Η νέα υπηρεσία, που αρχικά θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης και σκοπεύει να αλλάξει συνολικά την εμπειρία των αγορών ειδών σούπερ μάρκετ, προσφέροντας μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού, «ζωντανή» παρακολούθηση (live tracking) της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες πού βρίσκεται η παραγγελία τους και πότε θα την παραλάβουν, δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προπαραγγελία, ανέπαφη παράδοση και ασφάλεια στις διανομές.
Σημειώνεται ότι εντός του 2020 έκλεισαν συνεργασίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελίας προϊόντων, οι οποίες εξελίχθηκαν και σε συνεργασίες για τη διανομή των προϊόντων, η efood με τη «Σκλαβενίτης», η BOX (της Cosmote) με τις αλυσίδες «Κρητικός» και «Μασούτης», ενώ σχετικά πρόσφατα ξεκίνησε η συνεργασία της «ΑΒ Βασιλόπουλος» με την πλατφόρμα delivery.gr.
Kορωνοϊός: Σήμερα οι αποφάσεις για το αν και με ποιο τρόπο θα ανοίξει το λιανεμπόριο τη Δευτέρα 18/1
Rafale: Πολιτική ομοψυχία για την απόκτηση των μαχητικών που αλλάζουν τις ισορροπίες στο Αιγαίο
Φονικός σεισμός στην Ινδονησία: Τουλάχιστον 7 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες