Παρ’ όλα αυτά, οι όγκοι πωλήσεων βελτιώθηκαν σημαντικά στο τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Για τη νέα χρονιά, ο όμιλος προσβλέπει σε σημαντική ανάκαμψη εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους, σε σχέση με το 2020 που επηρεάστηκε από τον Covid-19.
Μάλιστα, η διοίκηση δεσμεύεται να αυξήσει τις επενδύσεις σε δαπάνες μάρκετινγκ, κάτι που θα τη βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις της.
Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Coca-Cola λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, εκτιμά ότι η αγορά αναψυκτικών παραμένει μια αγορά υψηλών δυνατοτήτων με πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης εντός του εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου της Coca-Cola HBC και των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται.
Στο πλαίσιο αυτό, προβλέπει ότι μόλις ξεκινήσει η ανάκαμψη, θα αυξήσει τα έσοδά της σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 5%-6%, με μέσο όρο ανάπτυξης του περιθωρίου λειτουργικού κέρδους τις 20-40 μονάδες βάσης ετησίως.
Αναλυτικά, τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σταθεροποιήθηκαν κατά το δεύτερο εξάμηνο και μειώθηκαν κατά 4,1% σε ετήσια βάση, σημειώνοντας βελτιωμένη επίδοση σε σχέση με τη μείωση κατά 6,1% στο πρώτο εξάμηνο. Συνολικά η εισηγμένη ανακοίνωσε καθαρά έσοδα από πωλήσεις ύψους 6,131 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 12,7% σε ετήσια βάση.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Έρευνα ΣΕΒ: Οι έξι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στα logistics
Το μέλλον της ρομποτικής χειρουργικής γόνατος στην Ευρωκλινική
Αίτηση ακύρωσης της συνέλευσης
LanguageCert (LTE): Συμφωνία με τη Γαλλία για την πιστοποίηση 600.000 φοιτητών στην αγγλική γλώσσα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr