Σε σχέση με τις στρατηγικές προτεραιότητες του ΟΠΑΠ, ο Ντ. Κόουπ έδωσε έμφαση στην επένδυση της εταιρείας στο δίκτυο των καταστημάτων, τις online δραστηριότητες, την αυξανόμενη συνεισφορά των παιγνιομηχανημάτων (VLTs), καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με νέα προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού και αριθμοπαιγνίων. «Καθώς πλησιάζουμε το τέλος του έτους, την περίοδο με την υψηλότερη εμπορική κίνηση, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ανταποκριθούμε, τόσο στις δικές μας προσδοκίες, όσο και στη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία μας να καθιερώσουμε τον ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου. Ταυτόχρονα, οριστικοποιούμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια ενόψει ενός απαιτητικού 2019», πρόσθεσε.
Αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, επισήμανε ότι η επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των πρακτορείων του συνεχίζεται και έχει ήδη σημειωθεί σημαντική πρόοδος. Σήμερα, έχουν ανοίξει 420 νέα πρακτορεία ΟΠΑΠ, και στόχος της εταιρείας είναι τα νέα καταστήματα να ανέλθουν σε 450-500 έως το τέλος του έτους. Επιπλέον, ο κ. Κόουπ αναφέρθηκε στο άνοιγμα του πρότυπου καταστήματος της εταιρείας, το οποίο όπως είπε αναβαθμίζει την παικτική εμπειρία και αποτελεί σημείο αναφοράς για τον συνολικό εκσυγχρονισμό των πρακτορείων ΟΠΑΠ στο μέλλον.
Αναφερόμενος στις online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, τόνισε ότι ο ΟΠΑΠ έχει ήδη προχωρήσει στην παρουσίαση του νέου Pamestoixima.gr, το οποίο προσφέρει ιδιαίτερα βελτιωμένες και ανταγωνιστικές αποδόσεις.
Για την ανάπτυξη του δικτύου των VLTs είπε πως εξελίσσεται σταθερά. Σήμερα, έχουν τεθεί σε λειτουργία 17.400 παιγνιομηχανήματα σε αποκλειστικά καταστήματα και πρακτορεία ΟΠΑΠ. Στόχος της εταιρείας είναι να έχουν εγκατασταθεί περίπου 19.000 VLTs έως το τέλος του έτους. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει το σχεδιασμό της για προϊοντικές βελτιώσεις.
Ο κ. Κόουπ αναφέρθηκε επίσης στα νέα παιχνίδια ΚΙΝΟ Μονά-Ζυγά και Στήλες και Virtual Sports Πρωτάθλημα, που διατίθενται στα πρακτορεία. Όπως σημείωσε, τα νέα προϊόντα ενισχύουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, έχουν τύχει θερμής υποδοχής στις πρώτες ημέρες της διάθεσής τους και αποτελούν ελκυστικές επιλογές για τους πελάτες των πρακτορείων ΟΠΑΠ. Επίσης, αναφορικά με την ανάπτυξη των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού, επισήμανε ότι αυτή προχωρά βάσει του σχεδιασμού, με περισσότερες από 4.000 να έχουν εγκατασταθεί μέχρι τώρα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]