Συγκεκριμένα, το 2019 η εταιρεία προγραμματίζει αύξηση της χωρητικότητας στο δίκτυο εξωτερικού κατά 700 χιλιάδες θέσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας συνολικά τις 10,3 εκατ. θέσεις εξωτερικού και 17,7 εκατ. συνολικά, συμπεριλαμβάνοντας και το δίκτυο εσωτερικού.
Igor Zotko: Από τις επιχειρηματικές στρατηγικές στην κοινωνική αποστολή PIN-UP Ουκρανία
Η αύξηση αφορά όλο το έτος, αλλά είναι εντονότερη, σε ποσοστιαία μεταβολή, τους χειμερινούς μήνες αλλά και στην αρχή και το τέλος της τουριστικής περιόδου (δηλαδή Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο).
Επίσης, η Aegean θα προσφέρει αυξημένες συχνότητες και θέσεις σε κύριες βασικές αγορές της δυτικής Ευρώπης από Αθήνα προς Μόναχο, Ντίσελντορφ, Βερολίνο, Αμβούργο, Ζυρίχη, Βιέννη, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Λισαβώνα και Πόρτο. Παράλληλα, σημαντικά αυξημένος αριθμός δρομολογίων θα ξεκινήσει είτε νωρίτερα, είτε με αυξημένες συχνότητες, όπως Λουξεμβούργο, Μάλτα, Βενετία, Μπολόνια, Νάπολη, Κατάνια και Μάλαγα. Επιπλέον, αυξημένη χωρητικότητα δρομολογείται και για την αγορά των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης.
Ανταποκρινόμαστε, αναφέρει ο Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Aegean, με συνέπεια και συνέχεια στις σημαντικές νέες επενδύσεις των επιχειρηματιών του τουρισμού, που υλοποιούνται σε νέες αναβαθμισμένες μονάδες, προσπαθώντας να συμβάλουμε στην επιμήκυνση της περιόδου. Άλλωστε, προσθέτει, αυτή είναι που θα μας επιτρέψει και την αξιοποίηση των δικών μας επενδύσεων σε αεροσκάφη και τεχνολογία. Μόνο η συντονισμένη συμβολή και επένδυση πολλαπλών ιδιωτικών φορέων του τουρισμού, παράλληλα με τις απαραίτητες για την ανταγωνιστικότητα πολιτικές από την Πολιτεία, μπορεί να δώσει συνέχεια στην αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού, καταλήγει ο κ. Γερογιάννης.