Οταν η δίκη διεξαχθεί (κάτι που αναμένεται τους επόμενους μήνες), οι Σύμβουλοι της Επικρατείας θα αποφανθούν οριστικά για την τύχη του διαγωνισμού, μετά τις προσφυγές που έχουν καταθέσει αφενός η κοινοπραξία της Ελλάκτωρ με την ισπανική Roadis και αφετέρου αυτή της «Μυτιληναίος» με τη γαλλική Vinci.
Οι δύο κοινοπραξίες στράφηκαν στο ΣτΕ, αφού η προθεσμία για την κατάθεση προσφορών για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού έληξε στις 11 Δεκεμβρίου και το Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ δεν έκανε δεκτό το αίτημα των δύο κοινοπραξιών να δοθεί παράταση, επιλέγοντας να προχωρήσει τη διαδικασία, ενώ είχε κατατεθεί μόνο μία προσφορά (αυτή της κοινοπραξίας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τη γαλλική Egis).
Πρόκειται για μία αναμφίβολα σημαντική εξέλιξη σε μία τεράστια επένδυση, αφού ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει πως στον προτιμητέο επενδυτή θα ανατεθεί η χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού για τα επόμενα 35 χρόνια. Εκτός του κεντρικού αυτοκινητοδρόμου, αφορά και τρεις κάθετους στην Εγνατία οδικούς άξονες που συνδέουν την Ελλάδα με τις γειτονικές χώρες (Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Βουλγαρία).
Πρόκειται για την οδό Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή, τον άξονα από τη Χαλάστρα έως τους Ευζώνους και τον δρόμο που ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και φτάνει στον Προμαχώνα, διαμέσου των Σερρών.
Ο προτιμητέος επενδυτής θα είναι υπεύθυνος, μέσω εταιρίας παραχώρησης που θα συσταθεί και για την εκπόνηση επιπρόσθετων έργων, όπως την αναβάθμιση τμημάτων των τριών κάθετων αξόνων, σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου.
«Βόμβα» Σύψα για σκληρά τοπικά lockdown: Οι 11 περιοχές που είναι στο μικροσκόπιο
Φρένο στα σενάρια για άνοιγμα των σχολείων – Τη νέα χρονιά η απόφαση
Αγγελίες ακινήτων με ενεργειακό πιστοποιητικό – Πότε είναι υποχρεωτικό για πώληση ή ενοικίαση
«Γκρίζα» διπλωματία με Γαλάζια Πατρίδα και Λωζάννη από την Τουρκία
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr