Από το βράδυ της Τετάρτης 3 Φεβρουαρίου η ψηφιακή πλατφόρμα κλεισίματος ραντεβού για αγορές εντός καταστήματος (click inside) «έπεσε».
Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία ανέφεραν στο imerisia.gr πως θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο ημέρες για να επανέλθει το σύστημα των ραντεβού, που έχει αναπτυχθεί από ελληνική εταιρεία τεχνολογίας.
Γι’ αυτό εξάλλου αποφασίστηκε να παραμείνουν κλειστές οι πόρτες των καταστημάτων από σήμερα το πρωί στις «κόκκινες» περιοχές (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα) και να λειτουργήσει μόνο η υπηρεσία click away.
Τεχνικό το πρόβλημα
Μάλιστα οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τεχνικό και μόνο είναι το θέμα της αναστολής του click inside και σε καμιά περίπτωση δεν άλλαξαν γνώμη, όπως συνέβη με την περίπτωση της Jumbo που από χθες ανακοίνωσε ότι κλείνει εκ νέου τα καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές.
Να σημειωθεί ότι η παραμονή των πελατών μέσα στο κατάστημα έχει οριστεί στη μισή ώρα. Οι καταναλωτές που είχαν κλείσει ραντεβού από χθες και μετά και δεν κατάφεραν να επισκεφτούν τα καταστήματα, ενημερώθηκαν με sms για την ακύρωση των επισκέψεων τους.
Να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα ο ισπανικός όμιλος Inditex δραστηριοποιείται με 7 αλυσίδες οι οποίες διαθέτουν αθροιστικά δίκτυο 163 καταστημάτων στο οποίο απασχολούνται περίπου 4.000 εργαζόμενοι.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. τοποθετεί τους ανθρώπους της σε “Πρώτο Πλάνο”
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr