Η λατρεμένη σοκολάτα, όμως, Kit Kat, δεν τα κατάφερε… καθώς παρά την προσπάθεια να διατηρήσει το εμπορικό της σήμα, τελικά το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απεφάνθη ότι το EUIPO (Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης) θα πρέπει να επανεξετάσει αν μπορεί να διατηρηθεί σε ισχύ ως εμπορικό σήμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση το τρισδιάστατο σχήμα που αντιστοιχεί στη μορφή του προϊόντος «Kit Kat 4 barres».
Το 2006, το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης δέχθηκε να καταχωρίσει το σήμα για τα εξής προϊόντα: «γλυκίσματα, είδη αρτοποιίας, γλυκά, μπισκότα, κέικ, βάφλες».
Όμως όλα ξεκίνησαν το 2007, όταν η Cadbury Schweppes (πλέον Mondelez UK Holdings & Services) ζήτησε από το EUIPO να κηρύξει άκυρο το σήμα. Το 2012, το EUIPO απέρριψε την αίτησή της, κρίνοντας ότι το σήμα της Nestlé είχε αποκτήσει διακριτικό χαρακτήρα λόγω της χρήσης που του είχε γίνει εντός της Ένωσης. Η Mondelez άσκησε ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου προσφυγή με αίτημα την ακύρωση της απόφασης του Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κάπως έτσι η Kit Kat… έχασε.
Σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο η ανάλυση του EUIPO δεν ήταν έγκυρη, στο μέτρο που αυτό παρέλειψε, αφενός, να εξετάσει πώς το ενδιαφερόμενο κοινό αντιλαμβανόταν το σήμα, συγκεκριμένα, σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία, και, αφετέρου, να αξιολογήσει τα αποδεικτικά στοιχεία που είχαν προσκομιστεί σε σχέση με τα εν λόγω κράτη μέλη.
Έτσι, το γνωστό σχήμα της αγαπημένης σοκολάτας μπορεί πλέον να χρησιμοποιείται εκτός από τη Nestlé και από άλλες εταιρείες στην Ευρώπη.