευνα για τα χαρακτηριστικά εκείνα των εταιριών και των τμημάτων marketing που προσελκύουν τα στελέχη.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με 12 εθνικούς συνδέσμους διαφημιζόμενων σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Στα ερωτήματα απάντησαν 432 marketers από 33 χώρες, εργαζόμενοι σε 200 εταιρίες, από 15 διαφορετικούς τομείς.
Το 49% των συμμετεχόντων ήταν από την Ευρώπη, 56% ήταν γυναίκες, 22% εργάζονται στον κλάδο για περισσότερο από 20 χρόνια και 38% για 10-20 χρόνια.
Στην Ελλάδα, η έρευνα απευθύνθηκε αποκλειστικά σε στελέχη εταιριών-μελών του ΣΔΕ. Συντριπτική ήταν η ανταπόκριση των γυναικών (79% των συμμετεχόντων). Οι συμμετέχοντες εκπροσώπησαν τουλάχιστον 9 διαφορετικούς τομείς δραστηριοποίησης.
Το 52% έχει εμπειρία στο marketing 10-20 χρόνια και το 24% περισσότερο από 20 χρόνια. Βασικό εύρημα της global έρευνας είναι η προτίμηση των marketers να εργάζονται για επιχειρήσεις με ισχυρό και ξεκάθαρο purpose και όραμα και σε τμήματα marketing πελατοκεντρικά σε βαθμό εμμονής.
Η έρευνα περιέχει σημαντικά insights για κάποιους από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι εταιρίες να ευθυγραμμιστούν με τις προτεραιότητες των στελεχών. Ανάμεσα στα βασικότερα ευρήματα της έρευνας -τόσο από την ελληνική όσο και από την παγκόσμια αγορά- είναι τα εξής:
- «Ισχυρές μάρκες στο portfolio». Ψηφίστηκε ως το #1 χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχει μια εταιρία για να προσελκύσει τους Ελληνες marketers, με #2 το «ισχυρό και ξεκάθαρο εταιρικό purpose και όραμα» (και στο συνολικό δείγμα αυτά είναι τα top χαρακτηριστικά, αλλά αντίστροφα σε σειρά).
- Το #1 χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχει ένα τμήμα marketing, για να είναι ελκυστικό, είναι η έντονη -σε επίπεδο εμμονής- πελατοκεντρική προσέγγιση (τόσο για τους Ελληνες marketers όσο και στο συνολικό δείγμα).
Spec από ΔΕΔΔΗΕ
Spec ύψους 300.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ (372.000 με ΦΠΑ) πραγματοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης στη διαχείριση σημαντικών θεμάτων Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στο Γραφείο Διοίκησης.
Την προεδρία του ΕΒΕΘ διεκδικεί εκ νέου ο Γιάννης Μασούτης - Παρουσιάστηκε ο συνδυασμός «Νέο Επιμελητήριο»
Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 08/03/2021 και ώρα 13:00.
Νέα εταιρία
H tellmemore. είναι μια νεοσύστατη εταιρία, η οποία αναλαμβάνει την παραγωγή και την επικοινωνία δημιουργικού περιεχομένου για νέα ή καταξιωμένα brands και ιδιώτες.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, έχοντας ως βάση την ανατρεπτική και μοντέρνα αισθητική, η tellmemore. αναλαμβάνει επαγγελματικές φωτογραφίσεις με ιδιαίτερα concepts σε in house studio, τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και γραφιστικών, καθώς και ολοκληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας με media και influencers.
Το creative agency tellmemore. δημιούργησαν η art director Ναταλία Μαραγκού και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, Χαρά Βλαστού, έπειτα από τρία χρόνια κοινής επαγγελματικής πορείας σε ένα από τα μεγαλύτερα εναλλακτικά περιοδικά μόδας της Ελλάδας.
Mullen Lowe: Aποχωρεί o Θάνος Βλαχόπουλος
Υστερα από πολυετή παρουσία σε επιτελικούς ρόλους και πολύτιμη συνεισφορά στη Mullen Lowe Athens, ο Θάνος Βλαχόπουλος αποχωρεί από την εταιρία.
«Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά του εγχειρήματα», αναφέρει η Mullen Lowe Athens σε σχετική της ανακοίνωση. Eντάχθηκε στο δυναμικό της Mullen Lowe Athens το 2000, αναλαμβάνοντας καθήκοντα General & Financial Director, ενώ μέχρι πρότινος αποτελούσε αντιπρόεδρο του Δ.Σ., CFO και Business Development Director της εταιρίας.
Η καριέρα του στην ελληνική αγορά επικοινωνίας και διαφήμισης ξεκίνησε το 1994 από τη θέση του Financial Analyst στην BBDO Athens, ενώ στη συνέχεια μετακινήθηκε στην BGM/Mediacorp, όπου ανέλαβε τον ρόλο του Accounting Director.
Η PS World Market θα ταξιδεύει την ΔΕΛΚΟΦ
Tην PS World Market επέλεξε η ΔΕΛΚΟΦ για την υλοποίηση των δράσεων του έργου προώθησης κονσερβοποιημένων και μεταποιημένων φρούτων και λαχανικών στις σκανδιναβικές χώρες και στις χώρες της Βαλτικής (Σουηδία, Φινλανδία, Δανία, Λιθουανία και Εσθονία).
Πρόκειται για την κατάληξη διαγωνισμού συνολικής εκτιμώμενης αξίας 3.235.639 ευρώ, που «έτρεξε» η ΔΕΛΚΟΦ Α.Ε. ως συντονιστής του πολυπρογράμματος 101015657-Taste Me σε συνεργασία με την APAR-Asociatiapentru Promovarea Alimentului Romanesc.
Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα προβλέπει ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης που περιλαμβάνουν δημόσιες σχέσεις, δημιουργία ιστοσελίδας, εκτελέσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση (έντυπη και online), επικοινωνιακά εργαλεία (εκδόσεις), εκδηλώσεις (συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις, σεμινάρια-workshops, εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ευρώπη και άλλα events) και προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης.
Ιn brief
- Η McVictor & Hamilton προχώρησε σε νέα συνεργασία με τον Ομιλο Hellenic Healthcare Group, τον μεγαλύτερο ιδιωτικό όμιλο παροχής υπηρεσιών Υγείας στην Ελλάδα.
Το νέο project αφορά στη νέα υπερσύγχρονη μονάδα Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής Υγεία IVF Athens, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αυτού του είδους επένδυση στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία.
- H White Rhino εκπροσωπεί και συστήνει στην Ελλάδα την παγκόσμια πλατφόρμα Influencer Marketing, Post For Rent.
H εταιρία υπέγραψε συμφωνία με μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες Influencer Marketing, η οποία δραστηριοποιείται παγκόσμια ήδη σε 8 χώρες.
Στόχος της Post For Rent είναι να παρέχει μια καινοτόμο και προηγμένη λύση, με κεντρικό άξονα την τεχνολογία, για όσους θέλουν να επωφεληθούν από το Influencer Marketing. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπει πλέον στους Influencers και στους διαφημιστές να συνάπτουν συνεργασίες βασιζόμενοι σε δεδομένα.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
ΟΤΕ: Κέρδη 295,1 εκατ. στο τρίμηνο και μέρισμα εν μέσω πανδημίας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr