Θέσεις στην Cretan Ηolidays
H εταιρία Cretan Ηolidays SA αναζητάει προσωπικό για τις κάτωθι θέσεις: Market Manager, Web Content Writer και Cost Control και Τιμολόγηση. Για τη θέση του manager ζητείται εμπειρία 2 ετών κατ’ ελάχιστον σε τουριστικό γραφείο σε θέσεις με ανάλογο ή παραπλήσιο αντικείμενο. Γνώση του τουριστικού προϊόντος και διαπραγματευτική ικανότητα, άπταιστη γνώση Αγγλικών, Γερμανικών ή Γαλλικών, πανεπιστημιακός τίτλος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρονται και στο e-mail: [email protected]
Ψυχολόγοι και νοσηλευτές στη MKO ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ, αστική µη κερδοσκοπική εταιρία, λειτουργεί την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας, η οποία χρηµατοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισµό. Η Κινητή Μονάδα παρέχει πολύπλευρες υπηρεσίες σε συνανθρώπους µας µε ψυχικές διαταραχές, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα χώρο συνεύρεσης, δηµιουργίας και επικοινωνίας για όλους όσους χρειάζονται υποστήριξη και ενίσχυση. Επιπλέον, η Κινητή Μονάδα παρέχει συµβουλευτικές υπηρεσίες που απευθύνονται σε άτοµα ευπαθών κοινωνικών οµάδων, άτοµα που αντιµετωπίζουν οικονοµικά, κοινωνικά, επαγγελµατικά ή προσωπικά προβλήµατα, καθώς και σε παιδιά, γονείς και εφήβους, τόσο στην έδρα της στην πόλη της Σπάρτης όσο και στα περίχωρα πραγµατοποιώντας συχνές επισκέψεις µε κλιµάκιο που αποτελείται από ψυχίατρο, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και νοσηλευτή. Aυτή την περίοδο αναζητά προσωπικό για τις παρακάτω ειδικότητες: νοσηλευτή, διοικητικό, εργοθεραπευτή, κοινωνικό λειτουργό και ψυχολόγο. Δείτε περισσότερα εδώ: www.mkoapostoli.com
Διαχειριστής Συστημάτων στον όμιλο ALUMIL
Ο όμιλος ALUMIL αναζητά διαχειριστή Συστημάτων και Δικτύων. Η θέση αναφέρεται στο διευθυντή τμήματος ΙΤ. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να είναι απόφοιτος Σχολής Θετικών Επιστημών, να έχει τετραετή προϋπηρεσία σε διαχείριση συστημάτων, εφαρμογών και δικτύων σε περιβάλλον Windows και Linux, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, επιθυμητή εμπειρία σε Active Directory, Group Policy Management, DNS, Terminal Services, Mail Services, Microsoft Cluster Services, Hyper-V και επιθυμητή εμπειρία σε τεχνολογίες Cisco και σε διαχείριση Βάσεων Δεδομένων (Oracle, SQL Server). Προσφέρονται: σταθερές αποδοχές σύμφωνα με τη βαρύτητα της θέσης και την αξιολόγηση επιλογής, δωρεάν μετακίνηση από/προς το χώρο εργασίας με εταιρικό λεωφορείο, συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση, προοπτικές εξέλιξης και άριστο περιβάλλον εργασίας. Αποστολή βιογραφικού: http://www.alumil.com/gr/etaireia/anthropino-dunamiko/upovoli-viografikou/
Βοηθητικό προσωπικό στη ΜΕΤΑδραση
Η ΜΕΤΑδραση αναζητά βοηθητικό προσωπικό: Μάγειρα/μαγείρισσα και καθαριστή/καθαρίστρια για την κάλυψη των αναγκών της Μεταβατικής Δομής Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στη Θεσσαλονίκη. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν το βιογραφικό τους σημείωμα συνοδευόμενο από επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] μέχρι τις 23 Νοεμβρίου 2016 αναγράφοντας τους κωδικούς: Βοηθητικό προσωπικό: Transit_Thess_CL/C
Θέση marketing στη WWF Ελλάς
Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF Ελλάς αναζητά συνεργάτη για τη θέση του επικεφαλής του τμήματος marketing. Η θέση αναφέρεται στο γενικό διευθυντή και αφορά στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πολύπλευρων δράσεων marketing με έμφαση στην εξεύρεση πόρων, στη διοίκηση του σχετικού τμήματος της οργάνωσης, καθώς και στην ουσιαστική διάδραση με τα άλλα τμήματα και τους συνεργάτες, για την εκπλήρωση της αποστολής της οργάνωσης. Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας και συνοδευτική επιστολή στην κ. Μαίρη Κορωναίου ([email protected]), σημειώνοντας στο θέμα τον κωδικό MARKETING DIRECTOR – JOB, μέχρι τις 28 Νοεμβρίου 2016. Στις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα και μόνο οι επιλεγμένοι για συνέντευξη υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα της διαδικασίας.
Υπάλληλος γραφείου Προσωπικού στα Lidl
Τα σούπερ μάρκετ Lidl αναζητούν έναν υπάλληλο γραφείου με έδρα τα Καλύβια Αττικής. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να είναι απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης σε Οικονομικά ή Διοίκηση Επιχειρήσεων, να έχει απαραίτητη προϋπηρεσία σε Διαχείριση Προσωπικού, να γνωρίζει άριστα Αγγλικά και επιθυμητά Γερμανικά, ευχέρεια χρήσης MS Office (ιδιαίτερα Excel, Word, Powerpoint) και επικοινωνιακό πνεύμα, με υπευθυνότητα, έμφαση στη λεπτομέρεια και αξιοπιστία. Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1.000 € μικτά. Η εταιρία σάς προετοιμάζει πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας. Δείτε περισσότερα εδώ: http://www.lidl-hellas.gr/el/kariera.htm
Σύμβουλος Πώλησης στον Καυκά
Τα καταστήματα Καυκάς αναζητούν ένα σύμβουλο Πώλησης για τη Θεσσαλονίκη (Κωδικός Θέσης: ΣπΘσλ1116). O/η σύμβουλος Πώλησης θα έχει την ευθύνη της εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και της υποστήριξής τους μετά την πώληση. Η συνεχής βελτίωση των γνώσεων αποτελεσματικών τεχνικών πώλησης, προϊόντων, λειτουργιών, διαδικασιών και τιμολογιακής – εμπορικής πολιτικής της εταιρίας εντάσσεται στις άμεσες προτεραιότητες και απαιτήσεις του εργασιακού ρόλου. Ζητούνται: γνώση αγγλικής γλώσσας, ευχέρεια χρήσης πληροφοριακών συστημάτων, άριστη γνώση MS Office, άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, επιθυμητές γνώσεις διακόσμησης και αρχιτεκτονικής εσωτερικών χωρών, επιθυμητή γνώση προγραμμάτων Φωτομετρίας Dialux – Relux, επιθυμητή γνώση Autocad 2D 3D και εργασιακή εμπειρία 2-4 ετών σε αντίστοιχη θέση. Αποστολή βιογραφικού στο http://corporate.kafkas.gr/cl/theseis-ergasias-601.htm?lang=el&path=1655762422
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ
Από το ένθετο «Αγορά Εργασίας» της έντυπης έκδοσης του Ελεύθερου Τύπου