«Αν και ο πρώτο δίμηνο του 2020 ξεκίνησε πολύ αισιόδοξα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με αύξηση τόσο του τζίρου όσο και του όγκου πωλήσεων, μετά μπήκε ο Covid στη ζωή μας και όλο το πλάνο του έτους έπρεπε να ξαναχτιστεί», σημείωσε.
Αν και δεν θέλησε να δώσει περαιτέρω στοιχεία για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας, ο κ. Δανιηλίδης επισήμανε ότι «είναι καλά, δεδομένων των συνθηκών», ενώ πρόσθεσε ότι οι εξαγωγές ενισχύθηκαν κατά 5% συγκριτικά με το 2019 και αποτελούν πλέον πάνω από το 10% των συνολικών πωλήσεων, κάνοντας λόγο για ένα «μικρό θαύμα». Ιδιαίτερα σημαντικό για τη ζυθοποιία ήταν το γεγονός ότι σε μια τόσο δύσκολη χρονιά κατάφερε να διατηρήσει τη ρευστότητά της.
Επενδύσεις
Στο πλαίσιο αυτό, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει απρόσκοπτα το πλάνο των επενδύσεων που είχε προγραμματίσει, με μια μικρή μόνο μείωση στις εμπορικές επενδύσεις. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας, η αγορά της μπίρας αναμένεται να αναπτυχθεί πολύ το 2021, εφόσον βέβαια μετά τον Απρίλιο η χώρα δεν βρίσκεται σε lockdown και ο τουρισμός αυξηθεί και πάλι.
Σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες που δημιούργησε η μπίρα, δήλωσε ότι πιέστηκαν πολύ οι συσκευασίες της διασκέδασης (βαρέλι και φιάλη) σε αντίθεση με τις συσκευασίες που καταναλώνονται στο σπίτι και στους εξωτερικούς χώρους (on the road). Ωστόσο, ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι «αυτά που χάνουμε από την αγορά HORECA δεν αναπληρώνεται από την κατανάλωση στο σπίτι».
Εκτενή αναφορά έκανε και στην πρόσφατη συμφωνία συνεργασίας με την Bacardi Hellas, για τη διανομή των προϊόντων της Bacardi στην Ελλάδα από την 1η Απριλίου 2021. Οπως υπογράμμισε, πρόκειται για μια καθαρά ελληνική συμφωνία, χωρίς «διεθνείς βλέψεις», αλλά ούτε και «υπονοούμενα» εξαγοράς.
Κορωνοϊός: Δύσκολη εξίσωση το άνοιγμα του λιανεμπορίου – Ανησυχία για 8 περιοχές
Μαφιόζικη επίθεση στα Βριλήσσια: Συμβόλαιο θανάτου με… υπογραφή Greek Μafia
«Ποιον κοροϊδεύει ο Τσίπρας για τη βίλα των 500 ευρώ στο Σούνιο;»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr