Βασικός στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην ολοκληρωμένη διαχείριση αποβλήτων και στην αντιμετώπιση ναυτικών ατυχημάτων παγκοσμίως, αλλά και η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση των πολιτών σε θέματα κυκλικής οικονομίας.
Η Polyeco αποτελεί την πρώτη βιομηχανία ολοκληρωμένης διαχείρισης και αξιοποίησης αποβλήτων στην Ελλάδα. Κατέχει ηγετική θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη ανάμεσα στις εταιρίες του τομέα της και έχει ισχυρή παρουσία σε Βαλκάνια, Μέση Ανατολή, Αφρική, Κεντρική Ασία, Λατινική Αμερική και χώρες του Ινδικού Ωκεανού.
ΕΔΣΝΑ: Ματαιώθηκε το spec των 4,8 εκατ. ευρώ
Την απόφαση να προχωρήσει στη ματαίωση του -ύψους 4,8 εκατ. ευρώ (3,2 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ)- spec που «έτρεχε», έλαβε ο ΕΔΣΝΑ (Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής).
Ο διαγωνισμός αφορούσε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών προβολής, ενημέρωσης και επικοινωνίας της πολιτικής διαχείρισης στερεών αποβλήτων, με σκοπό τη δημιουργία μιας σαφούς εικόνας για τα έργα και τις δράσεις που υλοποιούνται, τις ευκαιρίες συμμετοχής που υπάρχουν και τις θετικές επιπτώσεις που θα δημιουργηθούν στις τοπικές κοινωνίες.
Πέρα από μια σειρά ενστάσεων που υπήρξαν όσον αφορά στις προσφορές των εταιριών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, ο ΕΔΣΝΑ ανέφερε, επίσης, πως ενημερώθηκε από τον ΕΟΑΝ (Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης) για διάφορες πρόσφατες εξελίξεις όσον αφορά στην ανακύκλωση και την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων που, όπως σημειώνεται, δεν είχαν ληφθεί υπόψη.
Επίσης, εκτιμήθηκε πως «δεν δίδεται η δέουσα βαρύτητα στην αναγκαιότητα εισαγωγής της έννοιας της ανακύκλωσης, ήδη από το σχολείο». Υπό το σκεπτικό αυτό, ο ΕΟΑΝ δήλωσε ότι έχει τη βούληση να συνεργαστεί με τον ΕΔΣΝΑ, προκειμένου να υλοποιήσει τις δράσεις προβολής και ο ΕΔΣΝΑ αποφάσισε να προχωρήσει στη ματαίωση του διαγωνισμού και να δημοπρατηθεί νέα σύμβαση, στην οποία θα επαναπροσδιοριστεί το αντικείμενο του σχεδιασμού δράσεων, σύμφωνα με τις προτάσεις και με τη συνεργασία του ΕΟΑΝ.
Κλειστό spec από L’Oréal Hellas
Κλειστό spec για το δημιουργικό πραγματοποιεί, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η L’Oréal Hellas. H διαδικασία, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, έχει ήδη ξεκινήσει και αφορά στα brands που χειριζόταν η Isobar, η οποία ολοκλήρωσε την πορεία της στην ελληνική αγορά επικοινωνίας.
H Nutricia Specialized Nutrition στην Admine
H Nutricia Specialized Nutrition ανέθεσε την 360° επικοινωνία του brand Fortimel στην Admine, ύστερα από spec. Η Admine θα συνεργαστεί στρατηγικά και με την Pitch για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου media relations.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
Στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση των υπηρεσιών των κοινωνικών δικτύων
Tην Communication Effect επέλεξε η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), έπειτα από spec, ως στρατηγικό συνεργάτη για τη διαχείριση των social media. Συγκεκριμένα, η Communication Effect αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των υπηρεσιών των κοινωνικών δικτύων της ΕΕΤΤ.
Η Ειρήνη Αναστασιάδου στη V+O Communication
Στη διοικητική ομάδα της V+O Communication εντάσσεται η Ειρήνη Αναστασιάδου, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Business Unit Director. Θα διατηρεί την ευθύνη του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής για σημαντικούς πελάτες της V+O, καθώς και τη συνολική διαχείριση και την εποπτεία των σχετικών λογαριασμών.
Προτού ενταχθεί στην ομάδα της V+O, διετέλεσε ειδική σύμβουλος του υπουργού Χ. Θεοχάρη στον τομέα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του υπουργείου Τουρισμού, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ.
Η Interbus στο «Ν. Καζαντζάκης»
Η Interbus, ύστερα από δημόσια διαγωνιστική διαδικασία, ανέλαβε την αποκλειστική εκμετάλλευση των διαφημιστικών μέσων σε ένα από τα μεγαλύτερα σε επιβατική κίνηση αεροδρόμια της χώρας, τον Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης».
Σημειώνεται πως η Interbus ανέλαβε το 2010 την κατ’ αποκλειστικότητα εκμετάλλευση των διαφημιστικών μέσων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», ενώ το 2017, με μια στρατηγικής σημασίας συμφωνία, απέκτησε την αποκλειστική εκμετάλλευση των μέσων διαφημιστικής προβολής στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece (Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη, Ρόδο, Χανιά, Καβάλα, Ακτιο, Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθο, Μυτιλήνη, Σάμο, Κω και Σκιάθο).
Η Interbus διαθέτει σε όλα τα αεροδρόμια ποικίλα μέσα διαφημιστικής προβολής, τοποθετημένα σε επιλεγμένα σημεία με ευρεία ορατότητα, μεγάλη επισκεψιμότητα και πολύωρη παραμονή ταξιδιωτών.
Ιn brief:
- Η IMBA, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, εγκαινίασε νέα συνεργασία με την l’artigiano. Συγκεκριμένα, η l’ artigiano επέλεξε την imba για το λανσάρισμα των οκτώ νέων συνταγών της με τα φυτικά υλικά της Garden Gourmet.
Τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβε και επιμελήθηκε η imba, ενώ την προώθηση στα διαφημιστικά μέσα ανέλαβε η UM.
- Η ORANGE ADVERTISING ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρίας Κ. Κανελλάκης, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και την ανακύκλωση βιομηχανικών υπολειμμάτων παραγωγής, καθώς και στην παραγωγή δευτερογενών υλών όλων των τύπων πλαστικού.
Η συνεργασία ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός τηλεοπτικού σποτ, το οποίο είναι ήδη «στον αέρα» και προβάλλει τα 40 χρόνια της εταιρίας K. Κανελλάκης Α.Ε.
- H GOD/HILL+KNOWLTON STRATEGIES δημιουργεί τη νέα καμπάνια Sustenium της Menarini Hellas. Τρεις «ήρωες» της καθημερινότητας μας εμπνέουν, ώστε να γίνουμε εμείς οι ήρωες της δικής μας: Αλεξ Αντετοκούνμπο, Γιάννης Αποστολάκης, Δανάη Παππά.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Τα ΟΚ! Anytime Markets και η Urban Act παραμένουν δίπλα στο προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr