Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 12 μηνών και η αξία της ανέρχεται σε 980.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Πλέον η τελική ημερομηνία υποβολής προσφορών είναι η Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου.
H Εκστρατεία Εμβολιασμού στη Τhe Newtons Labοratory
Η The Νewtons Laboratory έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες του newsletter Βusiness Today, τον δημιουργικό σχεδιασμό της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού.
Συγκεκριμένα, η σχετική επιτροπή του υπουργείου Υγείας τής ανέθεσε «τον δημιουργικό σχεδιασμό της εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού Covid-19 και τη διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων και πάσης φύσεως έντυπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων της Εθνικής Εκστρατείας». Μάλιστα, σχετική διαφημιστική ταινία βρίσκεται ήδη «στον αέρα».
Υπενθυμίζεται πως τη διαχείριση του media budget της Εκστρατείας, που ανέρχεται σε 18,5 εκατ. ευρώ, έχει αναλάβει το σχήμα Tempo OMD/Wavemaker, που ήταν και η μόνη
συμμετοχή στη σχετική διαδικασία, μετά την απόφαση των υπόλοιπων τεσσάρων εταιριών που είχαν προσκληθεί, να μην λάβουν μέρος.
Στην Soho Square Athens το betshop
H Soho Square Athens αναλαμβάνει τον στρατηγικό και τον δημιουργικό σχεδιασμό της επικοινωνίας του betshop, μετά την ολοκλήρωση του σχετικού spec. H νέα συνεργασία αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση 360 επικοινωνιακού πλάνου, σε corporate & προϊοντικό επίπεδο.
Η Sigmund ανέλαβε την Mint
H Mint, η μεγαλύτερη εταιρία διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στη χώρα, που διαχειρίζεται αποκλειστικά πάνω από 300 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, φιλοξενώντας 14.000 επισκέπτες σε ετήσια βάση, ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνιακής της παρουσίας στην εταιρία επικοινωνίας Sigmund Communication.
Η Sigmund ανέλαβε, μεταξύ άλλων, τη διαχείριση της εικόνας της Mint, την προώθηση και την προβολή της εταιρίας πανελλαδικά, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση της ανάπτυξης της εταιρίας στην αγορά της Κρήτης.
Lidl Ελλάς: Αφιερωμένη στους εργαζομένους της η νέα καμπάνια
Στους εργαζομένους της είναι αφιερωμένη η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, με τίτλο «Ενα μεγάλο ευχαριστώ», λέγοντάς τους ένα «μεγάλο ευχαριστώ» όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις. Κάθε μέρα οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να προσφέρουν σε όλους το καλύτερο. Tην καμπάνια υπογράφει η The Newtons Laboratory.
Kaizen Gaming: 2024 – Μια χρονιά ορόσημο που επιβεβαιώνει την έννοια της συνεχούς εξέλιξης
Έγκριση 8 προγραμμάτων ύψους 5,3 εκατ. ευρώ
Στην έγκριση 8 προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2021, συνολικού ύψους 5,3 εκατ. ευρώ, προχώρησε, λίγο πριν να ολοκληρωθεί το 2020, η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Αναλυτικότερα, εγκρίθηκαν το πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ύψους 882.000 ευρώ, το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Θεσσαλίας, ύψους 520.000 ευρώ, το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ) του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ύψους 100.000 ευρώ, το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, ύψους 343.000 ευρώ, το πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας Κρήτης, ύψους 325.000 ευρώ, το πρόγραμμα του Δήμου Πάρου, ύψους 81.587,12 ευρώ, το πρόγραμμα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ύψους 1.990.600 ευρώ, και το πρόγραμμα του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης, ύψους 962.794,70 ευρώ.
Ιn brief
Η IRA MEDIA ξεκίνησε συνεργασία με την Greco Strom (media strategy, media buying & planning), τη Funky Buddha (digital επικοινωνία), την Electroholic (media strategy & digital επικοινωνία) και την Pitenis Gourmed Foods (media strategy & digital επικοινωνία). • Η DIGITAL WISE ενέταξε στο δυναμικό της τον Κώστα Λουκαδάκο, ο οποίος αναλαμβάνει ρόλο Creative Director στην Digital Wise. Εχει αποτελέσει δημιουργικό στέλεχος σε εταιρίες όπως οι Adel Saatchi & Saatchi, JWT Athens και 4 Wise Monkeys, ενώ οι δουλειές του για local και global brands έχουν αποσπάσει πολλά βραβεία στα Ermis Awards και άλλα φεστιβάλ δημιουργικότητας και επικοινωνίας. • Η GRECOSTROM παρουσίασε τη διαφημιστική της καμπάνια για το 2021, την οποία ανέλαβε ο σκηνοθέτης Θωμάς Χρυσοχοΐδης. Με κινηματογραφική οπτική, αποτυπώνει την πιο τρυφερή σχέση με το στρώμα μας.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr